awh etsuquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
naja wel andere ah maar niet dezequote:
HALLOquote:
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.quote:
Dit doet mij deugd en insgelijksquote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan ben ik weer gelukkig om het feit dat ik jou ken.
Triest.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
ik snap niks van deze postquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat eet je straks?quote:
Dat gun ik je nietquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar heeft tijd nodig.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?
oh nog nooit opquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
ja hallo cachet, we hoorden al dat je aan kwam lopen hoor
met je dikke lijf
Awh okequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap niks van deze post
maar dat wordt dus weer konten knijpen a.s donderdag
Ja, jij nietquote:
Rond kip opgebouwd en indien juist klaargemaakt pittig.quote:
ik houd niet van pittig etenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rond kip opgebouwd en indien juist klaargemaakt pittig.
Ik denk dat dit maar beter is in jouw geval
Nein, is ook niet mijn schuld vinden we beide. Dus da's goed.quote:
hallo dik wijfquote:
sorry liefjequote:
ik zou een date hebben as zaterdag.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
Topic liefdesproblemen?Myra is een liefdesdokter.
hoe weet je datquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik. Mij onderschatten als stalker.
Vreselijk laag inderdaad.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nein, is ook niet mijn schuld vinden we beide. Dus da's goed.
Ik heb wel nu alle verbanden met Jhali verbroken, want ik vind het echt gemeen.
quote:
Weet ik ook welquote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry liefje
je weet toch dat ik het niet meen
ik vind je lijf heerlijk
Wil je me helpen, ja?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef Myraela het volgende:
Topic liefdesproblemen?Myra is een liefdesdokter.
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry liefje
je weet toch dat ik het niet meen
ik vind je lijf heerlijk
mag ik jou regelen?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
regel je toch gewoon een nieuwe joh
manwhores genoeg
dat wil niemand zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
crack wil jij mijn nieuwe kleertjes zien omg?
quote:
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoorquote:
ja hallo ik ga me niet 4x omkleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Als je ze aan hebt alleen Etsu, anders is het beeld niet goed
ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoor
maar verder dan wat biertjes drinken ga ik niet met je, is dat een probleem?
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel een gevalletje apart.
Mja, sorry.quote:
Waarom zou je bang voor mij zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.
Ruik ik daar een compliment?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik kan het niet ruiken ofzo. Soms wel, maar die zijn erg verwijfd.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
nu weet eindelijk IEDEREEN dat jhali een wijf is die je niet moet vertrouwen
he he
werd eens tijd
mensen vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Dat ik het jou gunde?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat is waar.
Hoorde wel wat je gezegd had zaterdag terwijl wij even in de keuken waren.Lief wel
wil je wel een platonische relatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik wil ook best wat met je eten
maar helaas, dan wordt het niets met onze relatie
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Straks word je boos.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je bang voor mij zijn?
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Vertelquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
ik vertrouwde mensen best snel.quote:
Ik weet niet, die ouwe heeft niet alles verteld. Alleen dat je tegen de kale zei dat ik haar leuk vond en dat ik daarvoor de ruimte moest hebben, of iets in die richting.quote:
ik word niet boosquote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.
[..]
Straks word je boos.
TBBTquote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hier het verhaal samengevat in 1 gifje
[ afbeelding ]
Trust nobodyyy #WIDMquote:
Ouwe.. Kale. Omg!quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, die ouwe heeft niet alles verteld. Alleen dat je tegen de kale zei dat ik haar leuk vond en dat ik daarvoor de ruimte moest hebben, of iets in die richting.
welk ene?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel
Dat wist ik sowieso al want ze heeft jou ook dat ene verteld van mij
Dit had een soap kunnen zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Jhali boos op mij was dat ik hem eerder zou zien dan zij hem omdat zij hem al 1,5 jaar kent en ik hem pas 13 dagen, dus ze was jaloers en gunde het niet en maakte ruzie en nu heeft ze lopen stoken en nu heeft ze d'r zin gekregen.
Ben je verbaast?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
Laten we ook niet vergeten dat Jhali boos op mij was dat ik hem eerder zou zien dan zij hem omdat zij hem al 1,5 jaar kent en ik hem pas 13 dagen, dus ze was jaloers en gunde het niet en maakte ruzie en nu heeft ze lopen stoken en nu heeft ze d'r zin gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |