wat een baasquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch niet met een Lidl tasje door het dorp lopen wtf moet de buurt wel niet denken dat je geld op is of zo.
Waarom zou je dat niet doen? Ik ga ook eigenlijk altijd naar de AH, maar durf gerust met een aldi of lidl tas te lopen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?
Je gaat toch niet met een Lidl tasje door het dorp lopen wtf moet de buurt wel niet denken dat je geld op is of zo.
ga eens ergens anders vervelend doenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet dus. Je noemt haar nu opnieuw Jezus wat incorrect is.
Weet ik het reputatieschade togquote:Op maandag 13 januari 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen? Ik ga ook eigenlijk altijd naar de AH, maar durf gerust met een aldi of lidl tas te lopen hoorPrima winkels
Respecteer mijn rechterhand.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga eens ergens anders vervelend doen
Jezus manquote:
Nou ja, het standaard volk wat bij de aldi en Lidl loopt is wel echt om te huilenquote:
Bedankt. Ik ben blij dat het weer goed loopt tussen ons beide. Al heb ik geen moment overwogen om van mijn geloof af te vallenquote:
Ik moest dat betalen aan ze, maar nu krijg ik het weer terug.quote:Beste Typisch,
Graag willen wij je laten weten, dat je tegoed van ¤ 78,45 is overgemaakt naar je rekening. Je vindt dit terug onder Mijn administratie op Mijn wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat het weer goed loopt tussen ons beide. Al heb ik geen moment overwogen om van mijn geloof af te vallen
okequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk niet zo. Leg eens uit Typisch.
Dit dus.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het standaard volk wat bij de aldi en Lidl loopt is wel echt om te huilen
Jij krijgt altijd geld terugquote:Op maandag 13 januari 2014 17:00 schreef Typisch het volgende:
wat is deze
[..]
Ik moest dat betalen aan ze, maar nu krijg ik het weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |