Katachtig gereageerd.quote:
ik denk dat ik de modstok over moet nemenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Elan het volgende:
Ik mis Tjacka hier een beetje is die jongen alweer aan het werk van mijn zuurverdiende geld.
Worst idea evarrrrquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik denk dat ik de modstok over moet nemen
leuk ideequote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Zo eerst een rel op fok, en daarna een rel thuis.
Lekker tegen elkaar schreeuwen, leuk
HALLO PAP, BEN THUIS GODVERDOMMEEEEEEE!!!!!!!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Denk niet dat jij echt geschikt bent voor zoiets serieusquote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GA EENS KOKEN DAN BEUNHAAS.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO PAP, BEN THUIS GODVERDOMMEEEEEEE!!!!!!!
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO PAP, BEN THUIS GODVERDOMMEEEEEEE!!!!!!!
ik heb geen van beide en ik leef voor zulke momentenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
Mijn pa en broertje schreeuwen altijd zo hard. en hebben beide een harde stem, en ik kom er nooit bovenuitquote:Op maandag 13 januari 2014 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb geen van beide en ik leef voor zulke momenten
Ik heb juist een piepstemmetjequote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn pa en broertje schreeuwen altijd zo hard. en hebben beide een harde stem, en ik kom er nooit bovenuit__ Tering irritant
daarom alleen wonenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij thuis wordt standaard geschreeuwd trouwens, fucking irritant.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn pa en broertje schreeuwen altijd zo hard. en hebben beide een harde stem, en ik kom er nooit bovenuit__ Tering irritant
Nou dat hoop ik nietquote:Op maandag 13 januari 2014 16:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
paps: FOK-IT IK HEB JE MOEDER GEDAAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |