Helaas hebben we maar 1 Don.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk meestal terug tot de laatste ban. Alles daarvoor tel ik niet meer.
misschien iets met een leeuw doen ofzoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog apps aan het bedenken om een icoon bij te verzinnen.
Een ban krijgen voor Alba plaatjes, dat is zoiets als een boete krijgen nadat je een bomaanslag hebt voorkomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog nooit een ban gehad voor mijn gedrag. Enkel als onbegrepen kunstenaar.
Ik kan dit niet op prijs stellen. Derhalve ga ik je geen gedag zeggen wel wens ik je een goede 5,5 uur slaap toe.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zal jou ook niet makkelijk noten. Je bent gewoon een beetje vreemd soms.
Een aantal VBL'ers jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hey JanCees, zit iedereen in die andere SC?
hoezoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Beetje jammer, 25 euro betaald om te mogen herkansen en nu zie ik er alsnog vanaf omdat ik niet op tijd begonnen ben.
Gewoon proberen. Hoezo kost het geld eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
Beetje jammer, 25 euro betaald om te mogen herkansen en nu zie ik er alsnog vanaf omdat ik niet op tijd begonnen ben.
Bij ons op de Uni geldt de regel dat als je herkanst, het cijfer van je herkansing telt. Wanneer je een onvoldoende haalt, wordt het cijfer op verzoek van de student dan alsnog in een 6 verandert als je eerste poging voldoende was. Ik had een 6.4, en ik ben pas vandaag begonnen en heb 't morgen om 4 uur. Vorige keer had ik meer geleerd en de stof is weggezakt, dus ga 't er niet op wagen.quote:
Was te laat met inschrijven, dan krijg je een boete om je te kunnen herinschrijven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Hoezo kost het geld eigenlijk?
Vervelend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was te laat met inschrijven, dan krijg je een boete om je te kunnen herinschrijven.
Ik ben nu even gefrustreerd door m'n eigen gebrek aan discipline.quote:
Juist omdat je al zoveel collegegeld moet betalen verwacht je niet dat je dan nog eens 25 euro moet betalen. Maar hoezo telt het beste cijfer niet gewoon?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
Dom systeem als je 't mij vraagt. Ik betaal collegegeld en heb dan imo gewoon recht op 2 pogingen, waarvan het hoogste cijfer geldt. Nu krijg je situaties waarin mensen met een 7.5 cum laude willen afstuderen (met een 8 voor elk vak) en die het dan niet durven riskeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |