The team where you are fan sucks out a lotquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah dit klinkt niet, je moet Italiaans naar Engels doen, is de zin beter.
Ja hij is leuk, ik weet het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
The team where you are fan sucks out a lot
Gewoon potten (allemaal zelfde bedrag aan het begin van de avond) werkt bij ons prima hoor.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
Of dat er één iemand muntjes inzamelt en dan drinken haalt. Dat om en om een rondje doen werkt in de praktijk gewoon niet.
Mits je ongeveer hetzelfde drinkt en op hetzelfde tempo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon potten (allemaal zelfde bedrag aan het begin van de avond) werkt bij ons prima hoor.
Ik mag de pot niet meer bewaren omdat ik te hard gaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mits je ongeveer hetzelfde drinkt en op hetzelfde tempo.
En jij haalt natuurlijk dure speciaalbiertjes en laat de rest pils drinken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mag de pot niet meer bewaren omdat ik te hard ga
Waar ik zuip is speciaalbier ook retegoedkoop dus mehquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En jij haalt natuurlijk dure speciaalbiertjes en laat de rest pils drinken.
Waar zuip je?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar ik zuip is speciaalbier ook retegoedkoop dus meh
Nee hoor. Sowieso altijd meer met Rotterdam dan met Amsterdam gehadquote:
Dat gebeurd ongeveer wel idd en als dat niet gebeurd dan doen ze daar nooit moeilijk over qua geld. Als er vrouwen bij zijn is het wel een ander verhaal...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mits je ongeveer hetzelfde drinkt en op hetzelfde tempo.
Van die kuthoeren die per sé mixjes moetenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat gebeurd ongeveer wel idd en als dat niet gebeurd dan doen ze daar nooit moeilijk over qua geld. Als er vrouwen bij zijn is het wel een ander verhaal...
Dan gewoon een fanta kopen en een paar dopjes GHB erin pleuren. Lachen man.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Van die kuthoeren die per sé mixjes moeten
Gelukkig is dat niet het geval. Gewoon wijn of bier (of niks uiteraard, want ze kunnen het tempo niet volgenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een paar vrouwen die iedere man compleet onder de tafel zuipen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet het geval. Gewoon wijn of bier (of niks uiteraard, want ze kunnen het tempo niet volgen)
Homo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee hoor. Sowieso altijd meer met Rotterdam dan met Amsterdam gehad
AMSTERDAM NICHTENSTAD PLEUR ZE IN EEN KANJERGRACHTquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan gewoon een fanta kopen en een paar dopjes GHB erin pleuren. Lachen man.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Dit gevoel is angstaanjagend. Maar je woorden malen verder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:35 schreef Dven het volgende:
De muziek valt stil, mensen draaien zich om.
Inso_ had dit als een baas opgelostquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gevoel is angstaanjagend. Maar je woorden malen verder.
Die Bulgaarse bouwvakkers ja. Die worden op die manier grootgebracht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een paar vrouwen die iedere man compleet onder de tafel zuipen.
Ik heb besloten eerst een grote mok thee te drinken, en dan aan mijn ikea kastje te beginnen.quote:
Deze kaartquote:
Eindhovenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze kaartWaar is dit? Delerium Tremens
Corona
Mensen die dat drinken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus. Dan heb je nog minder minder hersenen dan smaakpapillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |