wooooooooooow wanneerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb Biggie nog live gezien en vond hem ruk
Laatst nog ff door mijn oude cd's gegaan, ik heb zowaar een cd van Foxy Brown...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lil Kim was vroeger echt superknap ja.
Tegenwoordig echter ziet ze er uit alsof ze je vuil ophaalt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lil Kim was vroeger echt superknap ja.
Tegenwoordig echter ziet ze er uit alsof ze je vuil ophaalt.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Poeh... Toen studeerde ik nog, ergens midden jaren '90...
Had hier toen een filmpje ervan gepost.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Poeh... Toen studeerde ik nog, ergens midden jaren '90...
Hij had z'n 7 dwergen toen ook meegenomen, hoe heetten ze ook alweer... Junior Maffiaquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Don, je staat nu ver boven de rest van de SC in de inso rankings
Real Hot R&B Event heette dat concert in de Kuip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had hier toen een filmpje ervan gepost.
Zal eens zoeken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Klopt ja maar kan het niet meer vinden
Alleen deze
Ben je bij 0:20 te zien?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik stond echt in dat voorste vakje...
Hoi Tyron.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:11 schreef Tyron het volgende:
Pff, viel een uurtje in slaap.
Super duf nu.
Een quote van Stijn in je sig. Ik wist dat je diep gezonken was Tyron, maar dat je ook nog eens door de bodem flikkert had ik dan weer niet verwachtquote:
Dat staat er al een halfjaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een quote van Stijn in je sig. Ik wist dat je diep gezonken was Tyron, maar dat je ook nog eens door de bodem flikkert had ik dan weer niet verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |