Oh, en waarom vind je het dan nodig om er transgender bij te zetten? Daarmee suggereer je dus dat je wel degelijk iets tegen mij hebt omdat ik transgender benquote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen transgenders.
Maar wel tegen jou.
En met mij deze hele SC, zo niet heel FOK!
Tyf gewoon op.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Trouwens, James, iedereen hier heeft je naaktfoto'tjes dus ik zou dimmen.
Heb wel een Nederlands paspoortquote:
Ik voel me altijd wel goed, ja, als ik even in NWS en POL kijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me ook best vaak slim door de domme reacties van sommige op fok![]()
Best arrogant maar als ik soms dingen lees![]()
Die james komt hier elke dag provoceren en lekker stoken.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Wat een kinderachtige sc is dit geworden zeg.
ik niet, houden zoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Het probleem met jou is dat je denkt dat je slim bent terwijl dat niet zo isquote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me ook best vaak slim door de domme reacties van sommige op fok![]()
Best arrogant maar als ik soms dingen lees![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Typisch het volgende:
en nog een toepasselijk gifje van mij
[ afbeelding ]
ik ben op dreef vandaag
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
Hoe harder ik jou raak, hoe beter.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, en waarom vind je het dan nodig om er transgender bij te zetten? Daarmee suggereer je dus dat je wel degelijk iets tegen mij hebt omdat ik transgender ben
Maar goed bezig, jij komt er wel.
En nee, er zijn hier een paar droeftoeters in de SC die er niet tegen kunnen als ik ze van replique voorzie. Dan gaan ze kinderachtig doen. Dat is niet mijn probleem, jullie passen je maar gewoon aan.
Is dit een dreigement?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
In de VBL-sc is er gelukkig nog genoeg niveauquote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef GGMM het volgende:
hij noemt dat zodat een eventuele discussie op dat punt vermeden wordtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, en waarom vind je het dan nodig om er transgender bij te zetten? Daarmee suggereer je dus dat je wel degelijk iets tegen mij hebt omdat ik transgender ben
Maar goed bezig, jij komt er wel.
En nee, er zijn hier een paar droeftoeters in de SC die er niet tegen kunnen als ik ze van replique voorzie. Dan gaan ze kinderachtig doen. Dat is niet mijn probleem, jullie passen je maar gewoon aan.
Oja? En ik zeg dat BMI alles behalve een goed middel is en je beter je vetpercentage kunt meten omdat je met je BMI nog steeds niet een goed beeld hebt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
crack zegt niet dat het definieert of je gezond bent of niet, is als hulpmiddel en richtlijn. Ze zegt ook dat dingen als vetpercentage dat beter kunnen definieren.
Snap niet wat die er mee te maken heeft. Je hoeft je niet aangevallen te voelen verder...quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de VBL-sc is er gelukkig nog genoeg niveau
Nou zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die james komt hier elke dag provoceren en lekker stoken.
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij noemt dat zodat een eventuele discussie op dat punt vermeden wordt
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen tegenreactie van Typisch![]()
[ afbeelding ]
Ik ben ten minste zeker van wat ik ben.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij bent echt een zielig ventje he
hahahaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
hier ezell die een cola fles probeert te overmeesteren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen tegenreactie van Typisch![]()
[ afbeelding ]
Ik voel me ook niet aangevallen hoor .quote:Op maandag 13 januari 2014 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap niet wat die er mee te maken heeft. Je hoeft je niet aangevallen te voelen verder...
[..]
Nou zeg.
Tuurlijk joh. Houd dat jezelf vooral voor.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ten minste zeker van wat ik ben.
"Vet onzeker ventje"quote:Op maandag 13 januari 2014 16:14 schreef J.James het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Houd dat jezelf vooral voor.
Het is helemaal niet te zien dat je eigenlijk een vet onzeker ventje bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |