Durf ik niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef J.James het volgende:
[..]
Gast jij durft niet eens
Jij bent echt zo'n mongool die het niet met woorden af kan he?
dat kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is als ze niet in de maandcijfers staat.
Hai.quote:
Zal ik anders weer 'boos' op jou worden om de cirkel rond te krijgen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Fopje het volgende:
Yesss, wat zijn we weer lief voor elkaar
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Durf ik niet?
Heb 10 jaar Krav Maga gedaan.
Come at me.
Is goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik anders weer 'boos' op jou worden om de cirkel rond te krijgen?
Krav Maga? Dat klinkt als een spannende manga comic.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Durf ik niet?
Heb 10 jaar Krav Maga gedaan.
Come at me.
Haha, echt tof jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sommige oude;mensen zijn zulke BAZEN
als ik tijd heb ben ik sowieso van plan vaak in roffa te zijn bij die pindaolie en vikingquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai.Ik had dit weekend een meet, waar we besloten binnenkort een meet in Rotterdam te gaan doen. Jij moet ook komen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krav Maga? Dat klinkt als een spannende manga comic.
quote:
Heb ik al aan jou gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Toto en James, ga jullie liefde lekker in de DM verklaren ofzo.
Ik krijg nog een schilderijtje van Pinda.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik tijd heb ben ik sowieso van plan vaak in roffa te zijn bij die pindaolie en viking
Typisch weer... Nooit een mod te zien hier tenzij het mis gaat...quote:
Hij durft niet te DM'en met mij. Hij wil alleen de aandacht van het op mij reageren in de SC en het mij uitschelden e.d.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Toto en James, ga jullie liefde lekker in de DM verklaren ofzo.
Dat is dubbel op, lieverd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krav Maga? Dat klinkt als een spannende manga comic.
Tenzij het je passie is.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind het in ieder geval leuk.
Ik denk dat ik nooit iets ga vinden wat ik voor de 100 procent leuk vindt.
Misschien moeten inso en ik maar een bedrijfje starten voor kansarme jongeren die niet weten wat ze willen
LBquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch weer... Nooit een mod te zien hier tenzij het mis gaat...
ONZ-users kennende zal je het vuurtje wel weer flink komen opstoken. Wellicht moet je voor de grap het topic maar weer sluiten
Ik lees heel vaak mee, dus zo typisch is dat niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch weer... Nooit een mod te zien hier tenzij het mis gaat...
ONZ-users kennende zal je het vuurtje wel weer flink komen opstoken. Wellicht moet je voor de grap het topic maar weer sluiten
ik heb er een aantal gezien. Doet ze goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg nog een schilderijtje van Pinda.Ze gaat mijn katjes maken.
Weet niet hoor, jij hebt hier net iedereen uit gescholden voor debiel en weet ik het.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef J.James het volgende:
[..]
Hij durft niet te DM'en met mij. Hij wil alleen de aandacht van het op mij reageren in de SC en het mij uitschelden e.d.
In DM is hij niet stoer want dan ziet niemand wat hij zegt en ik heb zo'n vermoeden dat hij een discussie in DM ook niet aan durft.
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is dubbel op, lieverd.
Manga=comic. Maar comic wordt meestal gebruikt voor Amerikaanse producten en manga voor Japanse. Stijl verschilt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn research gedaan en dit is een beter gifje om sof haar maandcijfers te omschrijven
[ afbeelding ]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenzij het je passie is.
Als ik bijvoorbeeld iets met paarden was gaan doen. Dan had ik het wel voor 100% leuk gevonden hoor
Ha domboquote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.
Whehehe. Sorry meisjequote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan toch eerder durven melden het verschrikkelijke gedrag van users als LB niet op te merken. Klassemjustitie dit. Enkel je eigen subforum kliekje beschermen en ons er vervolgens op aan te vallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak mee, dus zo typisch is dat niet.
We hebben al een dommerik in ons midden. Ben slimmer dan diegene en 't is goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees nog maar eens terug. Ik noemde alleen Toto en Fokje een debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoor, jij hebt hier net iedereen uit gescholden voor debiel en weet ik het.
Dit is echt zo herkenbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.
en haar triest en ook kansloos dacht ikquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees nog maar eens terug. Ik noemde alleen Toto en Fokje een debiel.
Ik vind het wel leuk hoe jet dan zou weet te verdraaien dat ik opeens iedereen een debiel heb genoemd.
Jij probeert indruk te maken op een stel pubers? Dat is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo eigen subforum kliekjes? Heb je het nou over GC of ONZ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch eerder durven melden het verschrikkelijke gedrag van users als LB niet op te merken. Klassemjustitie dit. Enkel je eigen subforum kliekje beschermen en ons er vervolgens op aan te vallen.
Jimbo zei dat je lief bent .quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn research gedaan en dit is een beter gifje om sof haar maandcijfers te omschrijven
[ afbeelding ]
Genoeg dingen genoemd iig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en haar triest en ook kansloos dacht ik
Denk maar lekker verder. Ik heb tegen jou niets te zeggen. Crackje kan prima voor zichzelf spreken en ik denk niet dat ze erg onder de indruk is dat je het voor haar opneemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en haar triest en ook kansloos dacht ik
Ja daarom. Maar die keus maken is echt verrotquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar. Ik heb zelfs ooit tijdens mn hbo opleiding sterke gevoelens gehad gewoon te stoppen en met mbo verder te gaan omdat dat veel minder stressvol is en ik denk dat ik dat werk gewoon oprecht leuker vind
.
Niveau kan je wel erg gaan irriteren hoor. Ik dacht lekker te gaan koken, want daar ben ik gek op. Prima, maar de rest van de vakken zijn wel om te janken. En je medestudenten ook. Dus erg leuk is het dan niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.
ik denk toch niet na joh gek XDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo hallo. Klaar voor vandaag met nadenken?
Ja, dat is zo ja..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar die keus maken is echt verrot
Hoe ging 't?quote:
Dat weet jij donders goed Fopje. Laten we deze discussie nog wel enigszins volwassen houden zowaar mogelijk. Het is en blijft namelijk een kwalijke zaak dat ONZ users ons het leven zuur mogen blijven maken zonder enige vorm van consequenties. Ik begrijp dat jij ook slechts een spil in een groter complot bent, maar je kunt tenminste met mij meedenken.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo eigen subforum kliekjes? Heb je het nou over GC of ONZ?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Myr, ik zorg nog wel een keer voor lachgas
Oh echt? Ik vond mn medeleerlingen op het vmbo echt heerlijk. Gewoon niet zo serieusquote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niveau kan je wel erg gaan irriteren hoor. Ik dacht lekker te gaan koken, want daar ben ik gek op. Prima, maar de rest van de vakken zijn wel om te janken. En je medestudenten ook. Dus erg leuk is het dan niet.
jimbo had gelijk, hij kent mij goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Jimbo zei dat je lief bent .
Ik zie het niet.
haha. Goeie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag aan de buschauffeur of hij via de speakers om eten voor jou vraagt.
Hallo ik ben crackquote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Fopje het volgende:
En dat ik vaak mee lees wil natuurlijk ook niet zeggen dat ik ALLES meekrijg
Jaaaaa! Ik wilde zaterdag halen, maar we konden niet parkeren bij de kookwinkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Myr, ik zorg nog wel een keer voor lachgas
Hoe bedoel je niveau-idee?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
godverdomme elanquote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
Zo hee kenkerveel gedronken gisteren weer verdomme.
goed. Weer als eerste klaarquote:
Zijn er problemen? Ik ben objectief. Ik heb hier geen belangen. Wat mot je weten?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Fopje het volgende:
En dat ik vaak mee lees wil natuurlijk ook niet zeggen dat ik ALLES meekrijg
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet jij donders goed Fopje. Laten we deze discussie nog wel enigszins volwassen houden zowaar mogelijk. Het is en blijft namelijk een kwalijke zaak dat ONZ users ons het leven zuur mogen blijven maken zonder enige vorm van consequenties. Ik begrijp dat jij ook slechts een spil in een groter complot bent, maar je kunt tenminste met mij meedenken.
Stoer.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
Zo hee kenkerveel gedronken gisteren weer verdomme.
dus alleen als je jou goed kent ben je lief?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
jimbo had gelijk, hij kent mij goed
Je bent goed in dit spelletje. Ik denk dat wij al met al het niveau omhoog hebben weten te trekken hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Fopje het volgende:
[..]ONZ users mogen helemaal niet komen etteren. Trek gewoon aan de bel, stuur een DM, zet een TR. Doe weet ik veel wat. Ik heb LB helemaal niets zien doen wat over de grens ging, ik zit hier niet 24/7. Maar ik lees gewoon geregeld mee.
zo ongeveer jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dus alleen als je jou goed kent ben je lief?
Nog stoerder.quote:
Mja, moet erbij zeggen dat ik er na een hbo opleiding aan begon. Dus ik was sowieso een stuk ouder dan de rest. En ze waren erg bezig met elkaar versieren, zo rebels mogelijk overkomen en vooral niets leren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond mn medeleerlingen op het vmbo echt heerlijk. Gewoon niet zo serieus. Een goed serieus gesprek over politiek oid zit er natuurlijk niet in maarja
ik ben teleurgesteld in jequote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Maatje had een goed flesje VSOP cognac dus die moest leeg
Dat ik nu mbo mee heb gemaakt, en mezelf qua algemene ontwikkeling en zo daar gewoon boven vindt zitten. Daarbij ben ik ook gewoon heel erg ambitieus voor mezelf en neem ik denk ik nooit genoegen met een mbo-opleiding.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niveau-idee?
Niet ieder dier is hetzelfde he.
Ga weg. Jij bent meestal de persoon die het niveau omlaag haalt met je zogenaamd grappige grappen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed in dit spelletje. Ik denk dat wij al met al het niveau omhoog hebben weten te trekken hier.
Ik wil graag weten welke bitches makkelijk te raken zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zijn er problemen? Ik ben objectief. Ik heb hier geen belangen. Wat mot je weten?
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, moet erbij zeggen dat ik er na een hbo opleiding aan begon. Dus ik was sowieso een stuk ouder dan de rest. En ze waren erg bezig met elkaar versieren, zo rebels mogelijk overkomen en vooral niets leren.
zo'n cracker, moet even kijken. Sws online maar verzendkosten op een tientje enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik wilde zaterdag halen, maar we konden niet parkeren bij de kookwinkel.En nu willen we gewoon zo'n speciaal ding voor die ampullen, in plaats van een slagroomspuit. Weet jij waar je dat haalt?
cachet schijnt nogal makkelijk te zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil graag weten welke bitches makkelijk te raken zijn.
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil graag weten welke bitches makkelijk te raken zijn.
Wat is dit nou weer voor een laffe insinuatie. Al had ik al langer door dat mijn aanwezigheid hier niet meer op prijs werd gesteld.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga weg. Jij bent meestal de persoon die het niveau omlaag haalt met je zogenaamd grappige grappen.
Jij kunt er ook wat van door chagrijnig te reageren op dingen die gewoon grappig zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga weg. Jij bent meestal de persoon die het niveau omlaag haalt met je zogenaamd grappige grappen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed in dit spelletje. Ik denk dat wij al met al het niveau omhoog hebben weten te trekken hier.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet schijnt nogal makkelijk te zijn
als ik tjacka mag geloven
Toto, hosslbaas!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Toto ik ben mobiel en daar doet dm het niet dus ik reageer op je dm hier:
Oké.
En we hadden een relatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.
hoi inso, hoe was het op het strand?quote:
prima manquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoi inso, hoe was het op het strand?
de helft heeft dan ook een relatiequote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.
Oké lieverd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Toto ik ben mobiel en daar doet dm het niet dus ik reageer op je dm hier:
Oké.
Sterkte daarmee enzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik nu mbo mee heb gemaakt, en mezelf qua algemene ontwikkeling en zo daar gewoon boven vindt zitten. Daarbij ben ik ook gewoon heel erg ambitieus voor mezelf en neem ik denk ik nooit genoegen met een mbo-opleiding.
Aan de andere kant heb ik ongelooflijke concentratieproblemen en shit. Wat gewoon een eerlijke reden is om toe tegeven dat hbo te moeilijk wordt![]()
En psychisch zit het gewoon nog totaal niet goed waarschijnlijk om een jarenlange studie te voltooien
Méga hard to get.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
de helft heeft dan ook een relatie
Als je iets met dieren wilt doen zul je ook flink aan de bak moeten hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik nu mbo mee heb gemaakt, en mezelf qua algemene ontwikkeling en zo daar gewoon boven vindt zitten. Daarbij ben ik ook gewoon heel erg ambitieus voor mezelf en neem ik denk ik nooit genoegen met een mbo-opleiding.
Aan de andere kant heb ik ongelooflijke concentratieproblemen en shit. Wat gewoon een eerlijke reden is om toe tegeven dat hbo te moeilijk wordt![]()
En psychisch zit het gewoon nog totaal niet goed waarschijnlijk om een jarenlange studie te voltooien
Iedereen toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
de helft heeft dan ook een relatie
Dankjequote:
Ja, ren maar. Doe je ook altijd op tc. Toch kom je na een minuut steeds weer terug.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een laffe insinuatie. Al had ik al langer door dat mijn aanwezigheid hier niet meer op prijs werd gesteld.
Ik zal jullie eens laten voelen hoe een leven zonder mij isIk ben weg hier.
Sommige mensen hier zijn dan ook echtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij kunt er ook wat van door chagrijnig te reageren op dingen die gewoon grappig zijn.
Ik vind LR's humor vaak prima te doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik zit mobiel en mijn DM doet het niet daar. Ik reageer hier even op je DM:
Ik ben niet gediend van anale penetratie, sorry.
Ja maar met dieren werken is meer praktijk dan echt je koppie gebruiken en moeten nadenken en weet ik 'tquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je iets met dieren wilt doen zul je ook flink aan de bak moeten hoor
Tevens heb je wel een heel groot vooroordeel over mbo en vraag ik mij af wat je nou werkelijk van het mbo hebt mee gekregen
Hoi.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik zit mobiel en mijn DM doet het niet daar. Ik reageer hier even op je DM:
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je iets met dieren wilt doen zul je ook flink aan de bak moeten hoor
Tevens heb je wel een heel groot vooroordeel over mbo en vraag ik mij af wat je nou werkelijk van het mbo hebt mee gekregen
hehe jaquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet schijnt nogal makkelijk te zijn
als ik tjacka mag geloven
Vind ik wel hoor. Mijn charmes zijn normaal gesproken onweerstaanbaar.quote:
er zitten hier minderjarige ja, laten we het beschaafd houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
De wie?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Jij was de vrouwelijke voorloper van Tjacka toch?
Ik heb gisteren nog even gegluurd op tc. Wat zie jij er lief uitquote:
Let jij dan ook even op je taal, pannenkoek.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zitten hier minderjarige ja, laten we het beschaafd houden
debiel
Goed dat je rekening houdt met Cachet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
debiel
Misschien moet je accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft qua humor? En dan gewoon negeren als je het niet leuk vindt. Dat moet niet zo moeilijk voor je zijn lijkt me. Ik weet dat je het kunt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn dan ook echt. Echt haat gewoon.
trutquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Geeft niet. Ik bewaar mijn anale maagdelijkheid ook voor Lokje.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
oh, lijkt mij niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar met dieren werken is meer praktijk dan echt je koppie gebruiken en moeten nadenken en weet ik 't
wanneer weer stoppen danquote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Koude biertjes tegen de kater ik zou zeggen een 7/10
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
debiel
Oke, sloeg nergens op.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
inkoppertje, kan ik niet laten lopen
typisch op cam?!?!?!?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog even gegluurd op tc. Wat zie jij er lief uit. Toch anders dan ik had verwacht terwijl ik volgens mij wel ooit een foto heb gezien
.
Weet niet man voorlopig ff niet vond het maar saaiquote:
Jij kan wel goed koppen ja. Die ene voetballert ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
inkoppertje, kan ik niet laten lopen
Maar sommige users, zoals LR en LB, maken het gewoon teringmoeilijk. Maar ok, ik ga het gewoon negeren. Ik kan het inderdaad wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Misschien moet je accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft qua humor? En dan gewoon negeren als je het niet leuk vindt. Dat moet niet zo moeilijk voor je zijn lijkt me. Ik weet dat je het kunt.
ja, mijn indrukwekkende fysiek laat wel zien dat ik een echte voetbal hooligan benquote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog even gegluurd op tc. Wat zie jij er lief uit. Toch anders dan ik had verwacht terwijl ik volgens mij wel ooit een foto heb gezien
.
is goed, bamiballetje van mijquote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Let jij dan ook even op je taal, pannenkoek.
zo ben ikquote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goed dat je rekening houdt met Cachet.
ja vrijdagquote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man voorlopig ff niet vond het maar saaiJij dan, al gezondigd of niet?
Pellé ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij kan wel goed koppen ja. Die ene voetballert ook.
Ik vind dit echt goed van jequote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar sommige users, zoals LR en LB, maken het gewoon teringmoeilijk. Maar ok, ik ga het gewoon negeren. Ik kan het inderdaad wel.
quote:
LB = LittleBrownie?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar sommige users, zoals LR en LB, maken het gewoon teringmoeilijk. Maar ok, ik ga het gewoon negeren. Ik kan het inderdaad wel.
Onjuistheden betreur ik ten allen tijde. Los van een haperende internetconnextie ben ik een zeer loyaal persoon en voel mij nu echt in mijn eer aangetast. Je weet dat ik een moeilijke tijd doorga en dat je nu denk zo laag te kunnen scoren vind ik weerzinwekkendquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ren maar. Doe je ook altijd op tc. Toch kom je na een minuut steeds weer terug.
[..]
Sommige mensen hier zijn dan ook echt. Echt haat gewoon.
Je dacht dat het een nerd was?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
(ik denk, maar kan er ook naast zitten hoor)quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik baseer het op niks eigenlijk ook hoor..
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuistheden betreur ik ten allen tijde. Los van een haperende internetconnextie ben ik een zeer loyaal persoon en voel mij nu echt in mijn eer aangetast. Je weet dat ik een moeilijke tijd doorga en dat je nu denk zo laag te kunnen scoren vind ik weerzinwekkend
Loyaliteit was alles wat ik kon bieden en als zelfs dit in twijfel wordt getrokken door jou als mijn godin is mijn leven eigenlijk minder dan niks waard... En bedankt Ezell. Bedankt voor het verzieken van mijn dag.
Wat heb ik een hekel aan jullie allemaal
Ik negeer jou vandaag.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja door mijn toetsweek.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist doordat je ging slapen.
Neequote:
Misschien moeten we een Judasje overdenken. Even bladeren in de Bijbel hoe het er daar precies aan toe ging.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onjuistheden betreur ik ten allen tijde. Los van een haperende internetconnextie ben ik een zeer loyaal persoon en voel mij nu echt in mijn eer aangetast. Je weet dat ik een moeilijke tijd doorga en dat je nu denk zo laag te kunnen scoren vind ik weerzinwekkend
Loyaliteit was alles wat ik kon bieden en als zelfs dit in twijfel wordt getrokken door jou als mijn godin is mijn leven eigenlijk minder dan niks waard... En bedankt Ezell. Bedankt voor het verzieken van mijn dag.
Wat heb ik een hekel aan jullie allemaal
Ik denk 50/50quote:Op maandag 13 januari 2014 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
(ik denk, maar kan er ook naast zitten hoor)
Dat je enorm veel moet leren en toekijken voordat je daadwerkelijk dingen op mensen/dieren toe mag passen. Het is net even wat anders dan andere studie's die dingen in praktijk gaan brengen. Maar kan ook zijn dat je veel leert door de praktijk en amper theorie hebt. Ik denk alleen dat eerste
gaat dat vanavond weer gebeuren?quote:
Jezus, moet jij ook nou beginnen? Reageer je agressie op iemand af joh. Dat die agressiegroep nou niks voor je deed, daar kan ik niks aan doen.quote:
Jij telkens met je VBL. Ga terug naar waar je vandaan komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
Jullie kennen echt niet goed rellen. Leer van VBL.
Ik heb mijn "therapie". Dat helpt wel goed, alleen vergeet ik het somsquote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
Dit is inderdaad echt wel verdrietigquote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
Ik reageer mijn agressie toch op iemand af? Op jou!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus, moet jij ook nou beginnen? Reageer je agressie op iemand af joh. Dat die agressiegroep nou niks voor je deed, daar kan ik niks aan doen.
vertelquote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, het was een hele belevenis voor de toeschouwers.
Hou maar lekker hier die Muto.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij telkens met je VBL. Ga terug naar waar je vandaan komt.
Soppen is ook nuttig hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schaam je. Zelfs ik heb meer gedaan. Al heb ik niets nuttigs gedaan.
Dit is bloedserieus!!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt wel verdrietig
VBL rellen komen niet verder dan poep en pies grapjes/plaatjes. Tenzij er iets gestolen wordt dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Muto het volgende:
Tekenend dit welquote:
Nee. Ik overweeg zelfmoord en binnen het Ezellisme is er dan nog altijd plek voor je in haar hemel. Een Judasje daarentegen...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien moeten we een Judasje overdenken. Even bladeren in de Bijbel hoe het er daar precies aan toe ging.
Nee hoor, ik vind het best gezellig hier. Onder andere door jouquote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij telkens met je VBL. Ga terug naar waar je vandaan komt.
*Houdquote:
Wij houden ons in, vervolgens worden we uitgelachen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad echt wel verdrietig
Kom op man, maak het dan wat realistischer.quote:
Voel me kut, dus het mag van mezelf.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schaam je. Zelfs ik heb meer gedaan. Al heb ik niets nuttigs gedaan.
BLOED AAN DE MUURquote:
die werkt niet meer BKquote:Op maandag 13 januari 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
Ik heb net een Whopper gehaald bij Arachide einde bericht.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik reageer mijn agressie toch op iemand af? Op jou!En dat is privé ezell, weet je best!!!!!!!
Je krijgt er schoon bestek, schone borden en glazen van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:41 schreef Muto het volgende:
Fopje, Fopje, mijn kat geeft je een kopje.
Katachtig gereageerd.quote:
ik denk dat ik de modstok over moet nemenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Elan het volgende:
Ik mis Tjacka hier een beetje is die jongen alweer aan het werk van mijn zuurverdiende geld.
Worst idea evarrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik de modstok over moet nemen
leuk ideequote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo eerst een rel op fok, en daarna een rel thuis.
Lekker tegen elkaar schreeuwen, leuk
HALLO PAP, BEN THUIS GODVERDOMMEEEEEEE!!!!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Denk niet dat jij echt geschikt bent voor zoiets serieusquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GA EENS KOKEN DAN BEUNHAAS.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO PAP, BEN THUIS GODVERDOMMEEEEEEE!!!!!!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO PAP, BEN THUIS GODVERDOMMEEEEEEE!!!!!!!
ik heb geen van beide en ik leef voor zulke momentenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Mijn pa en broertje schreeuwen altijd zo hard. en hebben beide een harde stem, en ik kom er nooit bovenuitquote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb geen van beide en ik leef voor zulke momenten
Ik heb juist een piepstemmetjequote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn pa en broertje schreeuwen altijd zo hard. en hebben beide een harde stem, en ik kom er nooit bovenuit__ Tering irritant
daarom alleen wonenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij thuis wordt standaard geschreeuwd trouwens, fucking irritant.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn pa en broertje schreeuwen altijd zo hard. en hebben beide een harde stem, en ik kom er nooit bovenuit__ Tering irritant
Nou dat hoop ik nietquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
paps: FOK-IT IK HEB JE MOEDER GEDAAN
Luister jij zo slecht dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Crack_ het volgende:
ja ik dus ookquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik nietze zijn gescheiden en hou dat maar lekker zo
Precies, maar als ik dan thuis kom verval ik ook in dat gedrag en ga ik meeschreeuwen. Helaas luistert er toch nooit iemand naar wat je zegt.quote:
Zwijgquote:
Misschien schreeuw jij ook altijd, maar heb je dat niet in de gatenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Precies, maar als ik dan thuis kom verval ik ook in dat gedrag en ga ik meeschreeuwen. Helaas luistert er toch nooit iemand naar wat je zegt.
Ik denk zo snel dat mensen boos zijn als ze schreeuwen, maar sommige mensen praten gewoon zo. Why.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Dan schreeuwt ze mijn naam.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijdens de seks ja.
Niet in een gesprek
Smooth.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien schreeuw jij ook altijd, maar heb je dat niet in de gaten
Sherlock Tchock
de mensen die ik ken die altijd hard praten zijn meestal niet bijster intelligentquote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk zo snel dat mensen boos zijn als ze schreeuwen, maar sommige mensen praten gewoon zo. Why.
jouw voicemail awwwwwhhhquote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Mensen vinden mijn stem chattig kwam ik laatst achter
Daarom mod worden. Dan durven ze niet meer. Zelfs Tjacka wordt nog angstaanjagend in een apenpak gevonden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
Mensen vinden mijn stem chattig kwam ik laatst achter
Denk niet dat haar vriend het leuk zou vinden als ze tijdens de anale seks keihard OOOHHH JAAAA KANEELSTOKJE gaat roepenquote:
doe nietquote:
Soms denk ik wel jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien schreeuw jij ook altijd, maar heb je dat niet in de gaten
Sherlock Tchock
Weetniequote:Op maandag 13 januari 2014 16:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik denk zo snel dat mensen boos zijn als ze schreeuwen, maar sommige mensen praten gewoon zo. Why.
Haar vriend wordt daar opgewonden van.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vriend het leuk zou vinden als ze tijdens de anale seks keihard OOOHHH JAAAA KANEELSTOKJE gaat roepen. Nogal kleinerend.
cool. Mijn krultang is echt slechtquote:
Hmm, nooit zo op gelet eigenlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
de mensen die ik ken die altijd hard praten zijn meestal niet bijster intelligent
O vandaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
cool. Mijn krultang is echt slecht
Typisch discrimineert hardhorende/dove mensen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
de mensen die ik ken die altijd hard praten zijn meestal niet bijster intelligent
Wat zeggie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch discrimineert hardhorende/dove mensen.
Ezell haar stemquote:
Valt wel mee. Ik had je stem pieperiger verwachtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ook normaal, denk ik.Maar mensen hier denken dat ik een heel zacht stemmetje heb.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch discrimineert hardhorende/dove mensen.
vroeger wel hoezoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Doen jullie wel eens boodschappen bij LIDL?
lidlquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Ik had gehoopt dat het voor jou ook prettig was.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vervelend, maar ik heb geaccepteerd dat ik op de tweede plaats sta.
Ik bestel ze normaal gewoon bij de Albert Heijn. Maar soms ga ik wel langs de Lidl.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Dus?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
huh je ging er toch al om 11 uur uit
Vraag wel eens mensen om wat mee te nemen maar schaam me om daar binnen te gaan. Altijd Appie enzoquote:
ja chocoladerozijnenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag wel eens mensen om wat mee te nemen maar schaam me om daar binnen te gaan. Altijd Appie enzo
Ja tog jij weet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik bestel ze normaal gewoon bij de Albert Heijn. Maar soms ga ik wel langs de Lidl.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag wel eens mensen om wat mee te nemen maar schaam me om daar binnen te gaan. Altijd Appie enzo
jij bent echt een gay fishquote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
De LIDL heeft lekkere acapulco-mixquote:Op maandag 13 januari 2014 16:52 schreef Elan het volgende:
Het zijn bijna altijd knappe sterke jongens.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tog jij weet.
Albert.nl met een beetje mazzel krijg je Caland aan de deur kun je hem uitlachen
ja?quote:
Ik weet niet wat ik bij jou moet denkenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ook normaal, denk ik.Maar mensen hier denken dat ik een heel zacht stemmetje heb.
Een beetje wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Wel een lekker nummertje overigens.
Dan ben je wel erg onzekerquote:Op maandag 13 januari 2014 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Gewoon, zo opgewekt en vrolijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja?wattan
[..]
Ik weet niet wat ik bij jou moet denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |