Ow, blote piemels? Dan geef ik het een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1876, klein frontierstadje, geen sheriff, bareigenaar is zo'n beetje de baas en iedereen scheld mekaar verrot. Oh, en ik zag gister een blote piemel in afl. 2, dus ga kijken!
Rawrquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ow, blote piemels? Dan geef ik het een nieuwe kans.
Drizzt ouwe smeerpijp dat je er loopt.
Bah, piemels xDquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ow, blote piemels? Dan geef ik het een nieuwe kans.
Drizzt ouwe smeerpijp dat je er loopt.
Het is voor mij niet echt een trigger om een serie te gaan kijken.quote:
Voor Drizzt wel, dus ik laat het even gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is voor mij niet echt een trigger om een serie te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alhoewel ik wel hoop dat de xD hype binnenkort weer verstomt.
Het was dan ook voor C_Aquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is voor mij niet echt een trigger om een serie te gaan kijken.
Ik heb laatst All Stars: Old Stars gezien. Gingen ze in een scene voetballen op een naaktcamping.quote:
Tijd voor de VBL-knokploeg?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
achterplankje zat beschadigd in de doos
kijk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kijk:Ik kan het niet goed zien omdat ik mobiel zit, maar is dat een DeWalt boormachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
ja klopt wel. Ik verzin even iets anders. Kom ik later op de dag even op terug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een trendsetter, dus jij moet het niet gaan doen
Nee is goed joh Drizzt.quote:
maakt mij ook niet zoveel uit tho, check het zaterdagmiddag wel een paar uurtjes en dan ben ik wel weer klaarquote:
ja kloptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien omdat ik mobiel zit, maar is dat een DeWalt boormachine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |