Oh, ik heb dat dus precies niet. Maatje van me kreeg laatst geweldig aanbod voor stage bij een grote onderneming in US, precies in de sector waar ie altijd van droomde. Heeft ie niet gedaan omdat ie te veel gehecht was aan z'n land/stad. Ik snap dat niet, want ik ben daar zo makkelijk in.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n onderneming zou ik veel te spannend vinden in mijn eentje.
Stage lopen in het buitenland lijkt me al iets te..![]()
Ik heb respect voor wat jij op zo'n leeftijd gedaan hebt. Maar met een klasgenoot samen zou ik het wel aandurven maar helemaal in je eentje naar het buitenland mwuah.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat dus precies niet. Maatje van me kreeg laatst geweldig aanbod voor stage bij een grote onderneming in US, precies in de sector waar ie altijd van droomde. Heeft ie niet gedaan omdat ie te veel gehecht was aan z'n land/stad. Ik snap dat niet, want ik ben daar zo makkelijk in.
Lijkt me ook juist chill, weg van de Nederlandse cultuur en kijken hoe het ook kan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb dat dus precies niet. Maatje van me kreeg laatst geweldig aanbod voor stage bij een grote onderneming in US, precies in de sector waar ie altijd van droomde. Heeft ie niet gedaan omdat ie te veel gehecht was aan z'n land/stad. Ik snap dat niet, want ik ben daar zo makkelijk in.
Idd. Word je alleen maar een rijker mens van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lijkt me ook juist chill, weg van de Nederlandse cultuur en kijken hoe het ook kan.
Dat sowieso, enorm veel levenservaring ben je dan rijker. Al is het nu hier in de buurt wel een trend geworden om een jaartje Highschool te gaan doen in Amerika.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Idd. Word je alleen maar een rijker mens van.
Wat vind je er eng aan dan? Vergeleken met bijvoorbeeld naar andere stad van het land verhuizen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat jij op zo'n leeftijd gedaan hebt. Maar met een klasgenoot samen zou ik het wel aandurven maar helemaal in je eentje naar het buitenland mwuah.
Dat vind ik altijd vrij belachelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat sowieso, enorm veel levenservaring ben je dan rijker. Al is het nu hier in de buurt wel een trend geworden om een jaartje Highschool te gaan doen in Amerika.
Wel goed voor je Engels en zoals ik al zei word je daar echt niet slechter van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vrij belachelijk.
Ik ook, beetje interessant doen is het ook wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd vrij belachelijk.
Jawel maar als ik hier zie wat voor een types dat gaan doen, is het allemaal hetzelfde slag volkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed voor je Engels en zoals ik al zei word je daar echt niet slechter van.
Nou ja, ik zou dan liever een keer een tijd studeren in zo'n land in plaats van op high school daar zitten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel goed voor je Engels en zoals ik al zei word je daar echt niet slechter van.
Ik moet zeggen dat ik zelfs naar een andere stad verhuizen in het begin eng zou vinden, dat komt puur omdat ik hier goed voor elkaar heb en ik in het begin altijd erg moet wennen aan nieuwe situaties.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat vind je er eng aan dan? Vergeleken met bijvoorbeeld naar andere stad van het land verhuizen.
Je bedoelt dat het een soort mode-item is. :quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar als ik hier zie wat voor een types dat gaan doen, is het allemaal hetzelfde slag volk
Dat heeft bijna iedereen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik zelfs naar een andere stad verhuizen in het begin eng zou vinden, dat komt puur omdat ik hier goed voor elkaar heb en ik in het begin altijd erg moet wennen aan nieuwe situaties.
Dan moet je mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou me best eenzaam kunnen gaan voelen, of daar ben ik bang voor.
Klopt, maar dan nog.quote:
Lijkt me lastig in het buitenland. Al lukt het me op vakantie altijd direct.. dus ja ik weet het niet.quote:
Knap idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog.
Wel knap hoe ze het volhoudt, veel mensen zouden er aan onderdoor gegaan zijn.
Ik merk bij mezelf altijd dat ik in nieuwe omgevingen echt veel sneller praatjes maak met onbekenden en discussies begin dan in bekende omgeving. Erg verfrissend vind ik dat op vakantie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me lastig in het buitenland. Al lukt het me op vakantie altijd direct.. dus ja ik weet het niet.
Herken ik ook wel een beetje, daarom vind ik verjaardagen ook niks aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word vaak juist zenuwachtig als ik te lang bij de zelfde mensen ben. Dat is ook een beetje slechte eigenschap/
ik zou het echt heel graag willenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb respect voor wat jij op zo'n leeftijd gedaan hebt. Maar met een klasgenoot samen zou ik het wel aandurven maar helemaal in je eentje naar het buitenland mwuah.
Heb je ook wel eens van die periodes dat je vrienden je voor je gevoel allemaal een beetje links laten liggen en periodes dat iedereen ineens van alles met je wil ondernemen? Ik vind 't altijd wel grappig hoe je jezelf soms zo'n loner kunt voelen en twee weken erna het prima vindt om alleen te zijn en de week daarna omkomt in de aandacht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word vaak juist zenuwachtig als ik te lang bij de zelfde mensen ben. Dat is ook een beetje slechte eigenschap/
Ik ben nog nooit ergens geweest waar het lastig was om nieuwe mensen te ontmoeten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt me lastig in het buitenland. Al lukt het me op vakantie altijd direct.. dus ja ik weet het niet.
snap die problemen nooit.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:50 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Herken ik ook wel een beetje, daarom vind ik verjaardagen ook niks aan.
En al helemaal niet van die verjaardagen waar iedereen om een tafeltje zit zodat je ook nog eens min of meer vast zit aan de personen die links of rechts van je zitten.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
snap die problemen nooit.
ik loop overal in het huis heen
Ja precies dat herken ik wel. Alleen heb ik het wel steeds minder, toen ik 16-17 was had ik dat echt extreemquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens van die periodes dat je vrienden je voor je gevoel allemaal een beetje links laten liggen en periodes dat iedereen ineens van alles met je wil ondernemen? Ik vind 't altijd wel grappig hoe je jezelf soms zo'n loner kunt voelen en twee weken erna het prima vindt om alleen te zijn en de week daarna omkomt in de aandacht.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik ben dan zo'n figuur die na een halfuur al begint met "Zullen we zo de stad in gaan?"
ik heb het gevoel dat ik het altijd zelf aan moet trekkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens van die periodes dat je vrienden je voor je gevoel allemaal een beetje links laten liggen en periodes dat iedereen ineens van alles met je wil ondernemen? Ik vind 't altijd wel grappig hoe je jezelf soms zo'n loner kunt voelen en twee weken erna het prima vindt om alleen te zijn en de week daarna omkomt in de aandacht.
gewoon geld pottenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:56 schreef RensAjacied het volgende:
Het probleem bij mij is momenteel een beetje dat iedereen ontzettend vaak bij mij over de vloer kom en ik minder bij de andere. Dat komt omdat wij bij mij thuis altijd met ze allen ruim kunnen zitten en dat je bij sommige alleen in de woonkamer kunt zitten en dat je dan te maken hebt met ouders etc.
Als ik bij andere zit dan is het meestal gewoon met ze tweeën maar ik krijg weleens groepen van 10 man over de vloer. Dat is soms wel wat te gek.
wat is geld pottenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon geld potten
probleem opgelost
#boerenfeiten
zo doe ik het wel als we drie weken hier zitten
Ik ben er nu ook niet zo vatbaar voor, maar ik vind het altijd wel grappig. Ik heb nu voor m'n gevoel ook niet echt meer per se vrienden nodig om me goed te voelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja precies dat herken ik wel. Alleen heb ik het wel steeds minder, toen ik 16-17 was had ik dat echt extreem
Dan moet je andere vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik het altijd zelf aan moet trekken
best irritant
Het is niet alleen het bier etc. maar gewoon puur het idee erachter. Maar ik kan vrienden niet weigeren. Dus als iemand vraagt of hij ook mag komen zeg ik vaak ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon geld potten
probleem opgelost
#boerenfeiten
zo doe ik het wel als we drie weken hier zitten
shit is dit een west-Friese uitdrukkingquote:
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
shit is dit een west-Friese uitdrukking
dat je diegene bij wie je een avondje drink gewoon betal
weet ik niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan moet je andere vrienden zoeken.
Ik kan sowieso prima alleen zijn. Sterker nog, ik heb het echt nodig om dingen te verwerken. Te lang in een groep trek ik heel slecht.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben er nu ook niet zo vatbaar voor, maar ik vind het altijd wel grappig. Ik heb nu voor m'n gevoel ook niet echt meer per se vrienden nodig om me goed te voelen.
Heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.
Dit is volgens mij een vrij gangbare term in heel Nederland.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
shit is dit een west-Friese uitdrukking
dat je diegene bij wie je een avondje drink gewoon betaal
Misschien ook wel boerenmentaliteit hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.
Als je slecht in je vel zit trek je andere mensen slecht. Als je goed in je vel zit ben je vaak meer outgoing en kun je die externe impulsen ook veel beter aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan sowieso prima alleen zijn. Sterker nog, ik heb het echt nodig om dingen te verwerken. Te lang in een groep trek ik heel slecht.
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Van die mensen die altijd zichzelf uitnodigen en dan het meeste profiteren
Huh.. wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.
Huh wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik rondjes geven aan groepen ook kut vindt omdat er dan altijd gasten zijn die ervan profiteren en ik zelf wil bepalen wanneer ik wat drink.
Op festivals is dat natuurlijk anders maar met het uitgaan haal ik gewoon lekker mijn eigen drankje of ik trakteer iemand.
wat is dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar, ik ben 1x naar de manueel therapeut geweest en voel me direct al veel soepeler.
De watte?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar, ik ben 1x naar de manueel therapeut geweest en voel me direct al veel soepeler.
goedemorgen knutquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
tenzij je een baco lul erbij hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.
Ik word wel snel bruin ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeer
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best hoor. Biertje op t strand met uitzicht op Zweedse tetten.
Jij?
Cool. Wat voor sporten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badmintonquote:
Veel plezier manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
Geen darten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
oh wat een diss dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |