Ik had gehoopt dat het voor jou ook prettig was.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vervelend, maar ik heb geaccepteerd dat ik op de tweede plaats sta.
Ik bestel ze normaal gewoon bij de Albert Heijn. Maar soms ga ik wel langs de Lidl.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Doen jullie wel eens boodschappen bij LIDL?
Dus?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh je ging er toch al om 11 uur uit
Vraag wel eens mensen om wat mee te nemen maar schaam me om daar binnen te gaan. Altijd Appie enzoquote:
ja chocoladerozijnenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag wel eens mensen om wat mee te nemen maar schaam me om daar binnen te gaan. Altijd Appie enzo
Ja tog jij weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bestel ze normaal gewoon bij de Albert Heijn. Maar soms ga ik wel langs de Lidl.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag wel eens mensen om wat mee te nemen maar schaam me om daar binnen te gaan. Altijd Appie enzo
jij bent echt een gay fishquote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
De LIDL heeft lekkere acapulco-mixquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Het zijn bijna altijd knappe sterke jongens.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog jij weet.
Albert.nl met een beetje mazzel krijg je Caland aan de deur kun je hem uitlachen
ja?quote:
Ik weet niet wat ik bij jou moet denkenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ook normaal, denk ik.Maar mensen hier denken dat ik een heel zacht stemmetje heb.
Een beetje wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Wel een lekker nummertje overigens.
Dan ben je wel erg onzekerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Gewoon, zo opgewekt en vrolijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja?wattan
[..]
Ik weet niet wat ik bij jou moet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |