Snap je. Maarja, fuck dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik baalde ook van mijn 6.4 op mijn HAVO lijst, vooral omdat dat mijn enige 6 was als eindcijfer.
Einde bericht.
Heb havo 5 minder gedaan. Zeker omdat ik dacht dat ik het op m'n sloffen zou halen en dat deed ik toen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik baalde ook van mijn 6.4 op mijn HAVO lijst, vooral omdat dat mijn enige 6 was als eindcijfer.
Einde bericht.
Het is net als bijna in elke sector lastiger werk vinden dan vroeger. De werkloosheid onder afgestudeerden ligt in principe vrij hoog, al vind een groot deel volgens mij wel binnen een jaar passende arbeid.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:27 schreef RensAjacied het volgende:
Is er een grote kans op een baan in jouw vakgebied Kapi?
Ik moest van de 100k er nog één.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben atm mijn derde December Kalender aan het krassen. Stijn zal mijn spanning begrijpen.
Ligt natuurlijk ook aan je inzet en hoe goed in solliciteren bent. En in welk deel van het land je woont natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net als bijna in elke sector lastiger werk vinden dan vroeger. De werkloosheid onder afgestudeerden ligt in principe vrij hoog, al vind een groot deel volgens mij wel binnen een jaar passende arbeid.
Dat speelt allemaal mee idd. Maar ik ga me daar niet al te druk over maken, want dat heb ik zelf niet in de hand.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan je inzet en hoe goed in solliciteren bent. En in welk deel van het land je woont natuurlijk.
Nou een beetje wel toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat speelt allemaal mee idd. Maar ik ga me daar niet al te druk over maken, want dat heb ik zelf niet in de hand.
Ik woon wel in een gebied waar ontzettend veel bedrijvigheid isquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat speelt allemaal mee idd. Maar ik ga me daar niet al te druk over maken, want dat heb ik zelf niet in de hand.
gewoon verhuizen toch laterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon wel in een gebied waar ontzettend veel bedrijvigheid is____!
Het solliciteren wel, maar moet ik me druk gaan maken over of ik een goede baan kan vinden? Daar ga ik niet aan beginnen want dat is pure verspilde energie.quote:
Twee vakjes voor 100k. Je begrijpt de spanning die ik toen had.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moest je er nog 1 toen je het laatste vakje openkraste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |