awh etsuquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
naja wel andere ah maar niet dezequote:
HALLOquote:
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.quote:
Dit doet mij deugd en insgelijksquote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan ben ik weer gelukkig om het feit dat ik jou ken.
Triest.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
ik snap niks van deze postquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat eet je straks?quote:
Dat gun ik je nietquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar heeft tijd nodig.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?
oh nog nooit opquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
ja hallo cachet, we hoorden al dat je aan kwam lopen hoor
met je dikke lijf
Awh okequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap niks van deze post
maar dat wordt dus weer konten knijpen a.s donderdag
Ja, jij nietquote:
Rond kip opgebouwd en indien juist klaargemaakt pittig.quote:
ik houd niet van pittig etenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond kip opgebouwd en indien juist klaargemaakt pittig.
Ik denk dat dit maar beter is in jouw geval
Nein, is ook niet mijn schuld vinden we beide. Dus da's goed.quote:
hallo dik wijfquote:
sorry liefjequote:
ik zou een date hebben as zaterdag.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
Topic liefdesproblemen?Myra is een liefdesdokter.
hoe weet je datquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Mij onderschatten als stalker.
Vreselijk laag inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, is ook niet mijn schuld vinden we beide. Dus da's goed.
Ik heb wel nu alle verbanden met Jhali verbroken, want ik vind het echt gemeen.
quote:
Weet ik ook welquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry liefje
je weet toch dat ik het niet meen
ik vind je lijf heerlijk
Wil je me helpen, ja?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
Topic liefdesproblemen?Myra is een liefdesdokter.
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry liefje
je weet toch dat ik het niet meen
ik vind je lijf heerlijk
mag ik jou regelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
regel je toch gewoon een nieuwe joh
manwhores genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |