awh etsuquote:Op maandag 13 januari 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jhali heeft alles bij elkaar lopen stoken. Dat is alles wat ik erover kwijt wil.
naja wel andere ah maar niet dezequote:
HALLOquote:
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.quote:
Dit doet mij deugd en insgelijksquote:Op maandag 13 januari 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig. Dan ben ik weer gelukkig om het feit dat ik jou ken.
Triest.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
ik snap niks van deze postquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja. Iets met gesprekken/screens/dingen doorsturen, vertrouwen kwijtraken, ongemakkelijk voelen as zaterdag, en nu weer bij het begin beginnen. We gaan ervoor hebben we besloten.
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat eet je straks?quote:
Dat gun ik je nietquote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar heeft tijd nodig.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Jullie gaan wel een andere keer afspreken?
oh nog nooit opquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef supersof het volgende:
ja hallo cachet, we hoorden al dat je aan kwam lopen hoor
met je dikke lijf
Awh okequote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap niks van deze post
maar dat wordt dus weer konten knijpen a.s donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |