Dan zou het dus maar 1x per week zoveel moeten zijn en niet dagelijks.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 2 mensen meestal. Aangezien m`n pa hele dag werkt of in het buitenland zit![]()
Broertje heeft alleen vervelende gewoonte echt alles een week lang op zijn kamer te laten staan
Iedereen denkt dat ik hem of haar haat.quote:
Ja of hij verzamelt het over de hele dag en brengt het in 1 keer naar beneden, kan ookquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zou het dus maar 1x per week zoveel moeten zijn en niet dagelijks.
Jeetje wat scherp van mij
Gewoon uit flesquote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of hij verzamelt het over de hele dag en brengt het in 1 keer naar beneden, kan ook![]()
Elke keer wat drinken een nieuw glas enzo
iddquote:Op maandag 13 januari 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij drinkt uit de fles. scheelt glazen.
Wel het bewijs dat een afwasmachine enkel een kwaad is voor kleine gezelschappen. Anders zou hij het wel afleren.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja of hij verzamelt het over de hele dag en brengt het in 1 keer naar beneden, kan ook![]()
Elke keer wat drinken een nieuw glas enzo
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik snap niet dat mensen niet uit fles drinken als ze alleen zijn
ik doe dat ook hoor.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Even geen behoefte aan homosensueel contact man.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Elan. Schatje. Vanwaar jouw afwezigheid laatst?
Jammer. Ik heb je gemist.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Even geen behoefte aan homosensueel contact man.
Opvoeding denk ikquote:Op maandag 13 januari 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Muto ook al.quote:
Niemand heeft er last van toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opvoeding denk ikWerd altijd gezegd dat dat aso is
Zelfde als een heel pak drinken meenemen naar je kamer ofzo
of een zak chips in je eentje op eten.
Is ook zo. Maar ik weet niet. Zit er gewoon geautomatiseerd inquote:
Naja, als het 'gemeenschappelijk' is wel een beetje misschien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |