Ohja.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
''Dont argue with fools, 'cause people from a distance can't tell who is who. ''
Ik weet al wie de fool is, want ik draag bronnen aan die mijn standpunt onderbouwen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
''Dont argue with fools, 'cause people from a distance can't tell who is who. ''
Ik ga ook een Engelse quote plaatsenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat gaan joh.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik weet al wie de fool is, want ik draag bronnen aan die mijn standpunt onderbouwen.
Neuh, je hebt het fout. Maar als jij niet reageren wilt, prima. Dat betekent alleen maar dat je geen argumenten meer kunt bedenken en ik dus gelijk hebquote:
die is ook wel leukquote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook een Engelse quote plaatsen
"Don’t argue with idiots. They’ll drag you down to their level then beat you with experience"
Dan doe ik de volgende:quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Don’t argue with idiots. They’ll drag you down to their level then beat you with experience"
quote:
Een van de redenen dat ik niet meer in NWS kom.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan doe ik de volgende:
"If you're happy and you know it clap your hands."
Behalve het moderatiebeleid is er weinig mis met NWS hoor. Als de baggeraars eens aangepakt worden dan is het daar in no-time netjes.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik niet meer in NWS kom.
Er zitten teveel retards die denken dat ze gelijk hebben.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:03 schreef J.James het volgende:
[..]
Behalve het moderatiebeleid is er weinig mis met NWS hoor. Als de baggeraars eens aangepakt worden dan is het daar in no-time netjes.
Die zitten op heel fokquote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten teveel retards die denken dat ze gelijk hebben.
Daar heb je hier ook een hoop van hoor. Of dat ze er niet tegen kunnen dat ze geen gelijk hebben en dan maar stoppen met reagerenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten teveel retards die denken dat ze gelijk hebben.
Nee de meeste stoppen gewoon met reageren omdat jij een debiel bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Daar heb je hier ook een hoop van hoor. Of dat ze er niet tegen kunnen dat ze geen gelijk hebben en dan maar stoppen met reageren
Who cares?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik kreeg vannacht een whatsappje dat ze me goed kunnen gebruiken in Lissabon.
Klopt, maar de rest van FOK! is niet serieus.quote:
Haten op Crack_quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Daar heb je hier ook een hoop van hoor. Of dat ze er niet tegen kunnen dat ze geen gelijk hebben en dan maar stoppen met reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |