ohhjaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee die halfdode paard van attumen the huntsman
Toen was ik al gestopt denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
ik had ook allemaal van die exclusieve pets weet ik nog
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawndequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
ik had ook allemaal van die exclusieve pets weet ik nog
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was ik al gestopt denk ik.
quote:
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawnde
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja vet, maar zodra ik de hnf in de xmbc in heb geladen ben ik meteen gelevelled naar ptxf. Dat is soms moeilijk voor mijn asperger.
Ik heb wel eens voor de gein zo'n spirit animal gedood, mensen werden wel erg boos moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawnde
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.
Je had zo een vogel die wilde ik werd ook gedood door een of andere sukkelquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein zo'n spirit animal gedood, mensen werden wel erg boos moet ik zeggen.
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.
Goeie tip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.
Larp ze LLquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik ga nu naar bed om te kijken of mijn vrouw nog een rollenspel elf/wizard wil spelen.
Succes, die van mij speelt doornroosje...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik ga nu naar bed om te kijken of mijn vrouw nog een rollenspel elf/wizard wil spelen.
De tijden dat je als 19twink crusader op je wapen had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een 19twink met die fishing boots en hat 2x allebei.
2k hp had ik
Oh, ik ga geen wow spelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |