quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk:Ik kan het niet goed zien omdat ik mobiel zit, maar is dat een DeWalt boormachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
ja klopt wel. Ik verzin even iets anders. Kom ik later op de dag even op terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een trendsetter, dus jij moet het niet gaan doen
Nee is goed joh Drizzt.quote:
maakt mij ook niet zoveel uit tho, check het zaterdagmiddag wel een paar uurtjes en dan ben ik wel weer klaarquote:
ja kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien omdat ik mobiel zit, maar is dat een DeWalt boormachine?
fucking overpriced dus dat zal wel meevallen maar goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn man weet wel wat hij moet kopen
Restecp.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens. Goeie apparatuur is prijzig. Ik heb ook net een nieuwe boor. Bijna 300 euro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef Saind het volgende:
[..]
fucking overpriced dus dat zal wel meevallen maar goed
Makita.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Goeie apparatuur is prijzig. Ik heb ook net een nieuwe boor. Bijna 300 euro.
DeWalt is toch wel het merk hoor. Ik heb ook een Makita nu. 2 Ah accu. Tikt meteen aan.quote:
DeWalt is eigenlijk alleen het merk voor radio's op de bouw. Omdat het hoort.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DeWalt is toch wel het merk hoor. Ik heb ook een Makita nu. 2 Ah accu. Tikt meteen aan.
Die radio's zijn kut. Makita radio's zijn veel beter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef Saind het volgende:
D
[..]
DeWalt is eigenlijk alleen het merk voor radio's op de bouw. Omdat het hoort.
Blauwe hoop ik.quote:
Maar die zijn niet geel en dus niet geschikt voor de bouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die radio's zijn kut. Makita radio's zijn veel beter.
Mooi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Wederom geen complimenten van Kapi. Ik stop nu echt met schrijven van dingen die geen kut of kanker bevatten en langer zijn dan drie zinnen.
Kut. Kanker. Sterf.quote:
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
Wederom geen complimenten van Kapi. Ik stop nu echt met schrijven van dingen die geen kut of kanker bevatten en langer zijn dan drie zinnen.
Het is wel schattig dat hij complimenten van jou wil.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?
Boh, ik zou dat ook wel willen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel schattig dat hij complimenten van jou wil.
Wij respecteren elkaar gewoon.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is wel schattig dat hij complimenten van jou wil.
Oke. Sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Post 107. Het gaat over jouw geliefde Rotterdam. Kan ik niet plaatsen nu want meer dan drie zinnen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het betreffende stukje niet gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |