Aldi en LIDL zijn echt niet aantoonbaar goedkoper hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Ezell het volgende:
Aldi en Lidl zijn gewoon prima supermarkten. Kan mij het schelen wat voor mensen daar komen of werken. Doe er liever boodschappen dan bij de Albert Heijn. Scheelt mij een hoop geld.
Voor het groente en fruit is het goed ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Ezell het volgende:
Aldi en Lidl zijn gewoon prima supermarkten. Kan mij het schelen wat voor mensen daar komen of werken. Doe er liever boodschappen dan bij de Albert Heijn. Scheelt mij een hoop geld.
Deze drogreden heb ik nooit begrepen. Zolang ik kan pinnen/geld terugkrijg wat maakt mij de vrouw achter de kassa dan uit?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Het klopt wel hoor
Zit bij ons in de Aldi ook een vent achter de kassa, die ziet eruit alsof hij een half jaar in een grot heeft gewoond.
Ik koop vooral groente en fruit. Daarvan weet ik dat het veel scheelt.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldi en LIDL zijn echt niet aantoonbaar goedkoper hoor.
Misschien bepaalde specifieke artikelen maar dan nog, kun je ook Euroshopper halen dat kost ook geen fuck.
Haha. Het is voor mij ook niet een reden om er niet te komen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze drogreden heb ik nooit begrepen. Zolang ik kan pinnen/geld terugkrijg wat maakt mij de vrouw achter de kassa dan uit?
Kun je dan niet beter naar de markt gaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik koop vooral groente en fruit. Daarvan weet ik dat het veel scheelt.
uh, jawelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Aldi en LIDL zijn echt niet aantoonbaar goedkoper hoor.
Misschien bepaalde specifieke artikelen maar dan nog, kun je ook Euroshopper halen dat kost ook geen fuck.
Lidl heeft prima producten, ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind de Aldi nog wel wat achterlopen maar de Lidl vind ik echt een prima winkel geworden.
o heb geen vaatwasserquote:Op maandag 13 januari 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
Oh Inso wat ik altijd wel laat halen en die uit consumentenbond test beste naar voren komen zijn de W5-vaatwastabletjes.
Geen idee wanneer die is. Tevens op een kutlocatie.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter naar de markt gaan.
Was je nog oldskool af?quote:
Ze claimen dat.quote:
Euroshopper ja, maar we hadden het nu over degelijke productenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze claimen dat.
Maar veel dingen zijn duurder dan Euroshopper zoals boter, de melk, kaas dus in hoeverre dat ook echt klopt is maar de vraag.
ja leuk maar euroshopper is dan nog minder dan de meeste lidl producten imoquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze claimen dat.
Maar veel dingen zijn duurder dan Euroshopper zoals boter, de melk, kaas dus in hoeverre dat ook echt klopt is maar de vraag.
Ik zou er wel gek van worden om dat elke dag te moeten doen.quote:
hoiquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er wel gek van worden om dat elke dag te moeten doen.
Dan ga je dus een andere discussie aan namelijk over kwaliteit, het ging even puur om de prijsverschillen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Euroshopper ja, maar we hadden het nu over degelijke producten
hoezo tis zo gebeurtquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er wel gek van worden om dat elke dag te moeten doen.
is goed elanquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ga je dus een andere discussie aan namelijk over kwaliteit, het ging even puur om de prijsverschillen.
Waarmee je dus niet perse goedkoper bent als je naar de LIDL of ALDI gaat.
Hoiquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké man.
Gewoon je ouders vragen of zo tog.
Dit jaquote:
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar echt, ik was hooguit 10 minuten per dag af?
anders gewoon 1 glas per dag tochquote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasserquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders gewoon 1 glas per dag toch
nee manquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi![]()
Als student is het anders natuurlijkAl zou ik gewoon een gezamelijke vaatwasser kopen dan
had ik toen ik nog alleen zat ook. en dan 1 keer per week eens opruimenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasser
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:00 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jgt_woedeaanval.html
gvd
Ik zie dit nu pas, geloof het of niet, het is nog herkenbaar ook. Heb pas geleden nog mijn standaard kapot getrapt omdat die idiote kutfiets steeds omwaaide door de wind. Nou, toen heeft hij zijn lesje wel geleerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Repost, tevens is dat rodawa met zijn krantjes.
Een mini-vaatwasser?quote:
Door hoeveel mensen? Sowieso pak je wel sneller iets nieuws met een wasmachine. Ik heb eigenlijk niks tegen afwassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasser
Nou 2 mensen meestal. Aangezien m`n pa hele dag werkt of in het buitenland zitquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door hoeveel mensen? Sowieso pak je wel sneller iets nieuws met een wasmachine. Ik heb eigenlijk niks tegen afwassen.
wat een baasquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
Ga dat niet uitgeven aan iets wat ik achter moet laten bij vertrek.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mini-vaatwasser?
Als je dat met 3 man deelt of weet niet hoeveel huisgenoten je hebt![]()
Volgens mij iets van 300 euro ofzo?
Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |