Voor mij wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zie ik het nut niet zo van heeeel snel internet. Hooguit dat je downloads wat sneller binnen zijn, maar ja, dat hoeft voor mij niet eens zo nodig.
Een seizoen lijkt me?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik download vaak series en die zijn nu ook binnen 10 minuten of zo binnen. Vind ik prima
Ik had me al opgegeven toen de eerste closed beta werd gestart maanden geledenquote:
Zou willen dat ik zo'n mailtje zou krijgen, 6Mbps is het maximum hier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zie ik het nut niet zo van heeeel snel internet. Hooguit dat je downloads wat sneller binnen zijn, maar ja, dat hoeft voor mij niet eens zo nodig.
laatste tijd is het ook niet meer maar vroeger kreeg ik ze om de haverklap.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou willen dat ik zo'n mailtje zou krijgen, 6Mbps is het maximum hier.
Hah topshow dankjewel, wist niet dat ie al gelekt isquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
http://noobroom9.com/?2747
Iemand hem al gezien? Ga hem nu kijken, gaat een lange zit worden.
Alleen nog ff snel checken of dit geen crappycam is, maar lijkt de goede te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah topshow dankjewel, wist niet dat ie al gelekt is
wat is ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
kwaliteit van streams gaat ook een stuk omhoog en daarvoor heb je sneller internet nodig. 8-10 mbit is tegenwoordig toch wel de ondergrens voor een enkele gebruiker om alles te direct te kunnen zien en te doen. Als je dan ook nog eens niet direct met een kabel aan het internet verbonden zit, heb je eigenlijk nog een wat hogere snelheid nodig om verlies op te vangen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
wat heb je nu? Je kan altijd weer overstappen naar een lager pakket, je zit dan alleen opnieuw aan een jaarcontract vast ipv huidige maandcontract.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik krijg af en toe een mailtje van UPC: uw internet is sneller nu. Ik krijg liever een mailtje: uw maandbedrag gaat omlaag. Maar dat doen ze nooit.
wat is ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb al het goedkoopste pakket volgens mij. Streams kijken gaat prima overigens. Alleen met opstarten van de stream blijft het soms even hangen maar kan ook door mijn laptop komen die is niet zo snel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je nu? Je kan altijd weer overstappen naar een lager pakket, je zit dan alleen opnieuw aan een jaarcontract vast ipv huidige maandcontract.
Awardscreenerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, promotional video dan waarschijnlijk, zie je wel vaker bij kerstfilms.
Directe stream.quote:
Haalt eerst een buffer binnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al het goedkoopste pakket volgens mij. Streams kijken gaat prima overigens. Alleen met opstarten van de stream blijft het soms even hangen maar kan ook door mijn laptop komen die is niet zo snel.
Ja maar waarom zou je het niet downloaden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Awardscreener
[..]
Directe stream.
Brakke videokaartquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan 'bevriest' alles soms even, kan ik helemaal niks meer doen.
Dan zou ze er met FOK! of de Hemafolder kijken toch ook last mee hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
processor voert die berekeningen uit, videokaart doet niet zo veel
daar hoeft nauwelijks iets gedecodeerd te worden, al heeft fok wel eens vaker van die idioot zware banners gehad, dan gaat het wel traagquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou ze er met FOK! of de Hemafolder kijken toch ook last mee hebben?
Ja deze laptop is al een paar jaar oud en niet meer bestand tegen het 'geweld' van tegenwoordig. Maar om te internetten en zo is hij nog prima. Of wat Adames zegtquote:
Die van mij doet het prima inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Een laptop van een paar jaar oud moet echt wel met gemak HD kunnen streamen,
Ik heb af en toe wel dat ik een film niet kan kijken omdat hij steeds 'stottert' (niet streamen dus maar kijken via mijn laptop op tv). dan is de film in te hoge resolutie (of hoe noem je dat).quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Een laptop van een paar jaar oud moet echt wel met gemak HD kunnen streamen,
Als je laptopt 3 jaar oud is, max, dan moet dart geen probleem zijn,quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel dat ik een film niet kan kijken omdat hij steeds 'stottert' (niet streamen dus maar kijken via mijn laptop op tv). dan is de film in te hoge resolutie (of hoe noem je dat).
1 min downloden gvdquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
wolf of wall street staat idd ook op usenet
[ afbeelding ]
Misco Nr: 873066 Manufacturer Code: (Acer) LX.E870Y.414quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je laptopt 3 jaar oud is, max, dan moet dart geen probleem zijn,
geen VLC gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel dat ik een film niet kan kijken omdat hij steeds 'stottert' (niet streamen dus maar kijken via mijn laptop op tv). dan is de film in te hoge resolutie (of hoe noem je dat).
Dat is meer dan een paar jaar oud, dat is het dubbele.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misco Nr: 873066 Manufacturer Code: (Acer) LX.E870Y.414
Acer Extensa 5220-1A1G12Mi Core Duo T1400 - 1GB, 120GB, DVD-RW, 15.4-inch TFT, Windows Vista Home Basic
Deze is het.
Had een keer een pc die dat ook deed. Zwaar irritant zelfs het geluid bleef dan hangen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
daar hoeft nauwelijks iets gedecodeerd te worden, al heeft fok wel eens vaker van die idioot zware banners gehad, dan gaat het wel traag
Moet je wel ff checken of je de goede hebt, cam versies zijn echt een drama.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
wolf of wall street staat idd ook op usenet
[ afbeelding ]
celeron single core met 1 GB geheugen, dan ga je het inderdaad wel snel lastig krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misco Nr: 873066 Manufacturer Code: (Acer) LX.E870Y.414
Acer Extensa 5220-1A1G12Mi Core Duo T1400 - 1GB, 120GB, DVD-RW, 15.4-inch TFT, Windows Vista Home Basic
Deze is het.
MPC HD met madVRquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Saind het volgende:
[..]
wat dan? Mijn vlc kankert ook vaak bij 1080p
Nee, tenzij de CPU zo heet wordt dat die inderdaad uit valt, maar dat ligt dan meer aan een brak systeem. Normaal stopt een CPU dan gewoon gedeeltelijk met werken om zo te temperatuur niet nog meer te laten oplopen, wordt die alleen een flink stuk langzamer van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Had een keer een pc die dat ook deed. Zwaar irritant zelfs het geluid bleef dan hangen.
Zat zo'n hele dikke 8800 GTX in met spelletjes bevroor die dan wel eens.
Nieuwe videokaart erin en klaar.
CPU die het niet aankan schakelt geloof ik het hele systeem uit. Tenminste vroeger was dat zo.
De 4e is een Telesync, de bovenste 3 van vandaag zijn R5 of promotional, waarschijnlijk die laatste. Al geeft het commentaar aan dat het niet echt geweldig is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je wel ff checken of je de goede hebt, cam versies zijn echt een drama.
Ik snap niet dat mensen de moeite nemen om een film te filmen en te uploaden.
Media player classic met codecs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Saind het volgende:
[..]
wat dan? Mijn vlc kankert ook vaak bij 1080p
Oh nouja jij bent de expert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, tenzij de CPU zo heet wordt dat die inderdaad uit valt, maar dat ligt dan meer aan een brak systeem. Normaal stopt een CPU dan gewoon gedeeltelijk met werken om zo te temperatuur niet nog meer te laten oplopen, wordt die alleen een flink stuk langzamer van.
meer al enorm matig bij aankoop, processor is op zich niet eens zo oud, maar in die tijd nog een celeron single core kopen is wel echt enorm budget.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nouja jij bent de expert.
Specs van haar laptop zijn idd flink verouderd.
heb ook gewoon k-lite ja, geen idee wat er precies op de achtergrond gebeurt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon K-lite codec pack met madVR , reclock vobsub voor het beste wat er is.
madVR is geen coded, madVR zorgt voor betere beeldkwaliteit met post processing en al dat soort gein, heb je wel een goede gfx nodig en DXVA ofNVIDIA CUVIDquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Adames het volgende:
makkelijkste is een volledig codec pack, al geven sommige mensen niet geheel onterecht de voorkeur aan 1 goede codec, zoals smoofie met zijn madVR
een quadro, voor de echte pro'squote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Saind het volgende:
Lenovo Thinkpad W520
• Intel® Core i7-2630QM processor (2.0 GHz, 6-MB L3, 4 cores/ 8 threads)
• 4GB (1*4GB) 1333 DDR3
• 500 GB hard disk, 7200rpm
• DVD recordable multiburner
• 15,6” HD+ (1600x900 resolution), LED-backlit, Anti-Glare Display,
• graphics NVIDIA Quadro 1000M 2GB DDR3
dat is materiaal
oh wist ik niet, had er nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
madVR is geen coded, madVR zorgt voor betere beeldkwaliteit met post processing en al dat soort gein, heb je wel een goede gfx nodig en DXVA ofNVIDIA CUVID
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wist ik niet, had er nog nooit van gehoord eigenlijk
Ik heb deze destijds gekocht omdat ik toen keuze had uit 2 met de aansluitingen die ik wilde, SVGAquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
meer al enorm matig bij aankoop, processor is op zich niet eens zo oud, maar in die tijd nog een celeron single core kopen is wel echt enorm budget.
VGA zit nog steeds wel overal op, juist DVI is terecht er uit geflikkerd ten faveure van HDMIquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze destijds gekocht omdat ik toen keuze had uit 2 met de aansluitingen die ik wilde, SVGAEn toen waren er ook dacht ik niet zo heel veel HD downloads, in het begin hadf ik nergens last van.
K heb sindskort een Asus werkt perfect hdmi alles erop knal je zo op je flatscreen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze destijds gekocht omdat ik toen keuze had uit 2 met de aansluitingen die ik wilde, SVGAEn toen waren er ook dacht ik niet zo heel veel HD downloads, in het begin hadf ik nergens last van.
Mmmm toen ik destijds zocht kon ik er maar twee vinden die ik op mijn tv kon aansluiten. Ja dat is nog een oudje dusquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
VGA zit nog steeds wel overal op, juist DVI is terecht er uit geflikkerd ten faveure van HDMI
Ik heb dus geen flatscreenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
K heb sindskort een Asus werkt perfect hdmi alles erop knal je zo op je flatscreen.
DVI wordt nog gewoon gebruikt voor videokaarten hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Adames het volgende:
[..]
VGA zit nog steeds wel overal op, juist DVI is terecht er uit geflikkerd ten faveure van HDMI
oh wacht, je bedoelt S-video, die gele ronde aansluiting?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dus geen flatscreenIk wacht totdat deze kapot gaat.
had erbij moeten zeggen 'bij laptops' aangezien karina toen ging voor een laptopquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DVI wordt nog gewoon gebruikt voor videokaarten hoor.
Oh ja Svideo sorry, ik zei SVGAquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wacht, je bedoelt S-video, die gele ronde aansluiting?
Dan zal het wel dat je moeite hebt om er 1 te vinden
Voor laptops of het aansluiten van je PC naar een TV is HDMI natuurlijk wel beter ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Adames het volgende:
[..]
had erbij moeten zeggen 'bij laptops' aangezien karina toen ging voor een laptop
XBMC heb jij helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
Deze player werd me toen aanbevolen:
http://xbmc.org/download/
Ach niks om je te schamen er zijn wel meer mods met een aquarium xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dus geen flatscreenIk wacht totdat deze kapot gaat.
behalve dat, de aansluiting is een stuk kleiner en goedkoper omdat je niet meer 21 of wat pinnen hebt. Enige voordeel van een DVI aansluiting is dat deze vrijwel altijd DVI-I was, deze stuurde zowel een analoog als een digitaal signaal uit. Je kon dus simpelweg zo'n DVI-VGA koppelstukje erop aansluiten en dan doorgaan met een VGA kabel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor laptops of het aansluiten van je PC naar een TV is HDMI natuurlijk wel beter ja.
Die had ik vroeger volgens mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:31 schreef Smoofie het volgende:
http://codecguide.com/download_kl.htm
Download de full. en je bent klaar met default settings voor de leek.
Is een compleet pakket, niet echt aan te raden voor standaard filmpje te kijken op laptop. Al heeft het wel zijn eigen bestaansrecht op een media speler.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
Deze player werd me toen aanbevolen:
http://xbmc.org/download/
R5 dan, subtiel verschil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Smoofie het volgende:
Kwaliteit van de screener is DVD kwaliteit.
quote:Met SNOW haal je surfsnelheden tot 30 Mbps voor download en tot 2,5 Mbps voor upload.
handigquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef DonRaja het volgende:
Overigens heb ik thuis net 3G op mijn tel. Soms valt het zelfs naar Edge.
Vanaf 29 januari zou ik sneller internet moeten hebben:
[..]
Hipsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef DonRaja het volgende:
Overigens heb ik thuis net 3G op mijn tel. Soms valt het zelfs naar Edge.
Vanaf 29 januari zou ik sneller internet moeten hebben:
[..]
Kun je naar de Starbucksquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Traag internet is hip? Dan ben ik de koning van de hipsters...
Koning Donquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Traag internet is hip? Dan ben ik de koning van de hipsters...
Nope. Ze wil nog steeds Volvo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:40 schreef Elan het volgende:
Don heb je je vrouw al weten overtuigen?
waar zit je dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja want die heb je hier ook echt in het boerenland...
Jij bent wel heeeel hip hoor zelfs geen Starbucks. Of wacht, meer een 'hippie'.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja want die heb je hier ook echt in het boerenland...
Ze hemelen sos wel op hé, door dit soort films waren mijn verwachtingen veel te hoog van de eerste keer sos , nu zal een hele generatie straks weer teleurgesteld zijnquote:
Lees een boek. Dat helpt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Adames het volgende:
morgen 6 uur wekker
afgelopen dagen lag ik nog tot 3 uur wakker, hopelijk ben ik straks magisch super moe
Laatste keer dat ik hem zag was in Brussel dus ik denk . Maar Misschien Belgisch-Limburg tegen de Nederlandse grens. Dat kan ook nog.quote:
film nog niet gezien, maar van wat ik weet is het niet voor niks gelabeled als komedie, het wordt op den duur helemaal overtrokken zodat het wel duidelijk is dat het leven niet briljant is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hemelen sos wel op hé, door dit soort films waren mijn verwachtingen veel te hoog van de eerste keer sos , nu zal een hele generatie straks weer teleurgesteld zijn.
Ook kleine piemels spuiten zaad...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Dven het volgende:
Ik ga mezelf huilend in slaap fappen en niemand die me kan tegenhouden
ben nu al 4 uur lang python programmeren aan het leren, werkt ook al aardig moet ik zeggen. anders pak ik straks wel inderdaad Lord of the Rings erbij, lukt normaal ook wel aardig als slaapmiddel.quote:
Ik werk in Brussel, en ga misschien weer een appartement in Brussel huren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag was in Brussel dus ik denk . Maar Misschien Belgisch-Limburg tegen de Nederlandse grens. Dat kan ook nog.
Een sticker op mijn Maserati?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Godver man.
Plak er anders S80 stickers achterop misschien kom je er mee weg.
Mwah, zo komisch is het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
film nog niet gezien, maar van wat ik weet is het niet voor niks gelabeled als komedie, het wordt op den duur helemaal overtrokken zodat het wel duidelijk is dat het leven niet briljant is.
LEUGENAARquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk in Brussel, en ga misschien weer een appartement in Brussel huren.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie plaatje hier een paar posts boven.
Ook jij kunt te ver gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeel hip hoor zelfs geen Starbucks. Of wacht, meer een 'hippie'.
Klopt, die betaalt mijn rijke vrouw voor me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
LEUGENAAR
LEUGENAAR
iemand die zo vaak op FOK zit kan toch geen dikke auto en een appartement in Brussel betalen!
Oh je hebt een douche.. dan heb je geen echte hippie natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook jij kunt te ver gaan.![]()
Ik douche gewoon elke dag minimaal 2x.
Ik vond het altijd wel redelijk, totdat ik een poosje vanuit Tilburg ging werken bij mijn ouders. Alsof je van paard en wagen overstapt naar een F1-wagen...quote:
Een bad zelfs ook nog. Maar ik woon hier nu bijna 2 jaar en heb nooit in bad gelegen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt een douche.. dan heb je geen echte hippie natuurlijk
Ik had vroeger ook een bad, 1x geprobeerd, maar ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een bad zelfs ook nog. Maar ik woon hier nu bijna 2 jaar en heb nooit in bad gelegen...
dat zal ja, met die snelheid kan je nog niet eens goed thuiswerkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel redelijk, totdat ik een poosje vanuit Tilburg ging werken bij mijn ouders. Alsof je van paard en wagen overstapt naar een F1-wagen...
Voor m'n eenden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom heb je dan een aquarium gekocht
quote:
Ik was verbaasd in eerste instantie dat ik zowel outlook, internet en online werk-tools tegelijk open kon hebben. Dat kan hier bij mij thuis niet. Outlook en internet gaat net samen. Als ik dan nog iets anders probeer, is het klaar met pret.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal ja, met die snelheid kan je nog niet eens goed thuiswerken
nicequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier een bad met TV in de badkamer ik lig er dagelijks in.
Lil Kim was vroeger echt superknap ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Biggie nog live gezien en vond hem ruk. Lil Kim was toen wel
In de Kuip toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Biggie nog live gezien en vond hem ruk. Lil Kim was toen wel
wooooooooooow wanneerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb Biggie nog live gezien en vond hem ruk
Laatst nog ff door mijn oude cd's gegaan, ik heb zowaar een cd van Foxy Brown...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lil Kim was vroeger echt superknap ja.
Tegenwoordig echter ziet ze er uit alsof ze je vuil ophaalt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lil Kim was vroeger echt superknap ja.
Tegenwoordig echter ziet ze er uit alsof ze je vuil ophaalt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Poeh... Toen studeerde ik nog, ergens midden jaren '90...
Had hier toen een filmpje ervan gepost.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Poeh... Toen studeerde ik nog, ergens midden jaren '90...
Hij had z'n 7 dwergen toen ook meegenomen, hoe heetten ze ook alweer... Junior Maffiaquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Don, je staat nu ver boven de rest van de SC in de inso rankings
Real Hot R&B Event heette dat concert in de Kuip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had hier toen een filmpje ervan gepost.
Zal eens zoeken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt ja maar kan het niet meer vinden
Alleen deze
Ben je bij 0:20 te zien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stond echt in dat voorste vakje...
Hoi Tyron.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef Tyron het volgende:
Pff, viel een uurtje in slaap.
Super duf nu.
Een quote van Stijn in je sig. Ik wist dat je diep gezonken was Tyron, maar dat je ook nog eens door de bodem flikkert had ik dan weer niet verwachtquote:
Dat staat er al een halfjaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een quote van Stijn in je sig. Ik wist dat je diep gezonken was Tyron, maar dat je ook nog eens door de bodem flikkert had ik dan weer niet verwacht
Wat ik toen trouwens ook al niet snapte: Er hebben er 5 een mic, maar er lopen er 20 op het podium...quote:
Gezellig toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik toen trouwens ook al niet snapte: Er hebben er 5 een mic, maar er lopen er 20 op het podium...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit nu in youtube door te linken naar de muziek van die periode. Changing Faces
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik toen trouwens ook al niet snapte: Er hebben er 5 een mic, maar er lopen er 20 op het podium...
goede film en net een week uit, dan is dat niet zo gek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Wolf of wall st 8,7 op imdb______________!
en dat is pas een kankerfilmquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
goede film en net een week uit, dan is dat niet zo gek.
volgens mij begon the dark knight zelfs met een 9,5 oid
van die zwarte muziek wordt gezegd dat het ideaal is tijdens de seks, maar dit overtreft dan weer allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was nog 1 van de minder glibberige...
in ieder geval nog een stukje beter dan het idiote derde deelquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is een goede film, maar wel overrated
Goeie film hoor.quote:
kankerdvenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Er is een item over een Nederlandse pedo in Bulgarije op.
Die gaat helemaal nergens over inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
in ieder geval nog een stukje beter dan het idiote derde deel
Ik gebruikte het niet tijdens sex, maar om tot sex te komen was dit perfect. Nog een beetje K-Ci & Jojo erbij, Kut Klose (ja zo heette echt een damesgroep) en afsluiten met Keith Sweat. Je had geen glijmiddel nodig brada..quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
van die zwarte muziek wordt gezegd dat het ideaal is tijdens de seks, maar dit overtreft dan weer alles
dat werkt alleen bij negerinnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gebruikte het niet tijdens sex, maar om tot sex te komen was dit perfect. Nog een beetje K-Ci & Jojo erbij, Kut Klose (ja zo heette echt een damesgroep) en afsluiten met Keith Sweat. Je had geen glijmiddel nodig brada..
Hij kan er ook niets aan doen. Het is een ziekte.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gebruikte het niet tijdens sex, maar om tot sex te komen was dit perfect. Nog een beetje K-Ci & Jojo erbij, Kut Klose (ja zo heette echt een damesgroep) en afsluiten met Keith Sweat. Je had geen glijmiddel nodig brada..
Nope, ik heb geen negerinnen geneukt in die periode.quote:
Een kenner.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor. Opwarmen met Marvin Gaye echter. Let's get it on.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen negerinnen geneukt in die periode.![]()
Van deze hoefden ze alleen maar de eerste zin te horen en je zat weer in de taxi terug naar hun kamers.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van deze hoefden ze alleen maar de eerste zin te horen en je zat weer in de taxi terug naar hun kamers.![]()
Kees Zweetquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
raar voor een scorcesefilmquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet 18+ zijn, je ziet alles naakt.
Zou voor taal - en drugsgebruik in de US alleen al 18+ zijn hoorde ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkele moeite brada, geen enkele moeite. Mooie tijden
Hang eens wat minder de neger uit, whiteboy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkele moeite brada, geen enkele moeite. Mooie tijden
Nee man. Is de film met het meeste Fuck er in. Dat is in 'murica heel wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ziet gvd een fucking lul, homos die elkaar pijpen, om de paar min naakte wijven, volledig naakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou voor taal - en drugsgebruik in de US alleen al 18+ zijn hoorde ik.
Zijn concert in Ahoy, was echt, echt slecht.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Hang eens wat minder de neger uit, whiteboy.
So hé. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden. Ondanks Keith Sweat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn concert in Ahoy, was echt, echt slecht.![]()
Als ik naar het rijtje kijk waar ik ben geweest, zit er maar 1 uitzondering tussen:
Toni Braxton
R Kelly
Keith Sweat
Real Hot R&B Event
en
U2...
Dat kunnen ze allemaal zijn, maar ik gok Ginuwine.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So hé. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden. Ondanks Keith Sweat.
Je hebt toch nog zo een neger. Ik ben zijn naam kwijt. Die liep altijd met ontbloot bovenlijf rond. Chica's gingen daar helemaal los op.
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal zijn, maar ik gok Ginuwine.
Of nee, Usher waarschijnlijk...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So hé. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden. Ondanks Keith Sweat.
Je hebt toch nog zo een neger. Ik ben zijn naam kwijt. Die liep altijd met ontbloot bovenlijf rond. Chica's gingen daar helemaal los op.
Pure proza altijd inderdaad...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja.
If you're horny, let's do it
Ride it, my pony
Come saddle, baby
Come on, jump on it.
Het komt weer helemaal boven.quote:
Wij zijn van de SoA's hè Sjaak.quote:
Nee ik zit nu in seizoen 6 en dan aflevering 5. Hij weet nu dat Red John een tatoeage heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laatste aflevering al geweest? Laatste seizoen is wel goed.
Ken alleen Brown Sugar van D'Angelo, was juist een beetje een jazzy nummer ipv dat typische R&B geglij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het komt weer helemaal boven.Jodeci en zo. Maar ik bedoelde D'Angelo. Smooth fucker was dat zeg.
Ik ga naar boven.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ken alleen Brown Sugar van D'Angelo, was juist een beetje een jazzy nummer ipv dat typische R&B geglij.
Exact.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wij zijn van de SoA's hè Sjaak.
Tokkiezender SBS6.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat komt toch alleen op de vrouwenzenders?
SBS6quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat komt toch alleen op de vrouwenzenders?
No way.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik zit nu in seizoen 6 en dan aflevering 5. Hij weet nu dat Red John een tatoeage heeft.
Vet stuk is dat inderdaad. Shit is nu echt aan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ik zit nu in seizoen 6 en dan aflevering 5. Hij weet nu dat Red John een tatoeage heeft.
Wel als je ziet hoelang het over die gozer gaatquote:
Sherlock is ook mooi. Banshee ook. Op aanraden van Caland The Wire beginnen te kijken. Ook goed. Breaking Bad. Goed.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet ik nog aan beginnen, we hebben een grote box met alle seizoenen thuis.
Zaterdag weer Banshee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sherlock is ook mooi. Banshee ook. Op aanraden van Caland The Wire beginnen te kijken. Ook goed. Breaking Bad. Goed.
Nee, kende ik niet. De meest gladde was toch wel Maxwell - When the cops come knocking. Of Joe met Love song....quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vet stuk is dat inderdaad. Shit is nu echt aan.
Dit klinkt nog gayer dan een zoetje in je koffie willen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel als je ziet hoelang het over die gozer gaat. Het is inderdaad wel tijd na 6 seizoenen dat hij gepakt wordt.
Ok.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jouw inbreng vanavond is teleurstellend.
Nu zie je wie de echte negers zijn he Don.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, kende ik niet. De meest gladde was toch wel Maxwell - When the cops come knocking. Of Joe met Love song....
Ok. Wat fijn. Gefeliciteerd.quote:
Maar dat jij nu series op SBS kijkt, is dat onderdeel van je offensief tegen RTLXL?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat mag je wel stellen inderdaad.
Hebben ze RvC plaatsen gekregen ofzo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Investeerders van NAC willen Gudelj vervangen voor Ruud Brood![]()
![]()
Zij hebben de centen, dus de macht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze RvC plaatsen gekregen ofzo?
Mijn strijd met RTLXL is allang gestreden, ze hebben zich overgegevenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar dat jij nu series op SBS kijkt, is dat onderdeel van je offensief tegen RTLXL?
Alleen jij...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nu zie je wie de echte negers zijn he Don.
Komt direct na Utopia en Storage Warsquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar dat jij nu series op SBS kijkt, is dat onderdeel van je offensief tegen RTLXL?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn strijd met RTLXL is allang gestreden, ze hebben zich overgegeven.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen jij...
Het was trouwens love scene van Joe, niet love
song.
Waarschijnlijk heeft iemand anders al geantwoord, maar het is weer begonnen. Helaas geen RJ meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laatste aflevering al geweest? Laatste seizoen is wel goed.
Die wordt toch onthuld in het laatste seizoen als finale zeg maar?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand anders al geantwoord, maar het is weer begonnen. Helaas geen RJ meer.
Jawel, over drie afleveringen staan ze oog in oog met elkaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iemand anders al geantwoord, maar het is weer begonnen. Helaas geen RJ meer.
Nee dat is al onthuld. Ze gaan nu verder zonder RJ in het nieuwe seizoen. Zijn al een paar afleverignen geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die wordt toch onthuld in het laatste seizoen als finale zeg maar?
SPOILER tags godverdommequote:Op donderdag 9 januari 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat op televisie is niet hoor. Dit is seizoen 6 wat er nu op is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is al onthuld. Ze gaan nu verder zonder RJ in het nieuwe seizoen. Zijn al een paar afleverignen geweest.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is al onthuld. Ze gaan nu verder zonder RJ in het nieuwe seizoen. Zijn al een paar afleverignen geweest.
Ok dat wist je al dus. Dan was het niet echt een hele grote spoiler.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die wordt toch onthuld in het laatste seizoen als finale zeg maar?
Ja maar nog niks gezien voor de rest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat wist je al dus. Dan was het niet echt een hele grote spoiler.
Ik download het.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Karina zit jij al in seizoen 7? Dat kan helemaal niet toch?
Begin seizoen 6 is voor mij trouwens wel moeilijk door te komen. Die Lee Toric is een beetje een mongool. Juice kan alleen nog maar huilen. Gemma en die kuthoer van Jax kunnen me niet bekoren.quote:
Er is toch helemaal geen seizoen 7 opgenomen? Jij zit waarschijnlijk in het tweede gedeelte van seizoen 6.quote:
Ja ik dacht dat dit een nieuw seizoen was, je hebt gelijk. Dit is nog gewoon 6.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen seizoen 7 opgenomen? Jij zit waarschijnlijk in het tweede gedeelte van seizoen 6.
Kijk het door, met al die personages gaat flink wat shit gebeuren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin seizoen 6 is voor mij trouwens wel moeilijk door te komen. Die Lee Toric is een beetje een mongool. Juice kan alleen nog maar huilen. Gemma en die kuthoer van Jax kunnen me niet bekoren.
Nog 4 afleveringen zijn het. Lijkt me niet slim als ze een seizoen 7 gaan opnemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik download het.
Seizoen 6 is nu bezig. Nu ben ik in de war![]()
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen seizoen 7 opgenomen? Jij zit waarschijnlijk in het tweede gedeelte van seizoen 6.
Rens heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat dit een nieuw seizoen was, je hebt gelijk. Dit is nog gewoon 6.
Je hoeft je er niet mee te bemoeien als je het niet interesseert hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.
Nee, het zijn nog 4 afleveringen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens heeft altijd gelijk![]()
Maar je hebt het hele seizoen al gezien dus?
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk het door, met al die personages gaat flink wat shit gebeuren.
Nee het is nog bezigquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens heeft altijd gelijk![]()
Maar je hebt het hele seizoen al gezien dus?
Kijk jij het uberhaupt welquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.
Rot lekker op naar het Mentalist topic. Die boeit echt helemaal niemand namelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet mee te bemoeien als je het niet interesseert hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |