Soms denk ik wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien schreeuw jij ook altijd, maar heb je dat niet in de gaten
Sherlock Tchock
Weetniequote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk zo snel dat mensen boos zijn als ze schreeuwen, maar sommige mensen praten gewoon zo. Why.
Haar vriend wordt daar opgewonden van.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vriend het leuk zou vinden als ze tijdens de anale seks keihard OOOHHH JAAAA KANEELSTOKJE gaat roepen. Nogal kleinerend.
cool. Mijn krultang is echt slechtquote:
Hmm, nooit zo op gelet eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
de mensen die ik ken die altijd hard praten zijn meestal niet bijster intelligent
O vandaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
cool. Mijn krultang is echt slecht
Typisch discrimineert hardhorende/dove mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
de mensen die ik ken die altijd hard praten zijn meestal niet bijster intelligent
Wat zeggie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch discrimineert hardhorende/dove mensen.
Ezell haar stemquote:
Valt wel mee. Ik had je stem pieperiger verwachtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ook normaal, denk ik.Maar mensen hier denken dat ik een heel zacht stemmetje heb.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch discrimineert hardhorende/dove mensen.
vroeger wel hoezoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Doen jullie wel eens boodschappen bij LIDL?
lidlquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Doen jullie wel eens boodschappen bij LIDL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |