Kun je beter naar de LIDL gaan vast wennen toch xDquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik was net ook in de ah en mijn ex-collega's lachten me uit omdat ik vwo niet haal.heel fijn weer
sherlock jezelf eensquote:
whaahha lolligquote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je beter naar de LIDL gaan vast wennen toch xD
ohja wat danquote:
Ultieme faal in je levenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
whaahha lollig
ik had een keer sollicitatie gesprek bij de lidl.
ben niet aangenomen
Ben er blij om.quote:
Waarom?quote:
Echt joh. Wat triest zeg.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Ik was net ook in de ah en mijn ex-collega's lachten me uit omdat ik vwo niet haal.heel fijn weer
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
gekkigheid
[..]
Als hij terug is, staat hij voor je stoep. Maak je geen zorgen.
wutquote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Eentje lachte me ook uit omdat ik uit huis wilde.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt joh. Wat triest zeg.![]()
Ik wilde je nog helpen met een scene trappen maar je stond er zelf boven.
wie emogif je nu?quote:
ik las wasvrouwenquote:
Ik sla ze in elkaar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
Nee. En gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Muto ook al.
Hoe gaat het nu, heb je je date inmiddels achter de rug ( hihi xD) ?
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Eentje lachte me ook uit omdat ik uit huis wilde.
Alsof ik niet voor mezelf kan zorgen![]()
Waarom heeft Ezell diepe haat voor jou ontwikkeld? Je moet wel iets groots fouts hebben gedaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dat hoor ik niet heel vaak, dus ik weet niet hoe ik hier mee om moet gaan.
Wat is er Etsu.
Dan weet je in ieder geval wat je aan je ex collega's hebt zover dat nog nodig was.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Eentje lachte me ook uit omdat ik uit huis wilde.
Alsof ik niet voor mezelf kan zorgen![]()
Ja is het ookquote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die collega's natuurlijk, kinderachtig gedoe
Hoop jequote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is het ookmaarja
later werken zij nog bij de ah achter de kassa en ik niet
ik maak ze afquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is het ookmaarja
later werken zij nog bij de ah achter de kassa en ik niet
how predictablequote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom heeft Ezell diepe haat voor jou ontwikkeld? Je moet wel iets groots fouts hebben gedaan.
Allang weer koek en ei. We hielden een spiegel aan de SC voor zodat zij zijn leven kon beteren. Dat doen religies.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben blij dat het weer goed loopt tussen ons beide. Al heb ik geen moment overwogen om van mijn geloof af te vallen
nee tuurlijk neem ik dat niet serieusquote:Op maandag 13 januari 2014 17:44 schreef Muto het volgende:
[..]. Dat neem je toch niet serieus. Laat gaan joh.
ripquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
Wow.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is een chille baas die ook onbegrepen wordt door de sociale elite hier.
ik mag daar nooit meer werken johquote:
Gelukkig. Dan ben ik weer gelukkig om het feit dat ik jou ken.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Allang weer koek en ei. We hielden een spiegel aan de SC voor zodat zij zijn leven kon beteren. Dat doen religies.
hoezoquote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik mag daar nooit meer werken joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |