quote:
Zekersquote:
Wat zielig voor Sabia.quote:
Je bent toch wel een meisje-meisje he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is ikea hoor, dat kan ik best zelf
Moet ze maar geen miskraam krijgenquote:
Heeft net een kind verloren. Nu Raffie. Ik denk dat ik richting Rehperbahn rijd om haar te troosten.quote:
Whahahahaha. Ik kan wel meisje meisje zijn. Maar ik heb geen 500 paar schoenen, 500 tassen en 1000 nagellakjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent toch wel een meisje-meisje he?
Gewoon bier drinken, voetbal kijken, shag roken, kut roepen en kasten in elkaar zetten tochquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahahaha. Ik kan wel meisje meisje zijn. Maar ik heb geen 500 paar schoenen, 500 tassen en 1000 nagellakjes
Oke. Anders had ik onze trio moeten cancelen. Ik ben anders bang voor mijn kroonjuwelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahahaha. Ik kan wel meisje meisje zijn. Maar ik heb geen 500 paar schoenen, 500 tassen en 1000 nagellakjes
Ben je nog jaloers op m'n bier toelie hierquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oke. Anders had ik onze trio moeten cancelen. Ik ben anders bang voor mijn kroonjuwelen.
Bier okquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken, voetbal kijken, shag roken, kut roepen en kasten in elkaar zetten toch
Ja natuurlijk. Ik zit aan een bak slootwater en een wit bolletje met kaas.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je nog jaloers op m'n bier toelie hier
Ik karnemelk en een krentebolquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik zit aan een bak slootwater en een wit bolletje met kaas.
Voor die 500 schoenen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef charmed_angel het volgende:
het is overigens maar een klein kastje![]()
[ afbeelding ]
Goffetomme. College nog?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik karnemelk en een krentebolHeb nog geen weekend
nee voor mijn CD's. Ik ga hem ook nog aan de muur hangenquote:
CD's? Lekker retro.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee voor mijn CD's. Ik ga hem ook nog aan de muur hangen![]()
In een betonmuurDus ik ga zo ook boren
Neem hem een flesje single malt mee en een sigaar. Gegarandeerd succes.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Feedbackgesprek met docent over essay
Kan ik niet echt naar bier stinkend aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |