Dat wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het standaard volk wat bij de aldi en Lidl loopt is wel echt om te huilen
Ik vind het personeel bij de Aldi wel een stuk vriendelijker altijd.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit dus.
Hier bij de ALdi lopen altijd van die smerige ongewassen Turken voor die stinken .
Of schreeuwende dikke asocialen en je moet je eten uit dozen trekken. Niet bepaald iets waar je vrijwillig komt toch?
dit dusquote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Aldi is wel duidelijk kutter dan de Lidl in elk opzicht, maar het kan mij beide niet schelen.
#Yolo, #Beroepspauper
Gewoon alleen maar A-merken idd maar mattie ik zeg je dit sommige dingen zijn echt lekkerder van Lidl .quote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink als ik energy drink ook alleen maar redbull anders voel ik me te pauper
Die groene energyquote:Op maandag 13 januari 2014 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik drink als ik energy drink ook alleen maar redbull anders voel ik me te pauper
Ben nog nooit bij de Aldi of de Lidl geweest dus kan er niet over meepraten. Bij AH heb je soms kassameisjes die niet echt zin hebben in hun baanquote:
zoals watquote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon alleen maar A-merken idd maar mattie ik zeg je dit sommige dingen zijn echt lekkerder van Lidl .
Nee, gadverdammequote:
hoezo?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat wel jaDie wijven aan de kassa zijn ook erg.
Maar die zijn (meestal) wel lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:04 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij de Aldi of de Lidl geweest dus kan er niet over meepraten. Bij AH heb je soms kassameisjes die niet echt zin hebben in hun baan
Ik word er rustig van op de een of andere manierquote:Op maandag 13 januari 2014 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg jammer genoeg nooit energie van energy drink
Gewoon, ranzige wijven.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |