quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...
Dat heb ik ook ooit gehad. 2 weken geen seks. Toen kwam ik per abuis langs een open zwaaiende deur van het damesvoetbalelftal. 2 weken geen seks gehad. Ook niet met mezelf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad. 2 weken geen seks. Toen kwam ik per abuis langs een open zwaaiende deur van het damesvoetbalelftal. 2 weken geen seks gehad. Ook niet met mezelf.
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...quote:
Ten opzichte van die vriendinnen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...
Ik kan je verzekeren dat ze het aan haar vriendinnen heeft verteldquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...
Het was een zwarte periode in mijn nog prille sexleven...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ten opzichte van die vriendinnen?
Vrouwen zijn gemeen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ze het aan haar vriendinnen heeft verteldHad ik wel gedaan tenminste.
ik zou zoiets nooit vertellen ik ben liefquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En mannen vertellen elkaar zeker nooooit wat he?
Met deze gedachte ga ik te bed. De rust.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was een zwarte periode in mijn nog prille sexleven...
Dan ben je een uitzonderingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou zoiets nooit vertellen ik ben lief
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met deze gedachte ga ik te bed. De rust.
Tuurlijk wel. Maar daar zit ze gewoon bij...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En mannen vertellen elkaar zeker nooooit wat he?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vredequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah OK. Wordt ze uitgelachen waar ze bij zitquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar zit ze gewoon bij...
Ja. 1x lachen en klaar, niet constant gegiechel als je ff niet kijkt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Wordt ze uitgelachen waar ze bij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |