dat wil niemand zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
crack wil jij mijn nieuwe kleertjes zien omg?
quote:
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoorquote:
ja hallo ik ga me niet 4x omkleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Als je ze aan hebt alleen Etsu, anders is het beeld niet goed
ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoor
maar verder dan wat biertjes drinken ga ik niet met je, is dat een probleem?
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel een gevalletje apart.
Mja, sorry.quote:
Waarom zou je bang voor mij zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.
Ruik ik daar een compliment?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik kan het niet ruiken ofzo. Soms wel, maar die zijn erg verwijfd.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
nu weet eindelijk IEDEREEN dat jhali een wijf is die je niet moet vertrouwen
he he
werd eens tijd
mensen vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Dat ik het jou gunde?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat is waar.
Hoorde wel wat je gezegd had zaterdag terwijl wij even in de keuken waren.Lief wel
wil je wel een platonische relatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik wil ook best wat met je eten
maar helaas, dan wordt het niets met onze relatie
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Straks word je boos.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je bang voor mij zijn?
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Vertelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
ik vertrouwde mensen best snel.quote:
Ik weet niet, die ouwe heeft niet alles verteld. Alleen dat je tegen de kale zei dat ik haar leuk vond en dat ik daarvoor de ruimte moest hebben, of iets in die richting.quote:
ik word niet boosquote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.
[..]
Straks word je boos.
TBBTquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier het verhaal samengevat in 1 gifje
[ afbeelding ]
Trust nobodyyy #WIDMquote:
Ouwe.. Kale. Omg!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, die ouwe heeft niet alles verteld. Alleen dat je tegen de kale zei dat ik haar leuk vond en dat ik daarvoor de ruimte moest hebben, of iets in die richting.
welk ene?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel
Dat wist ik sowieso al want ze heeft jou ook dat ene verteld van mij
Dit had een soap kunnen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Jhali boos op mij was dat ik hem eerder zou zien dan zij hem omdat zij hem al 1,5 jaar kent en ik hem pas 13 dagen, dus ze was jaloers en gunde het niet en maakte ruzie en nu heeft ze lopen stoken en nu heeft ze d'r zin gekregen.
Ben je verbaast?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Jhali boos op mij was dat ik hem eerder zou zien dan zij hem omdat zij hem al 1,5 jaar kent en ik hem pas 13 dagen, dus ze was jaloers en gunde het niet en maakte ruzie en nu heeft ze lopen stoken en nu heeft ze d'r zin gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |