fucking overpriced dus dat zal wel meevallen maar goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn man weet wel wat hij moet kopen
Restecp.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens. Goeie apparatuur is prijzig. Ik heb ook net een nieuwe boor. Bijna 300 euro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
fucking overpriced dus dat zal wel meevallen maar goed
Makita.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Goeie apparatuur is prijzig. Ik heb ook net een nieuwe boor. Bijna 300 euro.
DeWalt is toch wel het merk hoor. Ik heb ook een Makita nu. 2 Ah accu. Tikt meteen aan.quote:
DeWalt is eigenlijk alleen het merk voor radio's op de bouw. Omdat het hoort.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DeWalt is toch wel het merk hoor. Ik heb ook een Makita nu. 2 Ah accu. Tikt meteen aan.
Die radio's zijn kut. Makita radio's zijn veel beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
D
[..]
DeWalt is eigenlijk alleen het merk voor radio's op de bouw. Omdat het hoort.
Blauwe hoop ik.quote:
Maar die zijn niet geel en dus niet geschikt voor de bouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die radio's zijn kut. Makita radio's zijn veel beter.
Mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Wederom geen complimenten van Kapi. Ik stop nu echt met schrijven van dingen die geen kut of kanker bevatten en langer zijn dan drie zinnen.
Kut. Kanker. Sterf.quote:
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Wederom geen complimenten van Kapi. Ik stop nu echt met schrijven van dingen die geen kut of kanker bevatten en langer zijn dan drie zinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |