Vind ik wel hoor. Mijn charmes zijn normaal gesproken onweerstaanbaar.quote:
er zitten hier minderjarige ja, laten we het beschaafd houdenquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik zit mobiel en mijn DM doet het niet daar. Ik reageer hier even op je DM:
Ik ben niet gediend van anale penetratie, sorry.
De wie?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi.
Jij was de vrouwelijke voorloper van Tjacka toch?
Ik heb gisteren nog even gegluurd op tc. Wat zie jij er lief uitquote:
Let jij dan ook even op je taal, pannenkoek.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
er zitten hier minderjarige ja, laten we het beschaafd houden
debiel
Goed dat je rekening houdt met Cachet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
debiel
Misschien moet je accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft qua humor? En dan gewoon negeren als je het niet leuk vindt. Dat moet niet zo moeilijk voor je zijn lijkt me. Ik weet dat je het kunt.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige mensen hier zijn dan ook echt. Echt haat gewoon.
trutquote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, ik zit mobiel en mijn DM doet het niet daar. Ik reageer hier even op je DM:
Geeft niet. Ik bewaar mijn anale maagdelijkheid ook voor Lokje.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:32 schreef Myraela het volgende:
oh, lijkt mij niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar met dieren werken is meer praktijk dan echt je koppie gebruiken en moeten nadenken en weet ik 't
wanneer weer stoppen danquote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Koude biertjes tegen de kater ik zou zeggen een 7/10
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
debiel
Oke, sloeg nergens op.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
inkoppertje, kan ik niet laten lopen
typisch op cam?!?!?!?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog even gegluurd op tc. Wat zie jij er lief uit. Toch anders dan ik had verwacht terwijl ik volgens mij wel ooit een foto heb gezien
.
Weet niet man voorlopig ff niet vond het maar saaiquote:
Jij kan wel goed koppen ja. Die ene voetballert ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
inkoppertje, kan ik niet laten lopen
Maar sommige users, zoals LR en LB, maken het gewoon teringmoeilijk. Maar ok, ik ga het gewoon negeren. Ik kan het inderdaad wel.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Misschien moet je accepteren dat niet iedereen dezelfde smaak heeft qua humor? En dan gewoon negeren als je het niet leuk vindt. Dat moet niet zo moeilijk voor je zijn lijkt me. Ik weet dat je het kunt.
ja, mijn indrukwekkende fysiek laat wel zien dat ik een echte voetbal hooligan benquote:Op maandag 13 januari 2014 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog even gegluurd op tc. Wat zie jij er lief uit. Toch anders dan ik had verwacht terwijl ik volgens mij wel ooit een foto heb gezien
.
is goed, bamiballetje van mijquote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Let jij dan ook even op je taal, pannenkoek.
zo ben ikquote:Op maandag 13 januari 2014 16:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Goed dat je rekening houdt met Cachet.
ja vrijdagquote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man voorlopig ff niet vond het maar saaiJij dan, al gezondigd of niet?
Pellé ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij kan wel goed koppen ja. Die ene voetballert ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |