Durf ik niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef J.James het volgende:
[..]
Gast jij durft niet eens
Jij bent echt zo'n mongool die het niet met woorden af kan he?
dat kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 16:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is als ze niet in de maandcijfers staat.
Hai.quote:
Zal ik anders weer 'boos' op jou worden om de cirkel rond te krijgen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef Fopje het volgende:
Yesss, wat zijn we weer lief voor elkaar
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Durf ik niet?
Heb 10 jaar Krav Maga gedaan.
Come at me.
Is goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik anders weer 'boos' op jou worden om de cirkel rond te krijgen?
Krav Maga? Dat klinkt als een spannende manga comic.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Durf ik niet?
Heb 10 jaar Krav Maga gedaan.
Come at me.
Haha, echt tof jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sommige oude;mensen zijn zulke BAZEN
als ik tijd heb ben ik sowieso van plan vaak in roffa te zijn bij die pindaolie en vikingquote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai.Ik had dit weekend een meet, waar we besloten binnenkort een meet in Rotterdam te gaan doen. Jij moet ook komen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krav Maga? Dat klinkt als een spannende manga comic.
quote:
Heb ik al aan jou gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Toto en James, ga jullie liefde lekker in de DM verklaren ofzo.
Ik krijg nog een schilderijtje van Pinda.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
als ik tijd heb ben ik sowieso van plan vaak in roffa te zijn bij die pindaolie en viking
Typisch weer... Nooit een mod te zien hier tenzij het mis gaat...quote:
Hij durft niet te DM'en met mij. Hij wil alleen de aandacht van het op mij reageren in de SC en het mij uitschelden e.d.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Fopje het volgende:
Toto en James, ga jullie liefde lekker in de DM verklaren ofzo.
Dat is dubbel op, lieverd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Krav Maga? Dat klinkt als een spannende manga comic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |