Wat ik toen trouwens ook al niet snapte: Er hebben er 5 een mic, maar er lopen er 20 op het podium...quote:
Gezellig toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik toen trouwens ook al niet snapte: Er hebben er 5 een mic, maar er lopen er 20 op het podium...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zit nu in youtube door te linken naar de muziek van die periode. Changing Faces
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat ik toen trouwens ook al niet snapte: Er hebben er 5 een mic, maar er lopen er 20 op het podium...
goede film en net een week uit, dan is dat niet zo gek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Smoofie het volgende:
Wolf of wall st 8,7 op imdb______________!
en dat is pas een kankerfilmquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
goede film en net een week uit, dan is dat niet zo gek.
volgens mij begon the dark knight zelfs met een 9,5 oid
van die zwarte muziek wordt gezegd dat het ideaal is tijdens de seks, maar dit overtreft dan weer allesquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was nog 1 van de minder glibberige...
in ieder geval nog een stukje beter dan het idiote derde deelquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is een goede film, maar wel overrated
Goeie film hoor.quote:
kankerdvenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Er is een item over een Nederlandse pedo in Bulgarije op.
Die gaat helemaal nergens over inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
in ieder geval nog een stukje beter dan het idiote derde deel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |