Vrouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Neem hem een flesje single malt mee en een sigaar. Gegarandeerd succes.
ja ik heb nog een doos staan. Weggooien vind ik zonde. In een doos laten zitten ook, omdat het zo rommelig staat. Dus dan maar in een kastjequote:
Die ken ik inderdaad ook wel, maar behoren niet echt tot mijn vrienden groepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Ik ken een paar vrouwen die iedere man compleet onder de tafel zuipen.
ik ken er ook 1quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad ook wel, maar behoren niet echt tot mijn vrienden groep
Zeepdildo.quote:
Yvonne?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken er ook 1![]()
Nog een fokster ook
Doet het altijd goed. Of een Kalasjnicock.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet toch tot 15:15 wachten op dat gesprekje, misschien maar even een maken dan
Ik val even voor haar in want ze is een kast in elkaar aan het zetten. Zeker vette serie. Begint echter snel te vervelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
C_A, heb jij als eckte seriekijker Deadwood weleens gezien? Ben net 2 afl. bezig en vind het wel tof
Dat snelle vervelen had ik bij Breaking Bad. Vind er geen flikker aanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik val even voor haar in want ze is een kast in elkaar aan het zetten. Zeker vette serie. Begint echter snel te vervelen.
nope (nog) niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
C_A, heb jij als eckte seriekijker Deadwood weleens gezien? Ben net 2 afl. bezig en vind het wel tof
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik val even voor haar in want ze is een kast in elkaar aan het zetten. Zeker vette serie. Begint echter snel te vervelen.
We denken wel hetzelfde over Breaking Badquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat snelle vervelen had ik bij Breaking Bad. Vind er geen flikker aan
1876, klein frontierstadje, geen sheriff, bareigenaar is zo'n beetje de baas en iedereen scheld mekaar verrot. Oh, en ik zag gister een blote piemel in afl. 2, dus ga kijken!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nope (nog) niet.
Is het wat, waar gaat het over? Heb even geen tijd om te googlen
[..]
8,9 op IMDB hmmquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1876, klein frontierstadje, geen sheriff, bareigenaar is zo'n beetje de baas en iedereen scheld mekaar verrot. Oh, en ik zag gister een blote piemel in afl. 2, dus ga kijken!
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben in een feeststemming
Ik luister tijdens het in elkaar zetten van de kast :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |