Nee, ze kunnen er niet tegen dat ze geen gelijk hebben. Maar dat zul jij als debiel wel niet snappen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee de meeste stoppen gewoon met reageren omdat jij een debiel bemt.
Nou ja wel toch? Alleen KLB en ONZ kan ik niet serieus nemen. De rest komen ook gewoon mensen die een serieuze vraag hebben en verder nooit meer hier postenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar de rest van FOK! is niet serieus.
[..]
Haten op Crack_
ISHYGDDT.
costanza.jpg
Roflquote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
hier ezell die een cola fles probeert te overmeesteren
[ afbeelding ]
Hitler stelde dat alle joden moesten worden uitgeroeid. Dat zeg ik toch ook niet :squote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is een citaat van barneveld dus stop maar lekker.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
:Squote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hitler stelde dat alle joden moesten worden uitgeroeid. Dat zeg ik toch ook niet :s
Helemaal niet, dan had je er een naam onder moeten zetten. Nu is het een uiting van je persoonlijke mening.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is een citaat van barneveld dus stop maar lekker.
Goed bezig, lekker openminded ben jij. Leuk om te zien dat je er niet tegen kunt als ik hetzelfde bij jou doet als wat jij bij mij doet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Waarom komt die debiele transgender hier altijd rellen?
Neuh, overal zitten gemiddelde Nederlanders.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wel toch? Alleen KLB en ONZ kan ik niet serieus nemen. De rest komen ook gewoon mensen die een serieuze vraag hebben en verder nooit meer hier posten
Ik heb helemaal niets tegen transgenders.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef J.James het volgende:
[..]
Helemaal niet, dan had je er een naam onder moeten zetten. Nu is het een uiting van je persoonlijke mening.
[..]
Goed bezig, lekker openminded ben jij. Leuk om te zien dat je er niet tegen kunt als ik hetzelfde bij jou doet als wat jij bij mij doet.
en jij hoort bij welke groep?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, overal zitten gemiddelde Nederlanders.
Het erge is, de helft is nog dommer.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
Waarom komt die debiele transgender hier altijd rellen?
Ik voel me ook best vaak slim door de domme reacties van sommige op fokquote:Op maandag 13 januari 2014 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh, overal zitten gemiddelde Nederlanders.
Het erge is, de helft is nog dommer.
Eerder jij met je enorme fles.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
wie noem jij hier dom mattiequote:Op maandag 13 januari 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me ook best vaak slim door de domme reacties van sommige op fok![]()
Best arrogant maar als ik soms dingen lees![]()
crack zegt niet dat het definieert of je gezond bent of niet, is als hulpmiddel en richtlijn. Ze zegt ook dat dingen als vetpercentage dat beter kunnen definieren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:06 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen er niet tegen dat ze geen gelijk hebben. Maar dat zul jij als debiel wel niet snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |