Hoe bedoel je niveau-idee?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Daarom twijfel ik ook of ik niet gewoon niveau-idee opzij moet zetten en met beesten moet gaan werken of zo. Ik denk dat ik daar veel meer voldoening uithaal.
godverdomme elanquote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
Zo hee kenkerveel gedronken gisteren weer verdomme.
goed. Weer als eerste klaarquote:
Zijn er problemen? Ik ben objectief. Ik heb hier geen belangen. Wat mot je weten?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Fopje het volgende:
En dat ik vaak mee lees wil natuurlijk ook niet zeggen dat ik ALLES meekrijg
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet jij donders goed Fopje. Laten we deze discussie nog wel enigszins volwassen houden zowaar mogelijk. Het is en blijft namelijk een kwalijke zaak dat ONZ users ons het leven zuur mogen blijven maken zonder enige vorm van consequenties. Ik begrijp dat jij ook slechts een spil in een groter complot bent, maar je kunt tenminste met mij meedenken.
Stoer.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Elan het volgende:
Zo hee kenkerveel gedronken gisteren weer verdomme.
dus alleen als je jou goed kent ben je lief?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
jimbo had gelijk, hij kent mij goed
Je bent goed in dit spelletje. Ik denk dat wij al met al het niveau omhoog hebben weten te trekken hier.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Fopje het volgende:
[..]ONZ users mogen helemaal niet komen etteren. Trek gewoon aan de bel, stuur een DM, zet een TR. Doe weet ik veel wat. Ik heb LB helemaal niets zien doen wat over de grens ging, ik zit hier niet 24/7. Maar ik lees gewoon geregeld mee.
zo ongeveer jaquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
dus alleen als je jou goed kent ben je lief?
Nog stoerder.quote:
Mja, moet erbij zeggen dat ik er na een hbo opleiding aan begon. Dus ik was sowieso een stuk ouder dan de rest. En ze waren erg bezig met elkaar versieren, zo rebels mogelijk overkomen en vooral niets leren.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vond mn medeleerlingen op het vmbo echt heerlijk. Gewoon niet zo serieus. Een goed serieus gesprek over politiek oid zit er natuurlijk niet in maarja
ik ben teleurgesteld in jequote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Maatje had een goed flesje VSOP cognac dus die moest leeg
Dat ik nu mbo mee heb gemaakt, en mezelf qua algemene ontwikkeling en zo daar gewoon boven vindt zitten. Daarbij ben ik ook gewoon heel erg ambitieus voor mezelf en neem ik denk ik nooit genoegen met een mbo-opleiding.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niveau-idee?
Niet ieder dier is hetzelfde he.
Ga weg. Jij bent meestal de persoon die het niveau omlaag haalt met je zogenaamd grappige grappen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed in dit spelletje. Ik denk dat wij al met al het niveau omhoog hebben weten te trekken hier.
Ik wil graag weten welke bitches makkelijk te raken zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Zijn er problemen? Ik ben objectief. Ik heb hier geen belangen. Wat mot je weten?
Ohquote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, moet erbij zeggen dat ik er na een hbo opleiding aan begon. Dus ik was sowieso een stuk ouder dan de rest. En ze waren erg bezig met elkaar versieren, zo rebels mogelijk overkomen en vooral niets leren.
zo'n cracker, moet even kijken. Sws online maar verzendkosten op een tientje enzoquote:Op maandag 13 januari 2014 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaaa! Ik wilde zaterdag halen, maar we konden niet parkeren bij de kookwinkel.En nu willen we gewoon zo'n speciaal ding voor die ampullen, in plaats van een slagroomspuit. Weet jij waar je dat haalt?
cachet schijnt nogal makkelijk te zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil graag weten welke bitches makkelijk te raken zijn.
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wil graag weten welke bitches makkelijk te raken zijn.
Wat is dit nou weer voor een laffe insinuatie. Al had ik al langer door dat mijn aanwezigheid hier niet meer op prijs werd gesteld.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga weg. Jij bent meestal de persoon die het niveau omlaag haalt met je zogenaamd grappige grappen.
Jij kunt er ook wat van door chagrijnig te reageren op dingen die gewoon grappig zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga weg. Jij bent meestal de persoon die het niveau omlaag haalt met je zogenaamd grappige grappen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent goed in dit spelletje. Ik denk dat wij al met al het niveau omhoog hebben weten te trekken hier.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
cachet schijnt nogal makkelijk te zijn
als ik tjacka mag geloven
Toto, hosslbaas!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Toto ik ben mobiel en daar doet dm het niet dus ik reageer op je dm hier:
Oké.
En we hadden een relatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Etsu. Voor de rest spelen xcachet, crack_, ezell, supersof en Essnhills hard to get.
hoi inso, hoe was het op het strand?quote:
prima manquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hoi inso, hoe was het op het strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |