Voor mij wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zie ik het nut niet zo van heeeel snel internet. Hooguit dat je downloads wat sneller binnen zijn, maar ja, dat hoeft voor mij niet eens zo nodig.
Een seizoen lijkt me?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik download vaak series en die zijn nu ook binnen 10 minuten of zo binnen. Vind ik prima
Ik had me al opgegeven toen de eerste closed beta werd gestart maanden geledenquote:
Zou willen dat ik zo'n mailtje zou krijgen, 6Mbps is het maximum hier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk zie ik het nut niet zo van heeeel snel internet. Hooguit dat je downloads wat sneller binnen zijn, maar ja, dat hoeft voor mij niet eens zo nodig.
laatste tijd is het ook niet meer maar vroeger kreeg ik ze om de haverklap.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou willen dat ik zo'n mailtje zou krijgen, 6Mbps is het maximum hier.
Hah topshow dankjewel, wist niet dat ie al gelekt isquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
http://noobroom9.com/?2747
Iemand hem al gezien? Ga hem nu kijken, gaat een lange zit worden.
Alleen nog ff snel checken of dit geen crappycam is, maar lijkt de goede te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Hah topshow dankjewel, wist niet dat ie al gelekt is
wat is ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
kwaliteit van streams gaat ook een stuk omhoog en daarvoor heb je sneller internet nodig. 8-10 mbit is tegenwoordig toch wel de ondergrens voor een enkele gebruiker om alles te direct te kunnen zien en te doen. Als je dan ook nog eens niet direct met een kabel aan het internet verbonden zit, heb je eigenlijk nog een wat hogere snelheid nodig om verlies op te vangen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
wat heb je nu? Je kan altijd weer overstappen naar een lager pakket, je zit dan alleen opnieuw aan een jaarcontract vast ipv huidige maandcontract.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik krijg af en toe een mailtje van UPC: uw internet is sneller nu. Ik krijg liever een mailtje: uw maandbedrag gaat omlaag. Maar dat doen ze nooit.
wat is ditquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb al het goedkoopste pakket volgens mij. Streams kijken gaat prima overigens. Alleen met opstarten van de stream blijft het soms even hangen maar kan ook door mijn laptop komen die is niet zo snel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef Adames het volgende:
[..]
wat heb je nu? Je kan altijd weer overstappen naar een lager pakket, je zit dan alleen opnieuw aan een jaarcontract vast ipv huidige maandcontract.
Awardscreenerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ok, promotional video dan waarschijnlijk, zie je wel vaker bij kerstfilms.
Directe stream.quote:
Haalt eerst een buffer binnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb al het goedkoopste pakket volgens mij. Streams kijken gaat prima overigens. Alleen met opstarten van de stream blijft het soms even hangen maar kan ook door mijn laptop komen die is niet zo snel.
Ja maar waarom zou je het niet downloaden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Awardscreener
[..]
Directe stream.
Brakke videokaartquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan 'bevriest' alles soms even, kan ik helemaal niks meer doen.
Dan zou ze er met FOK! of de Hemafolder kijken toch ook last mee hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
processor voert die berekeningen uit, videokaart doet niet zo veel
daar hoeft nauwelijks iets gedecodeerd te worden, al heeft fok wel eens vaker van die idioot zware banners gehad, dan gaat het wel traagquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou ze er met FOK! of de Hemafolder kijken toch ook last mee hebben?
Ja deze laptop is al een paar jaar oud en niet meer bestand tegen het 'geweld' van tegenwoordig. Maar om te internetten en zo is hij nog prima. Of wat Adames zegtquote:
Die van mij doet het prima inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Een laptop van een paar jaar oud moet echt wel met gemak HD kunnen streamen,
Ik heb af en toe wel dat ik een film niet kan kijken omdat hij steeds 'stottert' (niet streamen dus maar kijken via mijn laptop op tv). dan is de film in te hoge resolutie (of hoe noem je dat).quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Een laptop van een paar jaar oud moet echt wel met gemak HD kunnen streamen,
Als je laptopt 3 jaar oud is, max, dan moet dart geen probleem zijn,quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel dat ik een film niet kan kijken omdat hij steeds 'stottert' (niet streamen dus maar kijken via mijn laptop op tv). dan is de film in te hoge resolutie (of hoe noem je dat).
1 min downloden gvdquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
wolf of wall street staat idd ook op usenet
[ afbeelding ]
Misco Nr: 873066 Manufacturer Code: (Acer) LX.E870Y.414quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je laptopt 3 jaar oud is, max, dan moet dart geen probleem zijn,
geen VLC gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb af en toe wel dat ik een film niet kan kijken omdat hij steeds 'stottert' (niet streamen dus maar kijken via mijn laptop op tv). dan is de film in te hoge resolutie (of hoe noem je dat).
Dat is meer dan een paar jaar oud, dat is het dubbele.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misco Nr: 873066 Manufacturer Code: (Acer) LX.E870Y.414
Acer Extensa 5220-1A1G12Mi Core Duo T1400 - 1GB, 120GB, DVD-RW, 15.4-inch TFT, Windows Vista Home Basic
Deze is het.
Had een keer een pc die dat ook deed. Zwaar irritant zelfs het geluid bleef dan hangen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:15 schreef Adames het volgende:
[..]
daar hoeft nauwelijks iets gedecodeerd te worden, al heeft fok wel eens vaker van die idioot zware banners gehad, dan gaat het wel traag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |