quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet schijnt nogal makkelijk te zijn
als ik tjacka mag geloven
Toto, hosslbaas!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Toto ik ben mobiel en daar doet dm het niet dus ik reageer op je dm hier:
Oké.
En we hadden een relatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.
hoi inso, hoe was het op het strand?quote:
prima manquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoi inso, hoe was het op het strand?
de helft heeft dan ook een relatiequote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.
Oké lieverd.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Toto ik ben mobiel en daar doet dm het niet dus ik reageer op je dm hier:
Oké.
Sterkte daarmee enzo.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik nu mbo mee heb gemaakt, en mezelf qua algemene ontwikkeling en zo daar gewoon boven vindt zitten. Daarbij ben ik ook gewoon heel erg ambitieus voor mezelf en neem ik denk ik nooit genoegen met een mbo-opleiding.
Aan de andere kant heb ik ongelooflijke concentratieproblemen en shit. Wat gewoon een eerlijke reden is om toe tegeven dat hbo te moeilijk wordt![]()
En psychisch zit het gewoon nog totaal niet goed waarschijnlijk om een jarenlange studie te voltooien
Méga hard to get.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
de helft heeft dan ook een relatie
Als je iets met dieren wilt doen zul je ook flink aan de bak moeten hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik nu mbo mee heb gemaakt, en mezelf qua algemene ontwikkeling en zo daar gewoon boven vindt zitten. Daarbij ben ik ook gewoon heel erg ambitieus voor mezelf en neem ik denk ik nooit genoegen met een mbo-opleiding.
Aan de andere kant heb ik ongelooflijke concentratieproblemen en shit. Wat gewoon een eerlijke reden is om toe tegeven dat hbo te moeilijk wordt![]()
En psychisch zit het gewoon nog totaal niet goed waarschijnlijk om een jarenlange studie te voltooien
Iedereen toch?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef supersof het volgende:
[..]
de helft heeft dan ook een relatie
Dankjequote:
Ja, ren maar. Doe je ook altijd op tc. Toch kom je na een minuut steeds weer terug.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een laffe insinuatie. Al had ik al langer door dat mijn aanwezigheid hier niet meer op prijs werd gesteld.
Ik zal jullie eens laten voelen hoe een leven zonder mij isIk ben weg hier.
Sommige mensen hier zijn dan ook echtquote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef J.James het volgende:
[..]
Jij kunt er ook wat van door chagrijnig te reageren op dingen die gewoon grappig zijn.
Ik vind LR's humor vaak prima te doen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik zit mobiel en mijn DM doet het niet daar. Ik reageer hier even op je DM:
Ik ben niet gediend van anale penetratie, sorry.
Ja maar met dieren werken is meer praktijk dan echt je koppie gebruiken en moeten nadenken en weet ik 'tquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je iets met dieren wilt doen zul je ook flink aan de bak moeten hoor
Tevens heb je wel een heel groot vooroordeel over mbo en vraag ik mij af wat je nou werkelijk van het mbo hebt mee gekregen
Hoi.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik zit mobiel en mijn DM doet het niet daar. Ik reageer hier even op je DM:
Ik ben niet gediend van anale penetratie, sorry.
Kloptquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je iets met dieren wilt doen zul je ook flink aan de bak moeten hoor
Tevens heb je wel een heel groot vooroordeel over mbo en vraag ik mij af wat je nou werkelijk van het mbo hebt mee gekregen
hehe jaquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet schijnt nogal makkelijk te zijn
als ik tjacka mag geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |