goedemorgen knutquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 06:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Goedemorgen hard werkend Nederland
tenzij je een baco lul erbij hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer, was bij ons in de streek altijd gebruikelijk maar heb ik snel afgeleerd toen ik op kamers ging. Potje leggen is het eerlijkste.
Ik word wel snel bruin ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 07:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedemorgen goedkoop bier drinkende, zongebruinde en luierende maar zeker ook feestvierende ijsbeer
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Best hoor. Biertje op t strand met uitzicht op Zweedse tetten.
Jij?
Cool. Wat voor sporten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb straks 3 uren les en daarna sportmiddag.
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badmintonquote:
Veel plezier manquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
Geen darten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkeuze, heb basketbal gedaan. De andere sporten waren hockey, volleybal, tafeltennis, badminton.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
oh wat een diss dezequote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen darten?
Oh nee, dat is geen sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |