Oh, ik heb dat dus precies niet. Maatje van me kreeg laatst geweldig aanbod voor stage bij een grote onderneming in US, precies in de sector waar ie altijd van droomde. Heeft ie niet gedaan omdat ie te veel gehecht was aan z'n land/stad. Ik snap dat niet, want ik ben daar zo makkelijk in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n onderneming zou ik veel te spannend vinden in mijn eentje.
Stage lopen in het buitenland lijkt me al iets te..![]()
Ik heb respect voor wat jij op zo'n leeftijd gedaan hebt. Maar met een klasgenoot samen zou ik het wel aandurven maar helemaal in je eentje naar het buitenland mwuah.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat dus precies niet. Maatje van me kreeg laatst geweldig aanbod voor stage bij een grote onderneming in US, precies in de sector waar ie altijd van droomde. Heeft ie niet gedaan omdat ie te veel gehecht was aan z'n land/stad. Ik snap dat niet, want ik ben daar zo makkelijk in.
Lijkt me ook juist chill, weg van de Nederlandse cultuur en kijken hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat dus precies niet. Maatje van me kreeg laatst geweldig aanbod voor stage bij een grote onderneming in US, precies in de sector waar ie altijd van droomde. Heeft ie niet gedaan omdat ie te veel gehecht was aan z'n land/stad. Ik snap dat niet, want ik ben daar zo makkelijk in.
Idd. Word je alleen maar een rijker mens van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lijkt me ook juist chill, weg van de Nederlandse cultuur en kijken hoe het ook kan.
Dat sowieso, enorm veel levenservaring ben je dan rijker. Al is het nu hier in de buurt wel een trend geworden om een jaartje Highschool te gaan doen in Amerika.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Word je alleen maar een rijker mens van.
Wat vind je er eng aan dan? Vergeleken met bijvoorbeeld naar andere stad van het land verhuizen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat jij op zo'n leeftijd gedaan hebt. Maar met een klasgenoot samen zou ik het wel aandurven maar helemaal in je eentje naar het buitenland mwuah.
Dat vind ik altijd vrij belachelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat sowieso, enorm veel levenservaring ben je dan rijker. Al is het nu hier in de buurt wel een trend geworden om een jaartje Highschool te gaan doen in Amerika.
Wel goed voor je Engels en zoals ik al zei word je daar echt niet slechter van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vrij belachelijk.
Ik ook, beetje interessant doen is het ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vrij belachelijk.
Jawel maar als ik hier zie wat voor een types dat gaan doen, is het allemaal hetzelfde slag volkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed voor je Engels en zoals ik al zei word je daar echt niet slechter van.
Nou ja, ik zou dan liever een keer een tijd studeren in zo'n land in plaats van op high school daar zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed voor je Engels en zoals ik al zei word je daar echt niet slechter van.
Ik moet zeggen dat ik zelfs naar een andere stad verhuizen in het begin eng zou vinden, dat komt puur omdat ik hier goed voor elkaar heb en ik in het begin altijd erg moet wennen aan nieuwe situaties.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je er eng aan dan? Vergeleken met bijvoorbeeld naar andere stad van het land verhuizen.
Je bedoelt dat het een soort mode-item is. :quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar als ik hier zie wat voor een types dat gaan doen, is het allemaal hetzelfde slag volk
Dat heeft bijna iedereen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelfs naar een andere stad verhuizen in het begin eng zou vinden, dat komt puur omdat ik hier goed voor elkaar heb en ik in het begin altijd erg moet wennen aan nieuwe situaties.
Dan moet je mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou me best eenzaam kunnen gaan voelen, of daar ben ik bang voor.
Klopt, maar dan nog.quote:
Lijkt me lastig in het buitenland. Al lukt het me op vakantie altijd direct.. dus ja ik weet het niet.quote:
Knap idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.
Wel knap hoe ze het volhoudt, veel mensen zouden er aan onderdoor gegaan zijn.
Ik merk bij mezelf altijd dat ik in nieuwe omgevingen echt veel sneller praatjes maak met onbekenden en discussies begin dan in bekende omgeving. Erg verfrissend vind ik dat op vakantie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me lastig in het buitenland. Al lukt het me op vakantie altijd direct.. dus ja ik weet het niet.
Herken ik ook wel een beetje, daarom vind ik verjaardagen ook niks aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word vaak juist zenuwachtig als ik te lang bij de zelfde mensen ben. Dat is ook een beetje slechte eigenschap/
ik zou het echt heel graag willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat jij op zo'n leeftijd gedaan hebt. Maar met een klasgenoot samen zou ik het wel aandurven maar helemaal in je eentje naar het buitenland mwuah.
Heb je ook wel eens van die periodes dat je vrienden je voor je gevoel allemaal een beetje links laten liggen en periodes dat iedereen ineens van alles met je wil ondernemen? Ik vind 't altijd wel grappig hoe je jezelf soms zo'n loner kunt voelen en twee weken erna het prima vindt om alleen te zijn en de week daarna omkomt in de aandacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word vaak juist zenuwachtig als ik te lang bij de zelfde mensen ben. Dat is ook een beetje slechte eigenschap/
Ik ben nog nooit ergens geweest waar het lastig was om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me lastig in het buitenland. Al lukt het me op vakantie altijd direct.. dus ja ik weet het niet.
snap die problemen nooit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Herken ik ook wel een beetje, daarom vind ik verjaardagen ook niks aan.
En al helemaal niet van die verjaardagen waar iedereen om een tafeltje zit zodat je ook nog eens min of meer vast zit aan de personen die links of rechts van je zitten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap die problemen nooit.
ik loop overal in het huis heen
Ja precies dat herken ik wel. Alleen heb ik het wel steeds minder, toen ik 16-17 was had ik dat echt extreemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens van die periodes dat je vrienden je voor je gevoel allemaal een beetje links laten liggen en periodes dat iedereen ineens van alles met je wil ondernemen? Ik vind 't altijd wel grappig hoe je jezelf soms zo'n loner kunt voelen en twee weken erna het prima vindt om alleen te zijn en de week daarna omkomt in de aandacht.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben dan zo'n figuur die na een halfuur al begint met "Zullen we zo de stad in gaan?"
ik heb het gevoel dat ik het altijd zelf aan moet trekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens van die periodes dat je vrienden je voor je gevoel allemaal een beetje links laten liggen en periodes dat iedereen ineens van alles met je wil ondernemen? Ik vind 't altijd wel grappig hoe je jezelf soms zo'n loner kunt voelen en twee weken erna het prima vindt om alleen te zijn en de week daarna omkomt in de aandacht.
gewoon geld pottenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
Het probleem bij mij is momenteel een beetje dat iedereen ontzettend vaak bij mij over de vloer kom en ik minder bij de andere. Dat komt omdat wij bij mij thuis altijd met ze allen ruim kunnen zitten en dat je bij sommige alleen in de woonkamer kunt zitten en dat je dan te maken hebt met ouders etc.
Als ik bij andere zit dan is het meestal gewoon met ze tweeën maar ik krijg weleens groepen van 10 man over de vloer. Dat is soms wel wat te gek.
wat is geld pottenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon geld potten
probleem opgelost
#boerenfeiten
zo doe ik het wel als we drie weken hier zitten
Ik ben er nu ook niet zo vatbaar voor, maar ik vind het altijd wel grappig. Ik heb nu voor m'n gevoel ook niet echt meer per se vrienden nodig om me goed te voelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja precies dat herken ik wel. Alleen heb ik het wel steeds minder, toen ik 16-17 was had ik dat echt extreem
Dan moet je andere vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik het altijd zelf aan moet trekken
best irritant
Het is niet alleen het bier etc. maar gewoon puur het idee erachter. Maar ik kan vrienden niet weigeren. Dus als iemand vraagt of hij ook mag komen zeg ik vaak ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon geld potten
probleem opgelost
#boerenfeiten
zo doe ik het wel als we drie weken hier zitten
shit is dit een west-Friese uitdrukkingquote:
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
shit is dit een west-Friese uitdrukking
dat je diegene bij wie je een avondje drink gewoon betal
weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je andere vrienden zoeken.
Ik kan sowieso prima alleen zijn. Sterker nog, ik heb het echt nodig om dingen te verwerken. Te lang in een groep trek ik heel slecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook niet zo vatbaar voor, maar ik vind het altijd wel grappig. Ik heb nu voor m'n gevoel ook niet echt meer per se vrienden nodig om me goed te voelen.
Heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.
Dit is volgens mij een vrij gangbare term in heel Nederland.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
shit is dit een west-Friese uitdrukking
dat je diegene bij wie je een avondje drink gewoon betaal
Misschien ook wel boerenmentaliteit hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.
Als je slecht in je vel zit trek je andere mensen slecht. Als je goed in je vel zit ben je vaak meer outgoing en kun je die externe impulsen ook veel beter aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan sowieso prima alleen zijn. Sterker nog, ik heb het echt nodig om dingen te verwerken. Te lang in een groep trek ik heel slecht.
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Van die mensen die altijd zichzelf uitnodigen en dan het meeste profiteren
Huh.. wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.
Huh wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik rondjes geven aan groepen ook kut vindt omdat er dan altijd gasten zijn die ervan profiteren en ik zelf wil bepalen wanneer ik wat drink.
Op festivals is dat natuurlijk anders maar met het uitgaan haal ik gewoon lekker mijn eigen drankje of ik trakteer iemand.
wat is dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar, ik ben 1x naar de manueel therapeut geweest en voel me direct al veel soepeler.
De watte?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar, ik ben 1x naar de manueel therapeut geweest en voel me direct al veel soepeler.
goedemorgen knutquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
tenzij je een baco lul erbij hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.
Ik word wel snel bruin ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeer
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best hoor. Biertje op t strand met uitzicht op Zweedse tetten.
Jij?
Cool. Wat voor sporten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badmintonquote:
Veel plezier manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
Geen darten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
oh wat een diss dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
quote:Rotterdam is niet te filmen
De beelden wisselen te snel
Rotterdam heeft geen verleden
en geen enkele trapgevèl
Rotterdam is niet romantisch
heeft geen tijd voor flauwekul
is niet vatbaar voor suggesties
luistert niet naar slap gelul
't Is niet camera-gevoelig
lijkt niet mooier dan het is
Het ligt vierkant hoog en hoekig
gekanteld in het tegenlicht
Rotterdam is geen illusie
door de camera gewekt
Rotterdam is niet te filmen
Rotterdam is vééls te ècht
Hoezo te vroeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
dat gaat me te verquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:27 schreef Doublepain het volgende:
La squadra dove siete fan fuori succhia un sacco
Dat wil je niet weten, iets over Feyenoordquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gaat me te ver
Wat zeg je?
google vertalen zegt dit:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten, iets of Feyenoord
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
google vertalen zegt dit:
De zeven fuori squadra duif fan succhia een sacco
De zeven out team duif ventilator zuigt ENL veelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
google vertalen zegt dit:
De zeven fuori squadra duif fan succhia een sacco
Ah dit klinkt niet, je moet Italiaans naar Engels doen, is de zin beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al
Het team waar je bent fan zuigt uit een stuk
Je zuigt zelf
The team where you are fan sucks out a lotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dit klinkt niet, je moet Italiaans naar Engels doen, is de zin beter.
Ja hij is leuk, ik weet het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The team where you are fan sucks out a lot
Gewoon potten (allemaal zelfde bedrag aan het begin van de avond) werkt bij ons prima hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
Of dat er één iemand muntjes inzamelt en dan drinken haalt. Dat om en om een rondje doen werkt in de praktijk gewoon niet.
Mits je ongeveer hetzelfde drinkt en op hetzelfde tempo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon potten (allemaal zelfde bedrag aan het begin van de avond) werkt bij ons prima hoor.
Ik mag de pot niet meer bewaren omdat ik te hard gaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mits je ongeveer hetzelfde drinkt en op hetzelfde tempo.
En jij haalt natuurlijk dure speciaalbiertjes en laat de rest pils drinken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mag de pot niet meer bewaren omdat ik te hard ga
Waar ik zuip is speciaalbier ook retegoedkoop dus mehquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En jij haalt natuurlijk dure speciaalbiertjes en laat de rest pils drinken.
Waar zuip je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar ik zuip is speciaalbier ook retegoedkoop dus meh
Nee hoor. Sowieso altijd meer met Rotterdam dan met Amsterdam gehadquote:
Dat gebeurd ongeveer wel idd en als dat niet gebeurd dan doen ze daar nooit moeilijk over qua geld. Als er vrouwen bij zijn is het wel een ander verhaal...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mits je ongeveer hetzelfde drinkt en op hetzelfde tempo.
Van die kuthoeren die per sé mixjes moetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat gebeurd ongeveer wel idd en als dat niet gebeurd dan doen ze daar nooit moeilijk over qua geld. Als er vrouwen bij zijn is het wel een ander verhaal...
Dan gewoon een fanta kopen en een paar dopjes GHB erin pleuren. Lachen man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Van die kuthoeren die per sé mixjes moeten
Gelukkig is dat niet het geval. Gewoon wijn of bier (of niks uiteraard, want ze kunnen het tempo niet volgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een paar vrouwen die iedere man compleet onder de tafel zuipen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet het geval. Gewoon wijn of bier (of niks uiteraard, want ze kunnen het tempo niet volgen)
Homo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor. Sowieso altijd meer met Rotterdam dan met Amsterdam gehad
AMSTERDAM NICHTENSTAD PLEUR ZE IN EEN KANJERGRACHTquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan gewoon een fanta kopen en een paar dopjes GHB erin pleuren. Lachen man.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit gevoel is angstaanjagend. Maar je woorden malen verder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:35 schreef Dven het volgende:
De muziek valt stil, mensen draaien zich om.
Inso_ had dit als een baas opgelostquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gevoel is angstaanjagend. Maar je woorden malen verder.
Die Bulgaarse bouwvakkers ja. Die worden op die manier grootgebracht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een paar vrouwen die iedere man compleet onder de tafel zuipen.
Ik heb besloten eerst een grote mok thee te drinken, en dan aan mijn ikea kastje te beginnen.quote:
Deze kaartquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze kaartWaar is dit? Delerium Tremens
Corona
Mensen die dat drinken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus. Dan heb je nog minder minder hersenen dan smaakpapillen.
De zaal valt stil, mensen draaien zich om en vragen zich af wat er aanstaande isquote:
Hier insoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
De zaal valt stil, mensen draaien zich om en vragen zich af wat er aanstaande is
Ik sluit nu af en kom er aan.quote:
Ooit.quote:
Dat laat je Juan toch doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OK
Ik ga mijn ikea kastje in elkaar zetten
quote:Raf en Syl weer bij elkaar
Rafael en Sylvie van der Vaart geven hun huwelijk een tweede kans. Dat schrijft de Duitse Bild.
Nadat Rafael terugkeerde van een trainingskamp in Abu Dhabi zou de liefde tussen de twee weer zijn opgebloeid.
Dat is snel
Sylvie vertelt aan het Duitse tijdschrift Gala: ‘We gaan het weer proberen, ik ben zo gelukkig. Ik hou nog zoveel van Rafael.’
Lang gepraat
Rafael heeft een bezoek gebracht aan Sylvie in het appartement in Hamburg waar zij voorheen samenwoonden. Daar zouden ze 2,5 uur met elkaar hebben gepraat.
Bron: Bild
Ohhh. Tetten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:13 schreef Dven het volgende:
beste partypic bewaar ik voor het moment dat het wel lukt
quote:
Zekersquote:
Wat zielig voor Sabia.quote:
Je bent toch wel een meisje-meisje he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is ikea hoor, dat kan ik best zelf
Moet ze maar geen miskraam krijgenquote:
Heeft net een kind verloren. Nu Raffie. Ik denk dat ik richting Rehperbahn rijd om haar te troosten.quote:
Whahahahaha. Ik kan wel meisje meisje zijn. Maar ik heb geen 500 paar schoenen, 500 tassen en 1000 nagellakjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent toch wel een meisje-meisje he?
Gewoon bier drinken, voetbal kijken, shag roken, kut roepen en kasten in elkaar zetten tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahahaha. Ik kan wel meisje meisje zijn. Maar ik heb geen 500 paar schoenen, 500 tassen en 1000 nagellakjes
Oke. Anders had ik onze trio moeten cancelen. Ik ben anders bang voor mijn kroonjuwelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahahaha. Ik kan wel meisje meisje zijn. Maar ik heb geen 500 paar schoenen, 500 tassen en 1000 nagellakjes
Ben je nog jaloers op m'n bier toelie hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Anders had ik onze trio moeten cancelen. Ik ben anders bang voor mijn kroonjuwelen.
Bier okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken, voetbal kijken, shag roken, kut roepen en kasten in elkaar zetten toch
Ja natuurlijk. Ik zit aan een bak slootwater en een wit bolletje met kaas.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je nog jaloers op m'n bier toelie hier
Ik karnemelk en een krentebolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik zit aan een bak slootwater en een wit bolletje met kaas.
Voor die 500 schoenen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
het is overigens maar een klein kastje![]()
[ afbeelding ]
Goffetomme. College nog?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik karnemelk en een krentebolHeb nog geen weekend
nee voor mijn CD's. Ik ga hem ook nog aan de muur hangenquote:
CD's? Lekker retro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee voor mijn CD's. Ik ga hem ook nog aan de muur hangen![]()
In een betonmuurDus ik ga zo ook boren
Neem hem een flesje single malt mee en een sigaar. Gegarandeerd succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Feedbackgesprek met docent over essay
Kan ik niet echt naar bier stinkend aankomen
Vrouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem hem een flesje single malt mee en een sigaar. Gegarandeerd succes.
ja ik heb nog een doos staan. Weggooien vind ik zonde. In een doos laten zitten ook, omdat het zo rommelig staat. Dus dan maar in een kastjequote:
Die ken ik inderdaad ook wel, maar behoren niet echt tot mijn vrienden groepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een paar vrouwen die iedere man compleet onder de tafel zuipen.
ik ken er ook 1quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad ook wel, maar behoren niet echt tot mijn vrienden groep
Zeepdildo.quote:
Yvonne?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken er ook 1![]()
Nog een fokster ook
Doet het altijd goed. Of een Kalasjnicock.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet toch tot 15:15 wachten op dat gesprekje, misschien maar even een maken dan
Ik val even voor haar in want ze is een kast in elkaar aan het zetten. Zeker vette serie. Begint echter snel te vervelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
C_A, heb jij als eckte seriekijker Deadwood weleens gezien? Ben net 2 afl. bezig en vind het wel tof
Dat snelle vervelen had ik bij Breaking Bad. Vind er geen flikker aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik val even voor haar in want ze is een kast in elkaar aan het zetten. Zeker vette serie. Begint echter snel te vervelen.
nope (nog) niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
C_A, heb jij als eckte seriekijker Deadwood weleens gezien? Ben net 2 afl. bezig en vind het wel tof
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik val even voor haar in want ze is een kast in elkaar aan het zetten. Zeker vette serie. Begint echter snel te vervelen.
We denken wel hetzelfde over Breaking Badquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat snelle vervelen had ik bij Breaking Bad. Vind er geen flikker aan
1876, klein frontierstadje, geen sheriff, bareigenaar is zo'n beetje de baas en iedereen scheld mekaar verrot. Oh, en ik zag gister een blote piemel in afl. 2, dus ga kijken!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope (nog) niet.
Is het wat, waar gaat het over? Heb even geen tijd om te googlen
[..]
8,9 op IMDB hmmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1876, klein frontierstadje, geen sheriff, bareigenaar is zo'n beetje de baas en iedereen scheld mekaar verrot. Oh, en ik zag gister een blote piemel in afl. 2, dus ga kijken!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een feeststemming
Ik luister tijdens het in elkaar zetten van de kast :
Ow, blote piemels? Dan geef ik het een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1876, klein frontierstadje, geen sheriff, bareigenaar is zo'n beetje de baas en iedereen scheld mekaar verrot. Oh, en ik zag gister een blote piemel in afl. 2, dus ga kijken!
Rawrquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ow, blote piemels? Dan geef ik het een nieuwe kans.
Drizzt ouwe smeerpijp dat je er loopt.
Bah, piemels xDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ow, blote piemels? Dan geef ik het een nieuwe kans.
Drizzt ouwe smeerpijp dat je er loopt.
Het is voor mij niet echt een trigger om een serie te gaan kijken.quote:
Voor Drizzt wel, dus ik laat het even gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is voor mij niet echt een trigger om een serie te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alhoewel ik wel hoop dat de xD hype binnenkort weer verstomt.
Het was dan ook voor C_Aquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is voor mij niet echt een trigger om een serie te gaan kijken.
Ik heb laatst All Stars: Old Stars gezien. Gingen ze in een scene voetballen op een naaktcamping.quote:
Tijd voor de VBL-knokploeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
achterplankje zat beschadigd in de doos
kijk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk:Ik kan het niet goed zien omdat ik mobiel zit, maar is dat een DeWalt boormachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
ja klopt wel. Ik verzin even iets anders. Kom ik later op de dag even op terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een trendsetter, dus jij moet het niet gaan doen
Nee is goed joh Drizzt.quote:
maakt mij ook niet zoveel uit tho, check het zaterdagmiddag wel een paar uurtjes en dan ben ik wel weer klaarquote:
ja kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien omdat ik mobiel zit, maar is dat een DeWalt boormachine?
fucking overpriced dus dat zal wel meevallen maar goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn man weet wel wat hij moet kopen
Restecp.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens. Goeie apparatuur is prijzig. Ik heb ook net een nieuwe boor. Bijna 300 euro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
fucking overpriced dus dat zal wel meevallen maar goed
Makita.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Goeie apparatuur is prijzig. Ik heb ook net een nieuwe boor. Bijna 300 euro.
DeWalt is toch wel het merk hoor. Ik heb ook een Makita nu. 2 Ah accu. Tikt meteen aan.quote:
DeWalt is eigenlijk alleen het merk voor radio's op de bouw. Omdat het hoort.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DeWalt is toch wel het merk hoor. Ik heb ook een Makita nu. 2 Ah accu. Tikt meteen aan.
Die radio's zijn kut. Makita radio's zijn veel beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
D
[..]
DeWalt is eigenlijk alleen het merk voor radio's op de bouw. Omdat het hoort.
Blauwe hoop ik.quote:
Maar die zijn niet geel en dus niet geschikt voor de bouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die radio's zijn kut. Makita radio's zijn veel beter.
Mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Wederom geen complimenten van Kapi. Ik stop nu echt met schrijven van dingen die geen kut of kanker bevatten en langer zijn dan drie zinnen.
Kut. Kanker. Sterf.quote:
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Wederom geen complimenten van Kapi. Ik stop nu echt met schrijven van dingen die geen kut of kanker bevatten en langer zijn dan drie zinnen.
Het is wel schattig dat hij complimenten van jou wil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?
Boh, ik zou dat ook wel willen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel schattig dat hij complimenten van jou wil.
Wij respecteren elkaar gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel schattig dat hij complimenten van jou wil.
Oke. Sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Post 107. Het gaat over jouw geliefde Rotterdam. Kan ik niet plaatsen nu want meer dan drie zinnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?
Wil jij soms een potje stiften Edgar?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Buitendam het volgende:
Jack in the box, terughalen op de vier, elleboog op tafel.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:59 schreef Dven het volgende:
Vriendin is aangenomen bij een nieuwe werkgever. Gaat tweemaal zo veel verdienen. Ik hoef nooit meer te werken
Heb jij de digitale versie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij soms een potje stiften Edgar?
Nee helaas. Anders had ik je heel wat guldens afhankelijk gemaakt.quote:
Uh, oké.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee is goed joh Drizzt.
Flikker.
Jij hebt een key voor de Elder Scrolls Online Beta?quote:
Is het niet 'guldens afhandig maken'?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee helaas. Anders had ik je heel wat guldens afhankelijk gemaakt.
Ik heb wel weer een user804643981 (en dat ben ik) soundcloud klassieker.
Yupquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt een key voor de Elder Scrolls Online Beta?
Sorry, we zitten weer in de euro tijd, die ouderwetse uitdrukkingen vergeet je dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is het niet 'guldens afhandig maken'?
Goeie song, trouwens.
Iemand guldens afhankelijk makenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl ze zo briljant zijn, eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sorry, we zitten weer in de euro tijd, die ouderwetse uitdrukkingen vergeet je dan.
Drizzt jongen, doe eens even kalm.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iemand guldens afhankelijk maken![]()
Ja genieten hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Terwijl ze zo briljant zijn, eigenlijk.
*afhandigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En gieren. En brullen. Ook.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk, ik verspreek me. Das lachen hoor.
True love.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van jou schat. Wat moet ik zonder jou
Dijenkletser.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |