Moet je wel ff checken of je de goede hebt, cam versies zijn echt een drama.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:16 schreef Adames het volgende:
wolf of wall street staat idd ook op usenet
[ afbeelding ]
celeron single core met 1 GB geheugen, dan ga je het inderdaad wel snel lastig krijgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misco Nr: 873066 Manufacturer Code: (Acer) LX.E870Y.414
Acer Extensa 5220-1A1G12Mi Core Duo T1400 - 1GB, 120GB, DVD-RW, 15.4-inch TFT, Windows Vista Home Basic
Deze is het.
MPC HD met madVRquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Saind het volgende:
[..]
wat dan? Mijn vlc kankert ook vaak bij 1080p
Nee, tenzij de CPU zo heet wordt dat die inderdaad uit valt, maar dat ligt dan meer aan een brak systeem. Normaal stopt een CPU dan gewoon gedeeltelijk met werken om zo te temperatuur niet nog meer te laten oplopen, wordt die alleen een flink stuk langzamer van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Had een keer een pc die dat ook deed. Zwaar irritant zelfs het geluid bleef dan hangen.
Zat zo'n hele dikke 8800 GTX in met spelletjes bevroor die dan wel eens.
Nieuwe videokaart erin en klaar.
CPU die het niet aankan schakelt geloof ik het hele systeem uit. Tenminste vroeger was dat zo.
De 4e is een Telesync, de bovenste 3 van vandaag zijn R5 of promotional, waarschijnlijk die laatste. Al geeft het commentaar aan dat het niet echt geweldig is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet je wel ff checken of je de goede hebt, cam versies zijn echt een drama.
Ik snap niet dat mensen de moeite nemen om een film te filmen en te uploaden.
Media player classic met codecs.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Saind het volgende:
[..]
wat dan? Mijn vlc kankert ook vaak bij 1080p
Oh nouja jij bent de expert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, tenzij de CPU zo heet wordt dat die inderdaad uit valt, maar dat ligt dan meer aan een brak systeem. Normaal stopt een CPU dan gewoon gedeeltelijk met werken om zo te temperatuur niet nog meer te laten oplopen, wordt die alleen een flink stuk langzamer van.
meer al enorm matig bij aankoop, processor is op zich niet eens zo oud, maar in die tijd nog een celeron single core kopen is wel echt enorm budget.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh nouja jij bent de expert.
Specs van haar laptop zijn idd flink verouderd.
heb ook gewoon k-lite ja, geen idee wat er precies op de achtergrond gebeurt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Smoofie het volgende:
Gewoon K-lite codec pack met madVR , reclock vobsub voor het beste wat er is.
madVR is geen coded, madVR zorgt voor betere beeldkwaliteit met post processing en al dat soort gein, heb je wel een goede gfx nodig en DXVA ofNVIDIA CUVIDquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:23 schreef Adames het volgende:
makkelijkste is een volledig codec pack, al geven sommige mensen niet geheel onterecht de voorkeur aan 1 goede codec, zoals smoofie met zijn madVR
een quadro, voor de echte pro'squote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Saind het volgende:
Lenovo Thinkpad W520
• IntelŪ Core i7-2630QM processor (2.0 GHz, 6-MB L3, 4 cores/ 8 threads)
• 4GB (1*4GB) 1333 DDR3
• 500 GB hard disk, 7200rpm
• DVD recordable multiburner
• 15,6” HD+ (1600x900 resolution), LED-backlit, Anti-Glare Display,
• graphics NVIDIA Quadro 1000M 2GB DDR3
dat is materiaal
oh wist ik niet, had er nog nooit van gehoord eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
madVR is geen coded, madVR zorgt voor betere beeldkwaliteit met post processing en al dat soort gein, heb je wel een goede gfx nodig en DXVA ofNVIDIA CUVID
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Adames het volgende:
[..]
oh wist ik niet, had er nog nooit van gehoord eigenlijk
Ik heb deze destijds gekocht omdat ik toen keuze had uit 2 met de aansluitingen die ik wilde, SVGAquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef Adames het volgende:
[..]
meer al enorm matig bij aankoop, processor is op zich niet eens zo oud, maar in die tijd nog een celeron single core kopen is wel echt enorm budget.
VGA zit nog steeds wel overal op, juist DVI is terecht er uit geflikkerd ten faveure van HDMIquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb deze destijds gekocht omdat ik toen keuze had uit 2 met de aansluitingen die ik wilde, SVGAEn toen waren er ook dacht ik niet zo heel veel HD downloads, in het begin hadf ik nergens last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |