Met deze gedachte ga ik te bed. De rust.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was een zwarte periode in mijn nog prille sexleven...
Dan ben je een uitzonderingquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou zoiets nooit vertellen ik ben lief
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met deze gedachte ga ik te bed. De rust.
Tuurlijk wel. Maar daar zit ze gewoon bij...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En mannen vertellen elkaar zeker nooooit wat he?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vredequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ah OK. Wordt ze uitgelachen waar ze bij zitquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar zit ze gewoon bij...
Ja. 1x lachen en klaar, niet constant gegiechel als je ff niet kijkt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK. Wordt ze uitgelachen waar ze bij zit
Positief natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet hoe ik aan mijn laatste note gekomen ben, ik gedraag me al een lange tijd netjes.
Ik weet de context niet. Maar zo losstaand had ik het niet genote.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik snap niet hoe ik aan mijn laatste note gekomen ben, ik gedraag me al een lange tijd netjes.
hmmm vreemd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet de context niet. Maar zo losstaand had ik het niet genote.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen idee waarom ik uberhaupt notes heb.
Ik heb ze gelezen, jij bent nog braver dan ik ben...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou voor antwoord.
Een mier is ook een antwoord, snap je hem xd
Nee, geen negatieve. Heb wel gezien dat anderen het soms doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, heb je weleens een 'collega' een note gegeven?
Als ik zo braaf ben heb ik toch geen notesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen, jij bent nog braver dan ik ben...
Ah, je ziet ook wie ze gegeven heeft.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, geen negatieve. Heb wel gezien dat anderen het soms doen.
Yepquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, je ziet ook wie ze gegeven heeft.
Neem abo, dan weet je hetquote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik zo braaf ben heb ik toch geen notes
Ja ik ga lekker geld betalen om te FOK!kenquote:
Ik heb 201 meer dan jou.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker geld betalen om te FOK!ken![]()
.
En het zijn er maar 6, dat vind ik de moeite niet.
Die note zoveel, dat is niet bij te houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geinig, hoeveel spelfouten maakt GGMM gemiddeld bij een note?
Ja maar jij hebt ook al een paar keer een ban gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |