Ha domboquote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.
Whehehe. Sorry meisjequote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Houd je mond joh, ik probeer slim over te komen bij deze mensen. Deze mensen hebben mij nog nooit triviant zien spelen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan toch eerder durven melden het verschrikkelijke gedrag van users als LB niet op te merken. Klassemjustitie dit. Enkel je eigen subforum kliekje beschermen en ons er vervolgens op aan te vallen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik lees heel vaak mee, dus zo typisch is dat niet.
We hebben al een dommerik in ons midden. Ben slimmer dan diegene en 't is goed.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees nog maar eens terug. Ik noemde alleen Toto en Fokje een debiel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet hoor, jij hebt hier net iedereen uit gescholden voor debiel en weet ik het.
Dit is echt zo herkenbaarquote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.
en haar triest en ook kansloos dacht ikquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Nee hoor. Lees nog maar eens terug. Ik noemde alleen Toto en Fokje een debiel.
Ik vind het wel leuk hoe jet dan zou weet te verdraaien dat ik opeens iedereen een debiel heb genoemd.
Jij probeert indruk te maken op een stel pubers? Dat is niet zo moeilijk toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo eigen subforum kliekjes? Heb je het nou over GC of ONZ?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch eerder durven melden het verschrikkelijke gedrag van users als LB niet op te merken. Klassemjustitie dit. Enkel je eigen subforum kliekje beschermen en ons er vervolgens op aan te vallen.
Jimbo zei dat je lief bent .quote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
ik heb mijn research gedaan en dit is een beter gifje om sof haar maandcijfers te omschrijven
[ afbeelding ]
Genoeg dingen genoemd iig jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en haar triest en ook kansloos dacht ik
Denk maar lekker verder. Ik heb tegen jou niets te zeggen. Crackje kan prima voor zichzelf spreken en ik denk niet dat ze erg onder de indruk is dat je het voor haar opneemt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en haar triest en ook kansloos dacht ik
Ja daarom. Maar die keus maken is echt verrotquote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar. Ik heb zelfs ooit tijdens mn hbo opleiding sterke gevoelens gehad gewoon te stoppen en met mbo verder te gaan omdat dat veel minder stressvol is en ik denk dat ik dat werk gewoon oprecht leuker vind
.
Niveau kan je wel erg gaan irriteren hoor. Ik dacht lekker te gaan koken, want daar ben ik gek op. Prima, maar de rest van de vakken zijn wel om te janken. En je medestudenten ook. Dus erg leuk is het dan niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.
ik denk toch niet na joh gek XDquote:Op maandag 13 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo hallo. Klaar voor vandaag met nadenken?
Ja, dat is zo ja..quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar die keus maken is echt verrot
Hoe ging 't?quote:
Dat weet jij donders goed Fopje. Laten we deze discussie nog wel enigszins volwassen houden zowaar mogelijk. Het is en blijft namelijk een kwalijke zaak dat ONZ users ons het leven zuur mogen blijven maken zonder enige vorm van consequenties. Ik begrijp dat jij ook slechts een spil in een groter complot bent, maar je kunt tenminste met mij meedenken.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoezo eigen subforum kliekjes? Heb je het nou over GC of ONZ?
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Myr, ik zorg nog wel een keer voor lachgas
Oh echt? Ik vond mn medeleerlingen op het vmbo echt heerlijk. Gewoon niet zo serieusquote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niveau kan je wel erg gaan irriteren hoor. Ik dacht lekker te gaan koken, want daar ben ik gek op. Prima, maar de rest van de vakken zijn wel om te janken. En je medestudenten ook. Dus erg leuk is het dan niet.
jimbo had gelijk, hij kent mij goedquote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Jimbo zei dat je lief bent .
Ik zie het niet.
haha. Goeie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vraag aan de buschauffeur of hij via de speakers om eten voor jou vraagt.
Hallo ik ben crackquote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Fopje het volgende:
En dat ik vaak mee lees wil natuurlijk ook niet zeggen dat ik ALLES meekrijg
Jaaaaa! Ik wilde zaterdag halen, maar we konden niet parkeren bij de kookwinkel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Myr, ik zorg nog wel een keer voor lachgas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |