Hoiquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh oké man.
Gewoon je ouders vragen of zo tog.
Dit jaquote:
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar echt, ik was hooguit 10 minuten per dag af?
anders gewoon 1 glas per dag tochquote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasserquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders gewoon 1 glas per dag toch
nee manquote:Op maandag 13 januari 2014 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi![]()
Als student is het anders natuurlijkAl zou ik gewoon een gezamelijke vaatwasser kopen dan
had ik toen ik nog alleen zat ook. en dan 1 keer per week eens opruimenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasser
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:00 schreef xcachet het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)jgt_woedeaanval.html
gvd
Ik zie dit nu pas, geloof het of niet, het is nog herkenbaar ook. Heb pas geleden nog mijn standaard kapot getrapt omdat die idiote kutfiets steeds omwaaide door de wind. Nou, toen heeft hij zijn lesje wel geleerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Repost, tevens is dat rodawa met zijn krantjes.
Een mini-vaatwasser?quote:
Door hoeveel mensen? Sowieso pak je wel sneller iets nieuws met een wasmachine. Ik heb eigenlijk niks tegen afwassen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier staan er eind van de dag echt 10 glazen, 5 borden, 4 kopjes, en 20 messen naast de vaatwasser
Nou 2 mensen meestal. Aangezien m`n pa hele dag werkt of in het buitenland zitquote:Op maandag 13 januari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door hoeveel mensen? Sowieso pak je wel sneller iets nieuws met een wasmachine. Ik heb eigenlijk niks tegen afwassen.
wat een baasquote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
Ga dat niet uitgeven aan iets wat ik achter moet laten bij vertrek.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een mini-vaatwasser?
Als je dat met 3 man deelt of weet niet hoeveel huisgenoten je hebt![]()
Volgens mij iets van 300 euro ofzo?
Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |