hoezoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Beetje jammer, 25 euro betaald om te mogen herkansen en nu zie ik er alsnog vanaf omdat ik niet op tijd begonnen ben.
Gewoon proberen. Hoezo kost het geld eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Beetje jammer, 25 euro betaald om te mogen herkansen en nu zie ik er alsnog vanaf omdat ik niet op tijd begonnen ben.
Bij ons op de Uni geldt de regel dat als je herkanst, het cijfer van je herkansing telt. Wanneer je een onvoldoende haalt, wordt het cijfer op verzoek van de student dan alsnog in een 6 verandert als je eerste poging voldoende was. Ik had een 6.4, en ik ben pas vandaag begonnen en heb 't morgen om 4 uur. Vorige keer had ik meer geleerd en de stof is weggezakt, dus ga 't er niet op wagen.quote:
Was te laat met inschrijven, dan krijg je een boete om je te kunnen herinschrijven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Hoezo kost het geld eigenlijk?
Vervelend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was te laat met inschrijven, dan krijg je een boete om je te kunnen herinschrijven.
Ik ben nu even gefrustreerd door m'n eigen gebrek aan discipline.quote:
Juist omdat je al zoveel collegegeld moet betalen verwacht je niet dat je dan nog eens 25 euro moet betalen. Maar hoezo telt het beste cijfer niet gewoon?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dom systeem als je 't mij vraagt. Ik betaal collegegeld en heb dan imo gewoon recht op 2 pogingen, waarvan het hoogste cijfer geldt. Nu krijg je situaties waarin mensen met een 7.5 cum laude willen afstuderen (met een 8 voor elk vak) en die het dan niet durven riskeren.
welk jaar zit je eigenlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben nu even gefrustreerd door m'n eigen gebrek aan discipline.Nu heb ik een 6.4 op m'n eindlijst staan.
Nouja, dat snap ik wel. Ze moeten op tijd weten hoe groot de zalen zijn die ze moeten inplannen etc. En als iedereen zich op het laatste moment nog gaat aanmelden werkt dat niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Juist omdat je al zoveel collegegeld moet betalen verwacht je niet dat je dan nog eens 25 euro moet betalen. Maar hoezo telt het beste cijfer niet gewoon?
Zijn dat de nieuwe regels of bepaald jullie leiding dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, dat snap ik wel. Ze moeten op tijd weten hoe groot de zalen zijn die ze moeten inplannen etc. En als iedereen zich op het laatste moment nog gaat aanmelden werkt dat niet.
Weet ik niet man, dat was in m'n eerste twee jaar wel zo en ik kwam er vorig jaar bij een hertentamen ineens achter dat het laatste cijfer dus telt tegenwoordig.
Ik probeer daar altijd op een bepaald niveau te posten. Niet iedereen volgtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
Twee verschillende SC's werkt niet mensen.
Heb alles op 1 vak al gehaald.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow, dan moet je echt aan de bak
Nope. Wel in de zin dat ik 't gehaald heb, maar m'n streven was eigenlijk niet onder de 7.0 te scoren voor elk vak.quote:
ik bedoel na dat ene vak als je de real world in moet gaan manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb alles op 1 vak al gehaald.
Ah, geen idee. We zullen zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik bedoel na dat ene vak als je de real world in moet gaan man
Streberquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nope. Wel in de zin dat ik 't gehaald heb, maar m'n streven was eigenlijk niet onder de 7.0 te scoren voor elk vak.
Dat klopt. Heb je nog geen plannenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah, geen idee. We zullen zien.Je weet niet hoe het leven loopt.
Dat is de centrale regel idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn dat de nieuwe regels of bepaald jullie leiding dat?
Ik zie wel wat er op m'n pad komt. Het maakt me allemaal niet zoveel uit, als ik het er maar naar m'n zin heb en er goed van kan leven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb je nog geen plannen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb een leuk feitje gelezen.
Inso is nog nooit in een striptent geweest.
Snap je. Maarja, fuck dat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik baalde ook van mijn 6.4 op mijn HAVO lijst, vooral omdat dat mijn enige 6 was als eindcijfer.
Einde bericht.
Heb havo 5 minder gedaan. Zeker omdat ik dacht dat ik het op m'n sloffen zou halen en dat deed ik toen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik baalde ook van mijn 6.4 op mijn HAVO lijst, vooral omdat dat mijn enige 6 was als eindcijfer.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |