Een sticker op mijn Maserati?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Godver man.
Plak er anders S80 stickers achterop misschien kom je er mee weg.
Mwah, zo komisch is het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
film nog niet gezien, maar van wat ik weet is het niet voor niks gelabeled als komedie, het wordt op den duur helemaal overtrokken zodat het wel duidelijk is dat het leven niet briljant is.
LEUGENAARquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik werk in Brussel, en ga misschien weer een appartement in Brussel huren.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie plaatje hier een paar posts boven.
Ook jij kunt te ver gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent wel heeeel hip hoor zelfs geen Starbucks. Of wacht, meer een 'hippie'.
Klopt, die betaalt mijn rijke vrouw voor me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
LEUGENAAR
LEUGENAAR
iemand die zo vaak op FOK zit kan toch geen dikke auto en een appartement in Brussel betalen!
Oh je hebt een douche.. dan heb je geen echte hippie natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ook jij kunt te ver gaan.![]()
Ik douche gewoon elke dag minimaal 2x.
Ik vond het altijd wel redelijk, totdat ik een poosje vanuit Tilburg ging werken bij mijn ouders. Alsof je van paard en wagen overstapt naar een F1-wagen...quote:
Een bad zelfs ook nog. Maar ik woon hier nu bijna 2 jaar en heb nooit in bad gelegen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh je hebt een douche.. dan heb je geen echte hippie natuurlijk
Ik had vroeger ook een bad, 1x geprobeerd, maar ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een bad zelfs ook nog. Maar ik woon hier nu bijna 2 jaar en heb nooit in bad gelegen...
dat zal ja, met die snelheid kan je nog niet eens goed thuiswerkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel redelijk, totdat ik een poosje vanuit Tilburg ging werken bij mijn ouders. Alsof je van paard en wagen overstapt naar een F1-wagen...
Voor m'n eenden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
waarom heb je dan een aquarium gekocht
quote:
Ik was verbaasd in eerste instantie dat ik zowel outlook, internet en online werk-tools tegelijk open kon hebben. Dat kan hier bij mij thuis niet. Outlook en internet gaat net samen. Als ik dan nog iets anders probeer, is het klaar met pret.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
dat zal ja, met die snelheid kan je nog niet eens goed thuiswerken
nicequote:Op donderdag 9 januari 2014 21:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb hier een bad met TV in de badkamer ik lig er dagelijks in.
Lil Kim was vroeger echt superknap ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Biggie nog live gezien en vond hem ruk. Lil Kim was toen wel
In de Kuip toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb Biggie nog live gezien en vond hem ruk. Lil Kim was toen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |