quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen nood. Ik heb net al een TR gemacht.
Early kan, maar dat maakte niets uit gezien je de gear enz kon kopen met marks toen en niet met ranks of rep.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet in early tbc toen was die rep nog het zelfde en die quest removed
Dank je Karina. Als ik van mijn vrouw vreemd mocht gaan was jij een van de eerste.quote:
Ah dank je voor het compliment.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank je Karina. Als ik van mijn vrouw vreemd mocht gaan was jij een van de eerste.
Wat vind jij van de gtr in de yrfhu omgeving met etcst en tdgytx?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen nood. Ik heb net al een TR gemacht.
ze hebben die rep sowieso pas in wotlk verhoogd of heel laat in tbcquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Early kan, maar dat maakte niets uit gezien je de gear enz kon kopen met marks toen en niet met ranks of rep.
kara was leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:32 schreef Smoofie het volgende:
In TBC heb kara nog geraid met full HWL armor en weapons,
Ik had mijn Commander rank vroeg genoeg om er een epic mount mee te kunnen kopen. Dan hoefde je de riding skills niet extra te kopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Marks werden toen gebruikt voor mounts kopen, je kreegt nu meer rep bij bijv flag capture of win.
Heb nog steeds die mount niet.quote:
Ik had nog 1000g uitgegeven voor mn epic mountquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had mijn Commander rank vroeg genoeg om er een epic mount mee te kunnen kopen. Dan hoefde je de riding skills niet extra te kopen.
Ja vet, maar zodra ik de hnf in de xmbc in heb geladen ben ik meteen gelevelled naar ptxf. Dat is soms moeilijk voor mijn asperger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat vind jij van de gtr in de yrfhu omgeving met etcst en tdgytx?
800 kills in wotlk gedaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Raiden deed ik eigenlijk nooit. Ik heb wel miljoen keer Stratholme gedaan voor de mount maar ik heb hem nog steeds niet
Oeh we;ke was dat ookalweer? enorme neushorn ofzo toch ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb nog steeds die mount niet.
6 keer zien droppen over de jaren
ik had die welquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
Raiden deed ik eigenlijk nooit. Ik heb wel miljoen keer Stratholme gedaan voor de mount maar ik heb hem nog steeds niet
JHa maar volgens mij werd de rep aantal verhoogd per HK en flag capture enz.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
was in classic dus makkelijker
nee die halfdode paard van attumen the huntsmanquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oeh we;ke was dat ookalweer? enorme neushorn ofzo toch ?
ohhjaquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee die halfdode paard van attumen the huntsman
Toen was ik al gestopt denk ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
ik had ook allemaal van die exclusieve pets weet ik nog
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawndequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Jimbo het volgende:
ik had ook allemaal van die exclusieve pets weet ik nog
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was ik al gestopt denk ik.
quote:
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawnde
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja vet, maar zodra ik de hnf in de xmbc in heb geladen ben ik meteen gelevelled naar ptxf. Dat is soms moeilijk voor mijn asperger.
Ik heb wel eens voor de gein zo'n spirit animal gedood, mensen werden wel erg boos moet ik zeggen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar rare hunter pets. Uren wachten tot hij spawnde
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.
Je had zo een vogel die wilde ik werd ook gedood door een of andere sukkelquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens voor de gein zo'n spirit animal gedood, mensen werden wel erg boos moet ik zeggen.
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |