dat wil niemand zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Etsu het volgende:
crack wil jij mijn nieuwe kleertjes zien omg?
quote:
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoorquote:
ja hallo ik ga me niet 4x omkleden.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Crack_ het volgende:
Als je ze aan hebt alleen Etsu, anders is het beeld niet goed
ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat je een rijke vader hebt, ja hoor
maar verder dan wat biertjes drinken ga ik niet met je, is dat een probleem?
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel een gevalletje apart.
Mja, sorry.quote:
Waarom zou je bang voor mij zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je het door? Niemand durfde een je-hebt-zelf-een-dik-lijf-grapje te maken. Iedereen is bang voor je.
Ruik ik daar een compliment?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ik kan het niet ruiken ofzo. Soms wel, maar die zijn erg verwijfd.
Ik kan dit bevestigen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
nu weet eindelijk IEDEREEN dat jhali een wijf is die je niet moet vertrouwen
he he
werd eens tijd
mensen vertrouwenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Dat ik het jou gunde?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, dat is waar.
Hoorde wel wat je gezegd had zaterdag terwijl wij even in de keuken waren.Lief wel
wil je wel een platonische relatie?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
oh, ik wil ook best wat met je eten
maar helaas, dan wordt het niets met onze relatie
Al mijn privéverhalen zullen binnenkort ook wel op straat liggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
Straks word je boos.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zou je bang voor mij zijn?
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 januari 2014 17:54 schreef supersof het volgende:
he he
werd eens tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |