Dit is volgens mij een vrij gangbare term in heel Nederland.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
shit is dit een west-Friese uitdrukking
dat je diegene bij wie je een avondje drink gewoon betaal
Misschien ook wel boerenmentaliteit hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat zou ik nooit kunnen als ik mensen over de vloer heb.
Als je slecht in je vel zit trek je andere mensen slecht. Als je goed in je vel zit ben je vaak meer outgoing en kun je die externe impulsen ook veel beter aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan sowieso prima alleen zijn. Sterker nog, ik heb het echt nodig om dingen te verwerken. Te lang in een groep trek ik heel slecht.
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
Van die mensen die altijd zichzelf uitnodigen en dan het meeste profiteren
Huh.. wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.
Huh wtfquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ken een gast, die woont samen met een chick en die hebben dus een app op de telefoon waarin ze bijhouden wie wat drinkt als ze op een terrasje gaan zitten, zodat ze het aan het einde van de maand kunnen verrekenen.
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:08 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik rondjes geven aan groepen ook kut vindt omdat er dan altijd gasten zijn die ervan profiteren en ik zelf wil bepalen wanneer ik wat drink.
Op festivals is dat natuurlijk anders maar met het uitgaan haal ik gewoon lekker mijn eigen drankje of ik trakteer iemand.
wat is dat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar, ik ben 1x naar de manueel therapeut geweest en voel me direct al veel soepeler.
De watte?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:27 schreef kapiteintje het volgende:
Bizar, ik ben 1x naar de manueel therapeut geweest en voel me direct al veel soepeler.
goedemorgen knutquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
tenzij je een baco lul erbij hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.
Ik word wel snel bruin ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeer
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best hoor. Biertje op t strand met uitzicht op Zweedse tetten.
Jij?
Cool. Wat voor sporten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badmintonquote:
Veel plezier manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
Geen darten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
oh wat een diss dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |