Tenzij het je passie is.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je vind het in ieder geval leuk.
Ik denk dat ik nooit iets ga vinden wat ik voor de 100 procent leuk vindt.
Misschien moeten inso en ik maar een bedrijfje starten voor kansarme jongeren die niet weten wat ze willen
LBquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch weer... Nooit een mod te zien hier tenzij het mis gaat...
ONZ-users kennende zal je het vuurtje wel weer flink komen opstoken. Wellicht moet je voor de grap het topic maar weer sluiten
Ik lees heel vaak mee, dus zo typisch is dat niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch weer... Nooit een mod te zien hier tenzij het mis gaat...
ONZ-users kennende zal je het vuurtje wel weer flink komen opstoken. Wellicht moet je voor de grap het topic maar weer sluiten
ik heb er een aantal gezien. Doet ze goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg nog een schilderijtje van Pinda.Ze gaat mijn katjes maken.
Weet niet hoor, jij hebt hier net iedereen uit gescholden voor debiel en weet ik het.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef J.James het volgende:
[..]
Hij durft niet te DM'en met mij. Hij wil alleen de aandacht van het op mij reageren in de SC en het mij uitschelden e.d.
In DM is hij niet stoer want dan ziet niemand wat hij zegt en ik heb zo'n vermoeden dat hij een discussie in DM ook niet aan durft.
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is dubbel op, lieverd.
Manga=comic. Maar comic wordt meestal gebruikt voor Amerikaanse producten en manga voor Japanse. Stijl verschilt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn research gedaan en dit is een beter gifje om sof haar maandcijfers te omschrijven
[ afbeelding ]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tenzij het je passie is.
Als ik bijvoorbeeld iets met paarden was gaan doen. Dan had ik het wel voor 100% leuk gevonden hoor
Ha domboquote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.
Whehehe. Sorry meisjequote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan toch eerder durven melden het verschrikkelijke gedrag van users als LB niet op te merken. Klassemjustitie dit. Enkel je eigen subforum kliekje beschermen en ons er vervolgens op aan te vallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak mee, dus zo typisch is dat niet.
We hebben al een dommerik in ons midden. Ben slimmer dan diegene en 't is goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees nog maar eens terug. Ik noemde alleen Toto en Fokje een debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoor, jij hebt hier net iedereen uit gescholden voor debiel en weet ik het.
Dit is echt zo herkenbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.
en haar triest en ook kansloos dacht ikquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees nog maar eens terug. Ik noemde alleen Toto en Fokje een debiel.
Ik vind het wel leuk hoe jet dan zou weet te verdraaien dat ik opeens iedereen een debiel heb genoemd.
Jij probeert indruk te maken op een stel pubers? Dat is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo eigen subforum kliekjes? Heb je het nou over GC of ONZ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch eerder durven melden het verschrikkelijke gedrag van users als LB niet op te merken. Klassemjustitie dit. Enkel je eigen subforum kliekje beschermen en ons er vervolgens op aan te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |