Ok dat wist je al dus. Dan was het niet echt een hele grote spoiler.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die wordt toch onthuld in het laatste seizoen als finale zeg maar?
Ja maar nog niks gezien voor de rest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat wist je al dus. Dan was het niet echt een hele grote spoiler.
Ik download het.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Karina zit jij al in seizoen 7? Dat kan helemaal niet toch?
Begin seizoen 6 is voor mij trouwens wel moeilijk door te komen. Die Lee Toric is een beetje een mongool. Juice kan alleen nog maar huilen. Gemma en die kuthoer van Jax kunnen me niet bekoren.quote:
Er is toch helemaal geen seizoen 7 opgenomen? Jij zit waarschijnlijk in het tweede gedeelte van seizoen 6.quote:
Ja ik dacht dat dit een nieuw seizoen was, je hebt gelijk. Dit is nog gewoon 6.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen seizoen 7 opgenomen? Jij zit waarschijnlijk in het tweede gedeelte van seizoen 6.
Kijk het door, met al die personages gaat flink wat shit gebeuren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begin seizoen 6 is voor mij trouwens wel moeilijk door te komen. Die Lee Toric is een beetje een mongool. Juice kan alleen nog maar huilen. Gemma en die kuthoer van Jax kunnen me niet bekoren.
Nog 4 afleveringen zijn het. Lijkt me niet slim als ze een seizoen 7 gaan opnemenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik download het.
Seizoen 6 is nu bezig. Nu ben ik in de war![]()
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er is toch helemaal geen seizoen 7 opgenomen? Jij zit waarschijnlijk in het tweede gedeelte van seizoen 6.
Rens heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat dit een nieuw seizoen was, je hebt gelijk. Dit is nog gewoon 6.
Je hoeft je er niet mee te bemoeien als je het niet interesseert hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.
Nee, het zijn nog 4 afleveringen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens heeft altijd gelijk![]()
Maar je hebt het hele seizoen al gezien dus?
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kijk het door, met al die personages gaat flink wat shit gebeuren.
Nee het is nog bezigquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rens heeft altijd gelijk![]()
Maar je hebt het hele seizoen al gezien dus?
Kijk jij het uberhaupt welquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vertel er wat meer over, dit is zo interessant.
Rot lekker op naar het Mentalist topic. Die boeit echt helemaal niemand namelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet mee te bemoeien als je het niet interesseert hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |