quote:
Even testen hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
Mmm ik weet niet wie Korrak isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Even testen hoor.
Karina. Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
In het begin van AV stond er een beest, korrak in het midden. Gaf een buff maar moest je voor samenspelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik weet niet wie Korrak isEn bedoel je met midfield dat veld bij AV?
Oh wacht volgens mij is dat er nog wel, ik wist alleen de naam niet. Bij Alliance komen er Druids die helpen als je samenspeelt alleen doet niemand dat meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het begin van AV stond er een beest, korrak in het midden. Gaf een buff maar moest je voor samenspelen.
Nee dat is anders. Hij is jaren en jaren geleden uit het spel gehaald om de BG te versnellen. Vroeger duurde elk potje 8+ uurquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht volgens mij is dat er nog wel, ik wist alleen de naam niet. Bij Alliance komen er Druids die helpen als je samenspeelt alleen doet niemand dat meer.
Oh dan weet ik het niet iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is anders. Hij is jaren en jaren geleden uit het spel gehaald.
beetje jammer dit hoor karina.quote:
Ja he? Nu vist LR achter het net. Staat me wel vaag iets van bij maar niemand deed het.quote:
Hoor ik ook over Het Dinerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Paranoia (2013) - IMDb
Ik ben deze aan het laagladen. Boek was echt geweldig, film lijkt minder te zijn.
eigenlijk welquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Nu vist LR achter het net. Staat me wel vaag iets van bij maar niemand deed het.
Zegt jou helemaal niks he
Jimbo onderschattenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Nu vist LR achter het net. Staat me wel vaag iets van bij maar niemand deed het.
Zegt jou helemaal niks he
quote:
Serieusquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wel
sterker nog, lr en ik speelde tegen elkaar op de zelfde server
Ik ben ook jong geweestquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusIk had jou toch niet als WoW speler gezien.
ja kwam later idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Weekly BG was toch pas in TBC? Tenminste, weekend was het vooral.
Hij noemt je jong...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof leeftijd er iets mee te maken heeft
Vond ik ook een leuk boek.quote:
Heuj sjaakquote:
Oh wacht inderdaad, dat merkte ik niet eens op. Damn. Complimentjes, ik zie ze niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij noemt je jong...
Ik begrijp ineens waarom mijn nieuwste versiertruc niet aankwam
we zitten op een online forum, gek he ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
Wat een nerdjes eigenlijk allemaal hier
die leather dingenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Was zelfs bijna exalted met de defilers voor de ...bracers of shoulders waren het die je kreeg kon kopen.
Spreek voor jezelf. Ik ben net nog uitgemaakt voor stoere boi internet gangster.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Karina het volgende:
Wat een nerdjes eigenlijk allemaal hier
OK goed punt maar WoW EN FOK! is wel dubbel nerdy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we zitten op een online forum, gek he ?
quote:
nerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik was ook al exalted met Frostwolf clan tijdens vanilla.
nu helemaal makkelijk, elke dag zn daily Q enzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
in vanilla waren die bg factions echt veel makkelijker dan later
Nee manquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal sneller juist later . In vanilla kwam je zonder premade team helemaal nergens. Gelukkig was ik al 15 jarige trouw stable defender dagen langquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
is dat zo ja? het duurt nu tering lang volgens mij inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanilla duurde tyfus lang voor rep man. VOoral WSG en ABquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel, je kon toch tokens inleveren toen voor rep
In TBC slomer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanilla duurde tyfus lang voor rep man. VOoral WSG en AB
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal sneller juist. In vanilla kwam je zonder premade team helemaal nergens. Gelukkig was ik al 15 jarige trouw stable defender dagen lang
hoe was het in TBC sneller danquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss omdat je op een tyfus server zat .
Die titels heb je nu niet meer helaas. Al ben ik nu wel professorquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
smoofie had grand marshal in classic zegt ie
Wel, van ranked bgquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die titels heb je nu niet meer helaas. Al ben ik nu wel professor
Euhm, nee. High warlord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
smoofie had grand marshal in classic zegt ie
Marks werden toen gebruikt voor mounts kopen, je kreegt nu meer rep bij bijv flag capture of win.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel want je kon geen marks meer inleveren voor rep
Geen nood. Ik heb net al een TR gemacht.quote:
niet in early tbc toen was die rep nog het zelfde en die quest removedquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
Marks werden toen gebruikt voor mounts kopen, je kreegt nu meer rep bij bijv flag capture of win.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen nood. Ik heb net al een TR gemacht.
Early kan, maar dat maakte niets uit gezien je de gear enz kon kopen met marks toen en niet met ranks of rep.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet in early tbc toen was die rep nog het zelfde en die quest removed
Dank je Karina. Als ik van mijn vrouw vreemd mocht gaan was jij een van de eerste.quote:
Ah dank je voor het compliment.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je Karina. Als ik van mijn vrouw vreemd mocht gaan was jij een van de eerste.
Wat vind jij van de gtr in de yrfhu omgeving met etcst en tdgytx?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen nood. Ik heb net al een TR gemacht.
ze hebben die rep sowieso pas in wotlk verhoogd of heel laat in tbcquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Early kan, maar dat maakte niets uit gezien je de gear enz kon kopen met marks toen en niet met ranks of rep.
kara was leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
In TBC heb kara nog geraid met full HWL armor en weapons,
Ik had mijn Commander rank vroeg genoeg om er een epic mount mee te kunnen kopen. Dan hoefde je de riding skills niet extra te kopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Marks werden toen gebruikt voor mounts kopen, je kreegt nu meer rep bij bijv flag capture of win.
Heb nog steeds die mount niet.quote:
Ik had nog 1000g uitgegeven voor mn epic mountquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had mijn Commander rank vroeg genoeg om er een epic mount mee te kunnen kopen. Dan hoefde je de riding skills niet extra te kopen.
Ja vet, maar zodra ik de hnf in de xmbc in heb geladen ben ik meteen gelevelled naar ptxf. Dat is soms moeilijk voor mijn asperger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat vind jij van de gtr in de yrfhu omgeving met etcst en tdgytx?
800 kills in wotlk gedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Raiden deed ik eigenlijk nooit. Ik heb wel miljoen keer Stratholme gedaan voor de mount maar ik heb hem nog steeds niet
Oeh we;ke was dat ookalweer? enorme neushorn ofzo toch ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nog steeds die mount niet.
6 keer zien droppen over de jaren
ik had die welquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Raiden deed ik eigenlijk nooit. Ik heb wel miljoen keer Stratholme gedaan voor de mount maar ik heb hem nog steeds niet
JHa maar volgens mij werd de rep aantal verhoogd per HK en flag capture enz.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
was in classic dus makkelijker
nee die halfdode paard van attumen the huntsmanquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oeh we;ke was dat ookalweer? enorme neushorn ofzo toch ?
ohhjaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee die halfdode paard van attumen the huntsman
Toen was ik al gestopt denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
ik had ook allemaal van die exclusieve pets weet ik nog
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawndequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
ik had ook allemaal van die exclusieve pets weet ik nog
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was ik al gestopt denk ik.
quote:
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawnde
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja vet, maar zodra ik de hnf in de xmbc in heb geladen ben ik meteen gelevelled naar ptxf. Dat is soms moeilijk voor mijn asperger.
Ik heb wel eens voor de gein zo'n spirit animal gedood, mensen werden wel erg boos moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawnde
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.
Je had zo een vogel die wilde ik werd ook gedood door een of andere sukkelquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein zo'n spirit animal gedood, mensen werden wel erg boos moet ik zeggen.
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.
Goeie tip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.
Larp ze LLquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik ga nu naar bed om te kijken of mijn vrouw nog een rollenspel elf/wizard wil spelen.
Succes, die van mij speelt doornroosje...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik ga nu naar bed om te kijken of mijn vrouw nog een rollenspel elf/wizard wil spelen.
De tijden dat je als 19twink crusader op je wapen had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een 19twink met die fishing boots en hat 2x allebei.
2k hp had ik
Oh, ik ga geen wow spelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.
+15 agi mi mangquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De tijden dat je als 19twink crusader op je wapen had.
Nee, maar als warrior had ik geen agility nodig, als was het toen nog een stat voor warriors.quote:
Is dat beeldspraak voor volblaffen?quote:
Nee eigenlijk niet, maar blaf ze dan maarquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat beeldspraak voor volblaffen?
Misschien kun je haar wakker kussen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Succes, die van mij speelt doornroosje...
o had ook nog 19pala twink dat was ook baas in premadesquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als warrior had ik geen agility nodig, als was het toen nog een stat voor warriors.
Verslavingsgevoelig?quote:
Doe ik meid. Ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar blaf ze dan maar
Nah ze heeft al eens een keer in haar slaap gemept. Dat doet keipijn als het raak is...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kun je haar wakker kussen?
Met je staafmixer.
Die orbs ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Crusader was ook echt onbetaalbaar in vanilla, fucking orbs.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah ze heeft al eens een keer in haar slaap gemept. Dat doet keipijn als het raak is...
Film is wel oke, jammer van het einde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Saind het volgende:
Leonardo DiCaprio is nu zo naar de joden dat ie kwijlend z'n Countach in kruipt, niet meer in staat om te lopen.
Ik kan dit wel waarderen.
Die Leo ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Saind het volgende:
Leonardo DiCaprio is nu zo naar de joden dat ie kwijlend z'n Countach in kruipt, niet meer in staat om te lopen.
Ik kan dit wel waarderen.
Ik wil eigenlijk naar bed maar wil het wel zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Film is wel oke, jammer van het einde.
Is die screener goeie kwaliteit ja?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Film is wel oke, jammer van het einde.
Komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Sta je dan met je broek op je enkels te creperen van de pijn terwijl zij, de slaap uit haar ogen wrijvend, je aankijkt of ze water ziet branden. Ik ben heel visueel ingesteld.
Snap ik niet. Dat moet toch hilarisch zijn geweest. Zo een klap in je ballen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Toen kon ik er niet mee lachen eigenlijk.
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik niet. Dat moet toch hilarisch zijn geweest. Zo een klap in je ballen.
Haha keipijn. Stomme Belg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah ze heeft al eens een keer in haar slaap gemept. Dat doet keipijn als het raak is...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...
Dat heb ik ook ooit gehad. 2 weken geen seks. Toen kwam ik per abuis langs een open zwaaiende deur van het damesvoetbalelftal. 2 weken geen seks gehad. Ook niet met mezelf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad. 2 weken geen seks. Toen kwam ik per abuis langs een open zwaaiende deur van het damesvoetbalelftal. 2 weken geen seks gehad. Ook niet met mezelf.
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...quote:
Ten opzichte van die vriendinnen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...
Ik kan je verzekeren dat ze het aan haar vriendinnen heeft verteldquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...
Het was een zwarte periode in mijn nog prille sexleven...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ten opzichte van die vriendinnen?
Vrouwen zijn gemeen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ze het aan haar vriendinnen heeft verteldHad ik wel gedaan tenminste.
ik zou zoiets nooit vertellen ik ben liefquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En mannen vertellen elkaar zeker nooooit wat he?
Met deze gedachte ga ik te bed. De rust.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was een zwarte periode in mijn nog prille sexleven...
Dan ben je een uitzonderingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou zoiets nooit vertellen ik ben lief
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met deze gedachte ga ik te bed. De rust.
Tuurlijk wel. Maar daar zit ze gewoon bij...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En mannen vertellen elkaar zeker nooooit wat he?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vredequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah OK. Wordt ze uitgelachen waar ze bij zitquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar zit ze gewoon bij...
Ja. 1x lachen en klaar, niet constant gegiechel als je ff niet kijkt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Wordt ze uitgelachen waar ze bij zit
Positief natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet hoe ik aan mijn laatste note gekomen ben, ik gedraag me al een lange tijd netjes.
Ik weet de context niet. Maar zo losstaand had ik het niet genote.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet hoe ik aan mijn laatste note gekomen ben, ik gedraag me al een lange tijd netjes.
hmmm vreemd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet de context niet. Maar zo losstaand had ik het niet genote.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen idee waarom ik uberhaupt notes heb.
Ik heb ze gelezen, jij bent nog braver dan ik ben...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor antwoord.
Een mier is ook een antwoord, snap je hem xd
Nee, geen negatieve. Heb wel gezien dat anderen het soms doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, heb je weleens een 'collega' een note gegeven?
Als ik zo braaf ben heb ik toch geen notesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, jij bent nog braver dan ik ben...
Ah, je ziet ook wie ze gegeven heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, geen negatieve. Heb wel gezien dat anderen het soms doen.
Yepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, je ziet ook wie ze gegeven heeft.
Neem abo, dan weet je hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik zo braaf ben heb ik toch geen notes
Ja ik ga lekker geld betalen om te FOK!kenquote:
Ik heb 201 meer dan jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker geld betalen om te FOK!ken![]()
.
En het zijn er maar 6, dat vind ik de moeite niet.
Die note zoveel, dat is niet bij te houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geinig, hoeveel spelfouten maakt GGMM gemiddeld bij een note?
Ja maar jij hebt ook al een paar keer een ban gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |