Nee, ze kunnen er niet tegen dat ze geen gelijk hebben. Maar dat zul jij als debiel wel niet snappen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee de meeste stoppen gewoon met reageren omdat jij een debiel bemt.
Nou ja wel toch? Alleen KLB en ONZ kan ik niet serieus nemen. De rest komen ook gewoon mensen die een serieuze vraag hebben en verder nooit meer hier postenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van FOK! is niet serieus.
[..]
Haten op Crack_
ISHYGDDT.
costanza.jpg
Roflquote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
hier ezell die een cola fles probeert te overmeesteren
[ afbeelding ]
Hitler stelde dat alle joden moesten worden uitgeroeid. Dat zeg ik toch ook niet :squote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is een citaat van barneveld dus stop maar lekker.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
:Squote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hitler stelde dat alle joden moesten worden uitgeroeid. Dat zeg ik toch ook niet :s
Helemaal niet, dan had je er een naam onder moeten zetten. Nu is het een uiting van je persoonlijke mening.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is een citaat van barneveld dus stop maar lekker.
Goed bezig, lekker openminded ben jij. Leuk om te zien dat je er niet tegen kunt als ik hetzelfde bij jou doet als wat jij bij mij doet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Waarom komt die debiele transgender hier altijd rellen?
Neuh, overal zitten gemiddelde Nederlanders.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wel toch? Alleen KLB en ONZ kan ik niet serieus nemen. De rest komen ook gewoon mensen die een serieuze vraag hebben en verder nooit meer hier posten
Ik heb helemaal niets tegen transgenders.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan had je er een naam onder moeten zetten. Nu is het een uiting van je persoonlijke mening.
[..]
Goed bezig, lekker openminded ben jij. Leuk om te zien dat je er niet tegen kunt als ik hetzelfde bij jou doet als wat jij bij mij doet.
en jij hoort bij welke groep?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, overal zitten gemiddelde Nederlanders.
Het erge is, de helft is nog dommer.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Waarom komt die debiele transgender hier altijd rellen?
Ik voel me ook best vaak slim door de domme reacties van sommige op fokquote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, overal zitten gemiddelde Nederlanders.
Het erge is, de helft is nog dommer.
Eerder jij met je enorme fles.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
wie noem jij hier dom mattiequote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me ook best vaak slim door de domme reacties van sommige op fok![]()
Best arrogant maar als ik soms dingen lees![]()
crack zegt niet dat het definieert of je gezond bent of niet, is als hulpmiddel en richtlijn. Ze zegt ook dat dingen als vetpercentage dat beter kunnen definieren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen er niet tegen dat ze geen gelijk hebben. Maar dat zul jij als debiel wel niet snappen.
Oh, en waarom vind je het dan nodig om er transgender bij te zetten? Daarmee suggereer je dus dat je wel degelijk iets tegen mij hebt omdat ik transgender benquote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen transgenders.
Maar wel tegen jou.
En met mij deze hele SC, zo niet heel FOK!
Tyf gewoon op.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Trouwens, James, iedereen hier heeft je naaktfoto'tjes dus ik zou dimmen.
Heb wel een Nederlands paspoortquote:
Ik voel me altijd wel goed, ja, als ik even in NWS en POL kijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die james komt hier elke dag provoceren en lekker stoken.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Wat een kinderachtige sc is dit geworden zeg.
ik niet, houden zoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Het probleem met jou is dat je denkt dat je slim bent terwijl dat niet zo isquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
en nog een toepasselijk gifje van mij
[ afbeelding ]
ik ben op dreef vandaag
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Hoe harder ik jou raak, hoe beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, en waarom vind je het dan nodig om er transgender bij te zetten? Daarmee suggereer je dus dat je wel degelijk iets tegen mij hebt omdat ik transgender ben
Maar goed bezig, jij komt er wel.
En nee, er zijn hier een paar droeftoeters in de SC die er niet tegen kunnen als ik ze van replique voorzie. Dan gaan ze kinderachtig doen. Dat is niet mijn probleem, jullie passen je maar gewoon aan.
Is dit een dreigement?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
In de VBL-sc is er gelukkig nog genoeg niveauquote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
hij noemt dat zodat een eventuele discussie op dat punt vermeden wordtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, en waarom vind je het dan nodig om er transgender bij te zetten? Daarmee suggereer je dus dat je wel degelijk iets tegen mij hebt omdat ik transgender ben
Maar goed bezig, jij komt er wel.
En nee, er zijn hier een paar droeftoeters in de SC die er niet tegen kunnen als ik ze van replique voorzie. Dan gaan ze kinderachtig doen. Dat is niet mijn probleem, jullie passen je maar gewoon aan.
Oja? En ik zeg dat BMI alles behalve een goed middel is en je beter je vetpercentage kunt meten omdat je met je BMI nog steeds niet een goed beeld hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
crack zegt niet dat het definieert of je gezond bent of niet, is als hulpmiddel en richtlijn. Ze zegt ook dat dingen als vetpercentage dat beter kunnen definieren.
Snap niet wat die er mee te maken heeft. Je hoeft je niet aangevallen te voelen verder...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de VBL-sc is er gelukkig nog genoeg niveau
Nou zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die james komt hier elke dag provoceren en lekker stoken.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij noemt dat zodat een eventuele discussie op dat punt vermeden wordt
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen tegenreactie van Typisch![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ten minste zeker van wat ik ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij bent echt een zielig ventje he
hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen tegenreactie van Typisch![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me ook niet aangevallen hoor .quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet wat die er mee te maken heeft. Je hoeft je niet aangevallen te voelen verder...
[..]
Nou zeg.
Tuurlijk joh. Houd dat jezelf vooral voor.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ten minste zeker van wat ik ben.
"Vet onzeker ventje"quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef J.James het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Houd dat jezelf vooral voor.
Het is helemaal niet te zien dat je eigenlijk een vet onzeker ventje bent.
Aha, omdat je gelijk de aanval kiest. Dat doet iets anders vermoeden.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me ook niet aangevallen hoor. P Bedoelde er verder niks mee.
Ja, prima. Met jou ook?quote:
nee. Hulpmiddel om vrij snel enigszins iets te kunnen zien. BMI van 35 is eigenlijk noiit gezond, weet je zelf ookquote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Oja? En ik zeg dat BMI alles behalve een goed middel is en je beter je vetpercentage kunt meten omdat je met je BMI nog steeds niet een goed beeld hebt.
Nee, jij bent de gene die hier loopt te provoceren. Ga zelf lekker weg als je het niet leuk vindt dat ik hier kom.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die james komt hier elke dag provoceren en lekker stoken.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Mn opa is vandaag trouwens 90 geworden. En ik vind hem echt nog fit voor zijn leeftijd enzo
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, jij bent de gene die hier loopt te provoceren. Ga zelf lekker weg als je het niet leuk vindt dat ik hier kom.
Maar ga het niet op mij afschuiven dat het door mij komt. Je bent zelf de gene hier die zich zo kansloos loopt te gedragen.
Ik vond het gewoon ironisch om daar naar te verwijzen omdat de meeste VBL`ers hier naar toe zijn gekomen wegens een gebrek aan niveau in VBLquote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha, omdat je gelijk de aanval kiest. Dat doet iets anders vermoeden.
[..]
Ja, prima. Met jou ook?
Lees mijn reactie nog eens?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee. Hulpmiddel om vrij snel enigszins iets te kunnen zien. BMI van 35 is eigenlijk noiit gezond, weet je zelf ook
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooooh
Right... iedereen heeft ruzie met mijquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat iedereen ruzie met jou heeft?
Je bent super vet ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind jij mij ook een vet onzeker ventje lieve Crack?
Je ziet het zelf niet eens... Ik heb medelijdenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef J.James het volgende:
[..]
Right... iedereen heeft ruzie met mij![]()
Geloof je het zelf?
Geen gebrek aan niveau hoor. Wel een gebrek aan leuke sfeer. Het niveau ligt hier overdag echt ehm anders.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon ironisch om daar naar te verwijzen omdat de meeste VBL`ers hier naar toe zijn gekomen wegens een gebrek aan niveau in VBL![]()
Maar prima hier.
Ouwe knar! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Mn opa is vandaag trouwens 90 geworden. En ik vind hem echt nog fit voor zijn leeftijd enzo
ik had ooit een opa die op zijn 93ste begon te klagen dat hij niet meer kon fietsen. Hij werd 101. Elke dag een borrel, was zijn geheim zei hij. Baaaasquote:Op maandag 13 januari 2014 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Oké niet iederene heeft ruzie met je maar niemand hier mag je. De enige die je misschien enigszins nog mogen zijn mensen die hopen dat je weer iets ontzettends stom gaat doen zodat we allemaal weer kunnen lachen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:16 schreef J.James het volgende:
[..]
Right... iedereen heeft ruzie met mij![]()
Geloof je het zelf?
Ah zo. Ja vind ik sowieso. Was ook in JNG. Op een gegeven moment kwam ik alleen na 12-en nog om te postenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen gebrek aan niveau hoor. Wel een gebrek aan leuke sfeer. Het niveau ligt hier overdag echt ehm anders.
Wat moet ik zien? Er is geen probleem?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je ziet het zelf niet eens... Ik heb medelijden
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké niet iederene heeft ruzie met je maar niemand hier mag je. De enige die je misschien enigszins nog mogen zijn mensen die hopen dat je weer iets ontzettends stom gaat doen zodat we allemaal weer kunnen lachen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je ziet het zelf niet eens... Ik heb medelijden
Oh shiiiiiiiiiiiiitquote:
Gelukkig nu Nicki/TBBT gifs.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Ja vind ik sowieso. Was ook in JNG. Op een gegeven moment kwam ik alleen na 12-en nog om te posten
Wat een bullshitquote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oké niet iederene heeft ruzie met je maar niemand hier mag je. De enige die je misschien enigszins nog mogen zijn mensen die hopen dat je weer iets ontzettends stom gaat doen zodat we allemaal weer kunnen lachen.
hier heb ik supersof haar reactie na de maandcijfersquote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh shiiiiiiiiiiiiit
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig nu Nicki/TBBT gifs.
Dag, Frans.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat moet ik zien? Er is geen probleem?
Jij bent het probleem hier met je kansloze gedrag en dat je er niet mee om kunt gaan dat ik een andere mening heb dan jij. Maar droom maar lekker verder hoor loser
Ja, dat is zo..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen gebrek aan niveau hoor. Wel een gebrek aan leuke sfeer. Het niveau ligt hier overdag echt ehm anders.
quote:
Hahaha, tof!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had ooit een opa die op zijn 93ste begon te klagen dat hij niet meer kon fietsen. Hij werd 101. Elke dag een borrel, was zijn geheim zei hij. Baaaas
Moet ik schaamhaar voor jou döneren?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Myraela het volgende:
Rellen, een goed begin voor mij om hier weer eens te posten.
haiquote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Myraela het volgende:
Rellen, een goed begin voor mij om hier weer eens te posten.
döner?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik schaamhaar voor jou döneren?
Dat is als ze niet in de maandcijfers staat.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier heb ik supersof haar reactie na de maandcijfers
[ afbeelding ]
Ja, bij Kaneel gaarne.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik schaamhaar voor jou döneren?
[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_lhss70UIHn1qhxbybo1_400.gifquote:Op maandag 13 januari 2014 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier heb ik supersof haar reactie na de maandcijfers
[ afbeelding ]
Altijd geweest.quote:
sommige oude;mensen zijn zulke BAZENquote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zo..
[..]Thanks. Zaterdag feestje
[..]
Hahaha, tof!
Mijn opa ookis sowieso een man met adhd dus dat is al beetje raar.. Hij is ook paar jaar geleden gestopt met fietsen en toen nam ie een scootmobiel. "Neneee, heb geen rijlesje nodig hoor!". Hij zit echt 5 min in dat ding en rijdt meteen spiegel eraf hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |